Suomen sisäinen turvallisuus

mä olen antanut ampua sähköllä itseäni, ei silloin pysty tekemään mitään ja olen oikeasti vahva kaveri.
Toinen piru on lukko-otteet.
Joo olen itse otellut thai-nyrkkeilyä nelisen vuotta junnuna, sama juttu. Ja stevarina (STV) kokeilin kaasua ja sähköä, oli aika karmeaa. En suosittele. Ja Kaartissa lopulta vänskänä sain sitä Smith & WEssonin riot gas -settiä, pysyi naamari lärvissä sen kokeilun jälkeen.
Oli ihan täysin perseestä.

Never again!
 
Viimeksi muokattu:
Joo olen itse otellut thai-nyrkkeilyä nelisen vuotta junnuna, sama juttu. Ja stevarina (STV) kokeilin kaasua ja sähköä, oli aika karmeaa. En suosittele. Ja Kaartissa lopulta väskänä sain sitä Smith & WEssonin riot gas -settiä, pysyi naamari lärvissä sen kokeilun jälkeen.
Oli ihan täysin perseestä.

Never again!

Töissä olen nähnyt mitenkä vedetään pippurisumutetta päin näköä ja mitenkä kyynelkaasua käytettäisiin ns. riot control -tilanteissa. Karmeaa katsottavaa.
 
Tossa videossa ei kyllä mun mielestä sähköä varsinaisesti käytetty vaan ainoastaan uhattiin. Taserissa ns. patruuna kiinni eli tuo musta mötikkä tossa laitteen päässä, eikä laitteelle ominaista poksahdusta ja rätinää kuulunut. Herran eleet ei myöskään viitanneet mitenkään siihen, että sähköä olisi annettu. Ilmeisesti pelkkä uhkaaminen riitti sitten vastarinnan murtumiseen.
 
377741EE-027F-4FAF-9B37-4C5BC9A567F2.jpegTälle herralle taser vastaisi korkeintaan 0,33 tölkkiä Batteryä. Tää räyhä remmi jos saisi sensein miekkariin portaille, niin tulisi hauskaa katseltavaa. ”Finnish poliiis, dont Fuck my....
 
Se on se sienikauppias. Tuolloin ei ollut taseria käytössä, ei ole koeponnistettu
 
@Herman30
Osaatko selvittää vai tiedätkö jotain tuosta torikauppiaasta? Joidenkin tietojen mukaan olisi toiminut jopa erikoisjoukoissa. Onko julkisuudessa tänä päivänä enää?
 
Ei tartte olla aina erikoisjoukoissa, tarpeeksi vitutusta ja vastassa yhdenkoon poliiseja. Olen nähnyt videon, eikä otellut mitenkään ihmeellisesti.
Oli hiukan mahdollisuuksia antava vastus. Voi olla, että ensi kerralla konstaapelit ovat valmiimpia.

Lopuksi aina lähtee paketissa!lataus (3).jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Miehen nimi on Mart Kuus. Sen verran löytyy netistä tietoa että 2016 riehui Tallinnan Keskustorilla. Aiheutti vakavai vammoja kolmelle. Sai 3 vuoden vankeustuomion.
Ja on jonkunlainen poliisin erikoiskoulutus. Sen enempä ei juuri löydy.
 
Minä en ymmärrä, no se ei oo uutta. Mutta jos nyt pelkään Kiinantautia, ja otan aseen mukaan kauppareissulle itsesuojelukseen. No joku mummo sattuu näkemään kahvan ja ilmoittaa vartijalle, no soppa valmis. Vaikka minulla se mutka on vain köhijää varten, on nyt kansanturvallisuus kuvitteelliseti häiriintynyt. Ja Ohisalon kansantuomioistuin oikeutetusti vie minulta lapset ja loput pyssyt.
Mutta miten on mahdollista että, kannan yleisvaarallista ja tappaavaa tautia, joka voinee tarttua jopa hengitysilmasta. Tartuntatavoista ei meillä vielä ole varmaa tietoa. Mutta vastoin lääkärin määräämää karanteenia voin lompsia vaikka kauppaan sairaana. Tuollaisesta teosta seuraa enemmän uhreja, kuin Turun terroriteosta!
Miten kuvitteellinen vaara voi olla tuomittavampaa, kuin oikea todellinen vaaran aiheuttaminen? Nyt on karanteenirikoksista todettujatapauksia jo tv:ssäkin, tiedossani on enemmänkin, mutta kaikkia ei voi julkaista.
Mutta vielä. Pyssy matkassa aiheuttaa kuvitteelisen vaaran sivulliselle. Yskä matkassa aiheuttaa todellisen vaaran. Kummasta tulee kovempi ja nopeampi tuomio?
 
Ja jos pidät mukana kiloa kokaiinia, niin ei sekään ketään vaaranna, mutta tuomio tulee silti, ja luultavasti kovempi kuin siitä mutkan kantamisesta. Myös jos talousrikostelet itsellesi useamman miljoonan edestä rahaa, niin ei sekään ketään vaaranna, mutta siitäkin tulee kovempi tuomio. Systeemi on mätä.
 
21a9ec02-poliisin-vaaka-auto-paakuva-1020x574.jpg



Rekisteritunnus on osuva, FOB(BA). Mutta mitä ihmettä tuo konepellin RP tarkoittaa?
 
Pahoittelen edellisessä viestissä tapahtunutta törkeää äidinkielen raiskausta, mutta asia tullenee selville. En ala editoimaan, olkoon hyvä muistutus miksi vaimo sitoo illalla nyrkkeilyhanskat minulle käsiin.
 
Ja jos pidät mukana kiloa kokaiinia, niin ei sekään ketään vaaranna, mutta tuomio tulee silti, ja luultavasti kovempi kuin siitä mutkan kantamisesta.
No todellakin tulisi. :) Mutkan kantamisesta selviäisi luultavasti sakoilla. Kilo kokaiinia olisi jo ~10 vuotta vankeutta.
 
Back
Top