Suomen sisäinen turvallisuus

jep, jos Orpopojalla olisi ollut munaa 2015 niin meillä ei olisi niin turvatonta nyt.

Se hyvä puoli asiassa on, että jokainen yli marsun ÄO:n omaava saa nauraa näille Orpo-Pettereiden soperruksille palleansa turvoksiin. Jos edes hieman järjellä aattelee, niin tietysti miettii, että voiko noin tyhmiä ihmisiä olla olemassa? Oikeasti?

Niitä vain riittää. Ei voi kuin nauraa. Asioista kannattaa ottaa aina esiin se positiivinen puoli. Aivan kuin tästäkin. Naurakaa näille höperöille, koska eihän heille voi kuin nauraa.
 
Oliko urlien muuttuminen se viimeinen linkki äärioikeistopropagandaan?

Ainoa linkki! Jos Yle tai HS ovat virallisesti yhtä kuin vihervasemmisto, siis. Se on propagandaa. Oikeistokonservatiivina olen laskenut, että ne ovat vihervasemmistoa vain 86,4%:sti.

(minulla on pieni hanke, joka vie jonkin aikaa ja olen kohta vähän kateissa, ei tässä mitään posliinia)



https://testimato.com/fi/test/1967/perform
 
Oliko urlien muuttuminen se viimeinen linkki äärioikeistopropagandaan?



No näinhän se varmaan olisi pitänyt tehdä, lasivarpaat taas paukkuu.
Niin... Kyseessähän on yksityinen foorumi, joten saatte ohjailla keskustelua kuten haluatte, vaikka urleja muokkaamalla. Harvassa foorumissa tosin kirjoittelijan tietämättä muokataan hänen henkilökohtaista kirjoitustaan, taitaa tämä olla ensimmäinen.
 
Ainoa linkki! Jos Yle tai HS ovat virallisesti yhtä kuin vihervasemmisto, siis. Se on propagandaa. Oikeistokonservatiivina olen laskenut, että ne ovat vihervasemmistoa vain 86,4%:sti.

(minulla on pieni hanke, joka vie jonkin aikaa ja olen kohta vähän kateissa, ei tässä mitään posliinia)




https://testimato.com/fi/test/1967/perform

En nyt oikein ymmärrä miten tämä liittyi edelliseen "äärioikeistopropagandaan" foorumi quittiin. Noh, ei kait sen niin väliä.

Niin... Kyseessähän on yksityinen foorumi, joten saatte ohjailla keskustelua kuten haluatte, vaikka urleja muokkaamalla. Harvassa foorumissa tosin kirjoittelijan tietämättä muokataan hänen henkilökohtaista kirjoitustaan, taitaa tämä olla ensimmäinen.
Niin... Näinhän se juuri meni, tottakai tietysti.
 
Ainoa linkki! Jos Yle tai HS ovat virallisesti yhtä kuin vihervasemmisto, siis. Se on propagandaa. Oikeistokonservatiivina olen laskenut, että ne ovat vihervasemmistoa vain 86,4%:sti.

(minulla on pieni hanke, joka vie jonkin aikaa ja olen kohta vähän kateissa, ei tässä mitään posliinia)




https://testimato.com/fi/test/1967/perform
Sain: "Olet oikeistokonservatiivi. Uskot yksilöön talousasioissa ja perinteisiin arvoihin. Haihattelijaa sinussa ei ole yhtään, ei edes ulkopoliittisesti". :p
 
Tulipas noista urleista mieleen, miten paljon Hesarissa seurataan mistä sivulta lukijat tulevat? Mitkä ovat ip-osoitteet? Mistä he ovat kiinnostuneita "twiitterissä"?

Sama toki myös jos joku postittelee tänne linkkejä tiettyjen puoluelehtien tai jopa MV-lehden uutisiin.

Onkos se niin että jos klikattava linkki on palstalla "seassa liibalaabaa", sen kopsaa osoitekenttään, korjaa ja avaa niin ei jää sillä tavalla jälkeä mistä sivulle tultiin?
 
En nyt oikein ymmärrä miten tämä liittyi edelliseen "äärioikeistopropagandaan" foorumi quittiin. Noh, ei kait sen niin väliä.


Niin... Näinhän se juuri meni, tottakai tietysti.
@TomTom, @Vonkaa kompaten, toisena "oikeistokonservatiivina" täytyy kyllä sanoa, että jos tämän kaltaisia tempauksia harjoitetaan enemmän, niin alan yhtälailla pitämään tätä äärioikeiston ylläpitämänä foorumina. Tämä siis täysin subjektiivinen oma näkemys, mutta pakko mainita kun et tuntunut @Vonkan kommentteja ymmärtävän.
 
@TomTom, @Vonkaa kompaten, toisena "oikeistokonservatiivina" täytyy kyllä sanoa, että jos tämän kaltaisia tempauksia harjoitetaan enemmän, niin alan yhtälailla pitämään tätä äärioikeiston ylläpitämänä foorumina. Tämä siis täysin subjektiivinen oma näkemys, mutta pakko mainita kun et tuntunut @Vonkan kommentteja ymmärtävän.
No voih kauheeta, urlit muuttu hetkellisesti sekopäisten toimittelojoiden sekopäisille "uutis" -sivustoille. Äärioikeisto sitä, äärioikeisto tätä, suksi vittuun jos ei homma miellytä, kukaan ei pakota olemaan täällä fasistisella foorumilla.
 
