Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Liian kallista.... Äkkiä se Rajan kopteri Turusta yms tulee.Kunpa Suomessakin olisi poliisilla omat kopterit käytössä. Esim Mansessa ei ole rajan kopteria virka-apuna. Olen lukenut, että Ruotsissa poliisilla on heko tuki jopa minuuteissa suurimmissa kaupungeissa.
Vati kasaan ja kentälle. Lentoaika noin 30 min. Tunti ei riitä. Pitkä aika!Liian kallista.... Äkkiä se Rajan kopteri Turusta yms tulee.
https://www.satakunnankansa.fi/koti...t-herattivat-poliisin-mielenkiinnon-200910027KRP tutkii ampumavälikohtausta, koska poliisi ampui paenneen auton kuljettajan – "Auto ja sen matkustajat herättivät poliisin mielenkiinnon"
Keskusrikospoliisin mukaan poliisin alkuperäinen aikomus oli pysäyttää juuri kyseinen auto.
KOTIMAA28.04. 18.06
SATUMAARI VENTELÄ
Poliisi on eristänyt paikan, jossa ammuskelu tapahtui.
Jantso Jokelin
Lempäälässä yhden uhrin vaatinut ampumavälikohtaus on Keskusrikospoliisin tutkinnassa paikallisen poliisin aseenkäytön vuoksi, kertoo KRP:n tutkinnanjohtaja Paavo Tuominen.
–Paikallinen poliisi tulee silloin vähän puolueelliseksi, Tuominen kommentoi.
Poliisi pysäytti henkilöauton tänään Lempäälässä Moision alueella kello 14.42. Kuljettaja lähti pakenemaan tilanteesta, jolloin poliisit lähtivät auton perään. Usean kilometrin takaa-ajon jälkeen poliisi kiilasi pakenevan auton pysähdyksiin, jolloin auton kuljettaja alkoi ampua kohti poliisipartiota. Kaksi poliisia ampui kohti ampujaa, joka menehtyi. Myös poliiseja loukkaantui tilanteessa, mutta ei hengenvaarallisesti.
Tuomisen mukaan poliisin alkuperäinen aikomus oli pysäyttää juuri kyseinen auto.
Kyseessä on normaalikokoinen henkilöauto.
–Auto ja sen matkustajat herättivät poliisin mielenkiinnon. Heidät on pysäytetty ja auto on lähtenyt pysäytystilanteen jälkeen karkuun. Tämän tarkemmin emme vielä voi tiedottaa, Tuominen kommentoi.
Tapahtumapaikka on valtatie kolmelta Lempäälään menevän rampin nro 35 jälkeen Turuntiellä.
Poliiseja on tapahtuneen vuoksi edelleen alueella selvittämässä tapahtumia. Alue on eristetty, eikä rampista nro 35 pääse nousemaan Lempäälään.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005660736.html?ref=rssSurmansa saaneen henkilöllisyys ei vielä ole poliisin tiedossa.
Lempäälan ampumavälikohtauksessa loukkaantuneita poliiseja on yksi.
– Ylävartalovamma, ei hengenvaaraa, kertoo tutkinnanjohtajaksi nimetty rikoskomisario Paavo TuominenKeskusrikospoliisista.
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201804282200909999_u0.shtmlYritti pysäyttää
- Ajoimme hiljaa tapahtumapaikan ohitse. Sanoin kaverille, että jotakin pahempaa tässä on nyt käynyt. Saman tien näimmekin ruumiin maassa.Jotenkin tilanne vaikutti kummalliselta ulospäin. Jäin pohtimaan, onko tilanteessa toimittu jotenkin hätiköidysti.
Poliisi ampui kuljettajaa takaa-ajon päätteeksi Lempäälän alueella launtaina iltapäivällä.
Pirkkalasta olisi voinut laittaa sen tiedustelu- CASA:n...Kunpa Suomessakin olisi poliisilla omat kopterit käytössä. Esim Mansessa ei ole rajan kopteria virka-apuna. Olen lukenut, että Ruotsissa poliisilla on heko tuki jopa minuuteissa suurimmissa kaupungeissa.
Lienee Jyväskylässä mutta anyway.Pirkkalasta olisi voinut laittaa sen tiedustelu- CASA:n...
tai Hornetin...(kun tälle linjalle mennään..)Lienee Jyväskylässä mutta anyway.
Sama veikkaus täällä ja huumehörhövarmistuksella.. Vaan mistä sen tietää milloin täällä poliisi törmää ensimmäiseen allahin seuraajaan tällä tavalla.Itse veikkaan kansallispukusiaravivalmentajia...
Jofaposki onnistuu saamaan ylävartaloon osuman poliisille. En jaksa uskoa.Itse veikkaan kansallispukusiaravivalmentajia...
?Tämä suoraan hevosen suusta: nyt tulette näkemään lehdistössä melkoista kiertelyä.
Itse veikkaan kansallispukusiaravivalmentajia...