Suomen sisäinen turvallisuus

Iso poliisioperaatio käynnissä Sastamalassa - havaintoja laukauksista, takaa-ajosta ja panssariajoneuvosta

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709162200398299_u0.shtml

Mahdollisesti jonkin sortin takaa-ajontai muuten liikkuva tilanne.

https://www.aamulehti.fi/uutiset/juuri-nyt-sastamalassa-menossa-poliisioperaatio-200398312/

Paikkansa pitää,äsken kotiin päin ajellessa poliisi sulkenut Sastamala-Huittinen välillä 12 tien ja liikenne ohjattiin pikkutien kautta paikan ohi,ja poliiseja liikkui huittisten ja sastamalan alueella melko paljon,sen tarkemoaa tietoa ei vielä asiasta mulla ole.
 
Minä menen nukkumaan. Muistetaanpas pottunokat tukea viranomaisia pysymällä kiltisti! Ollaan vaimonkin kanssa väleissä, ei juoda rähinäviinaa ja ajeta kirveen kanssa pihalle. Hyvää yötä kaikille.

Mulla on metrin pitkä Fiskarssin halkaisukirves sängyn alla varulta vaimon (ja lapsien) suojelemiseksi. Tosin käytän minä sitä myös polttopuunteossa. :)
 
Sipilän taustat ovat l-positiivisia ja siksikään niitä hänen toimia kantaväestöä kohtaan ei saa hyväksyä eikä suvaita!

Pidetään kuitenkin fakta ja fiktio erillään. Eli ymmärrettävää muttei hyväksyttävää.
 
Ei poliisien määrä suhteessa väkilukuun merkitse mitään. Meillä riittäisi vähempikin määrä poliiseja mikäli:
a) kristilliset arvot olisivat kodeissa, kouluissa, mediassa yms. tärkeimmät. Eli välittäminen lähimmäisestä, kiusaamattomuus, alkoholin käyttö yms.

Ei päde lestoihin! Missään ole joutunut pahemman kiusaamisen kohteeksi ku pyhäkoulussa, niin lasten kuin ohjaajien vai opettajiako ovat. Vanhenpana kun kysyin syytä mutisivat vaan että "noku isäsi,,,". Vittu joo ainahan se viis kuus vuotias on ite isäsä valinnu, että iha oma vika syntinen.
 
Paikkansa pitää,äsken kotiin päin ajellessa poliisi sulkenut Sastamala-Huittinen välillä 12 tien ja liikenne ohjattiin pikkutien kautta paikan ohi,ja poliiseja liikkui huittisten ja sastamalan alueella melko paljon,sen tarkemoaa tietoa ei vielä asiasta mulla ole.

Mopokerholaisia jotka pakenivat autolla?

Korjaus: juoppo tai aineissa
 
Ei päde lestoihin! Missään ole joutunut pahemman kiusaamisen kohteeksi ku pyhäkoulussa, niin lasten kuin ohjaajien vai opettajiako ovat. Vanhenpana kun kysyin syytä mutisivat vaan että "noku isäsi,,,". Vittu joo ainahan se viis kuus vuotias on ite isäsä valinnu, että iha oma vika syntinen.
Joo, lestat ovat alinta uskonkastia jota esiintyy meidän kotimaassa... Jos jotakuta ihmetyttää, tsekata millaiset taustat ovat olleet Lestadiuksen taustat ja mitä tarkoittaa Korpelalaisuus. Sieltä kumpuaa tuo kusipäiden joukko. Ainoa usko ja viimeinen usko vanhassa suomessa ja pohjoiskalotilla, jossa on uhrattu ihmisiä... hulluja ne on.
 
Ns. kristillisinä arvoina tunnetut asiat taitavat olla voimissaan ennen kaikkea ns. tapakristityissä perheissä joissa ei olla uskossa vaan arvotetaan asioita ihan itse. Olen ennenkin kantanani todennut ettei terve ihminen uskontoa kaipaa. Niillä on ikävä taipumus tuoda pintaan ihmisten synkimmät ja tunkkaisimmat piirteet.
 
Joo, lestat ovat alinta uskonkastia jota esiintyy meidän kotimaassa... Jos jotakuta ihmetyttää, tsekata millaiset taustat ovat olleet Lestadiuksen taustat ja mitä tarkoittaa Korpelalaisuus. Sieltä kumpuaa tuo kusipäiden joukko. Ainoa usko ja viimeinen usko vanhassa suomessa ja pohjoiskalotilla, jossa on uhrattu ihmisiä... hulluja ne on.

Voitko ihan itse selventää noita kommentteja? Mulla popcornit jo kattilassa.
 
Minä menen nukkumaan. Muistetaanpas pottunokat tukea viranomaisia pysymällä kiltisti! Ollaan vaimonkin kanssa väleissä, ei juoda rähinäviinaa ja ajeta kirveen kanssa pihalle. Hyvää yötä kaikille.

Eli lyhyesti sanottuna, vastustetaan kansallisia, kenties jopa geneettisiä erityispiirteitämme :D
 
Poliisin kiinniottama ampuja on mies.

Huittisten poliisioperaatioon osallistui Sisä-Suomen poliisilaitoksen tiedotteen mukaan useita Sisä-Suomen sekä Lounais-Suomen poliisilaitosten partioita. Takaa-ajon tiimellyksessä virkavaltaa ei loukkaantunut.

Tapahtuman vuoksi valtatie 12 on edelleen suljettu Äetsän ja Huittisten välillä.

Kiinni otettu ampuja on mies. Poliisi tiedottaa asiasta lisää sunnuntaihin kello 10 mennessä.

Näin hurja takaa-ajo eteni
Pakenevasta autosta ammuttiin kohti poliiseja Pirkanmaalla lauantai-iltana. Poliisit saivat takaa-ajon jälkeen pysäytettyä henkilöauton Huittisissa, ja ampujaksi epäilty haavoittui poliisin luodista.

Epäilty haavoittui ja hänet kuljetettiin sairaalahoitoon. Paennutta autoa kuljettanut henkilö otettiin myös kiinni, poliisi kertoo.

Tilanne sai alkunsa lauantaina kello 18:n jälkeen, jolloin poliisi sai tehtävän pysäyttää valtatie 12:lla Tampereen suuntaan ajanut epäilty rattijuoppo. Kun auto tavoitettiin Nokialla, sieltä ammuttiin heti poliiseja kohti.

Autosta ammuttiin poliiseja kohti myös valtatie 12:lla Sastamalan läpi Huittisiin edenneen takaa-ajon aikana. Epäiltyjen auto oli takaa-ajon mittaan hetkittäin kateissa poliisilta.

Virka-apua Puolustusvoimilta

Ilta-Sanomien saamien silminnäkijähavaintojen mukaan operaatioon otti osaa kymmenkunta poliisipartiota, osa raskaasti varustautuneena. Poliisi ilmoitti pyytäneensä tueksi virka-apuna Puolustusvoimilta panssariajoneuvon.

Aamulehti kertoi, että seudun ihmisiltä tuli illan mittaan havaintoja aseistautuneista poliiseista muun muassa Nokialta, Porintieltä Salmin risteyksen kohdalta sekä Sastamalan keskustasta.

Liikennevirasto tiedotti, että tie 12 välillä Äetsä–Huittinen oli illalla operaation aikaan suljettuna liikenteeltä, ja poliisi ohjasi liikenteen kulkemaan kiertotietä.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005371353.html?ref=rss
 
Back
Top