No voih kauheeta, urlit muuttu hetkellisesti sekopäisten toimittelojoiden sekopäisille "uutis" -sivustoille. Äärioikeisto sitä, äärioikeisto tätä, suksi vittuun jos ei homma miellytä, kukaan ei pakota olemaan täällä fasistisella foorumilla.
Rauhoitu hyvä mies, koita nyt krittiikkiä kestää. Sanoin vain mielipiteeni, kai se täällä vielä sallitaan? :confused:
 
Rauhoitu hyvä mies, koita nyt krittiikkiä kestää. Sanoin vain mielipiteeni, kai se täällä vielä sallitaan? :confused:
Kyllä täällä ollaan ihan täysin rauhallisia. Jokainen tekee ihan omat päätöksensä ollakko natsivoorumilla vai ei, minua ei vaan enää jaksa kiinnostaa pätkääkään teidän "suvaitsevaiden"/"euvostoliittolaisten" syytökset millon mistäkin.
 
Tulipas noista urleista mieleen, miten paljon Hesarissa seurataan mistä sivulta lukijat tulevat? Mitkä ovat ip-osoitteet? Mistä he ovat kiinnostuneita "twiitterissä"?

Sama toki myös jos joku postittelee tänne linkkejä tiettyjen puoluelehtien tai jopa MV-lehden uutisiin.

Onkos se niin että jos klikattava linkki on palstalla "seassa liibalaabaa", sen kopsaa osoitekenttään, korjaa ja avaa niin ei jää sillä tavalla jälkeä mistä sivulle tultiin?

No jos vastaisin tähän off-topic-kysymykseen. Karkeasti ottaen kaikki - siis aivan kaikki - mitä interweppiin naputtelet on julkista tietoa aina omaan henkilöllisyyteesi asti. Tuolla toisessa ketjussa oli keskustelua aiheesta ja oman identiteettinsä salaaminen yleensä vaatii. Kertakäyttökoneet jne... Aika yleinen harhaluulo lienee se, että jonkin nimimerkin turvin voisi olla anonyymi. Se ei pidä paikkaansa. Ainoat ns. turvalliset sivustot lienevät joko kertakäyttösalausta tai vahvaa hlötunnistusta vaativat vpn-yhteydellä toimivat sivut. Periaatteessa kaikki muu on julkista ja helposti avattavissa.Suomessa 2017 se siis tarkoittaa sitä, että jos kirjoitat väärän sanan interweppiin, niin ajatuspoliisi Tapola tulee ja vie Sinut oikeuteen. Eli kannattaa välttää vääriä sanoja ja etenkin vääriä ajatuksia. Kannattaa ajatella vain kivoja ajatuksia: "EU on tukenamme, turvanamme ja muutenkin kaikin puolin erinomainen Liittovaltio." "Maahanmuutto kehitysmaista on rikkaus." Muitakin kivoja ajatuksia löytyy ja kannattaa keskittyä niihin. Kaikki muu on vihapuhetta, josta rangaistaan kovemman kautta. Erilaisista ajatuksista on jo Suomessa olemassa ns. koventava asteikko oikeudessa etenkin väärin ajattelemiseen tai kansanryhmien kiihottamisen kautta.

Eli kannattaa vain satsata kivapuheeseen.

Suomen sisäisestä turvallisuudesta: Suomessa leviää Ruotsista/Ranskasta/Englannista jne jo tuttu ilmiö. Ainakaan pk-seudulla ei taida monikaan alle 20-vuotias tyttö enää liikkua julkisilla yksin kello 18.00 jälkeen. Se on kivaa ja monikulttuurista. Olisihan se aivan kamalan Impivaaralaista, että voisi turvallisesti liikkua julkisilla liikennevälineillä.

Onhan se kivaa, että suomalaiset nuoret naiset saavat nykyään pelätä. Se on tosi kivaa.
 
Kyllä täällä ollaan ihan täysin rauhallisia. Jokainen tekee ihan omat päätöksensä ollakko natsivoorumilla vai ei, minua ei vaan enää jaksa kiinnostaa pätkääkään teidän "suvaitsevaiden"/"euvostoliittolaisten" syytökset millon mistäkin.
Sain juuri jonkun nettitestin tulokseksi kuuluvani johonkin "oikeistokonservatiiveihin" ja täällä sitten haukutaan suvakiksi ja "euvostoliittolaiseksi". Kait se jotain jo kertoo sinunkin mielenmaisemasta.
 
Siis mahdotonta, en ole ikinä ollut Lammion kaltainen kusinen tärkeilevä kätyri! Mitä peevelin peliä näillä saitella pidetään :)?!?

EDIT: ei helvata, sain toisella lukukerralla samat numerot saatana, miten tämä on mahdollista?!?
 
No voih kauheeta, urlit muuttu hetkellisesti sekopäisten toimittelojoiden sekopäisille "uutis" -sivustoille. Äärioikeisto sitä, äärioikeisto tätä, suksi vittuun jos ei homma miellytä, kukaan ei pakota olemaan täällä fasistisella foorumilla.

Omistajahenkilö voisi ehkä aavistuksen enemmän kuunnella asiasta annettua asiallista palautetta. Seuraavaksi voisi hieman miettiä vastineen intensiteettiä eli olisiko muita vaihtoehtoja kuin tämä perinteinen "suksi vittuun", joka tosin on ilmeisesti Suomi100-hengessä suuri osa suomalaisuutta.

Ihan vaan mietittäväksi... ymmärrän tosin että nyt koetellaan, jos aktiivisesti seuraa uutisvirtaa...
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Back
Top