Suomen sisäinen turvallisuus

Ja sitten veikkauksia "nuorisojoukoista"...

I kuollut, no ei ole ainakaan se enää jatkossa hulinoimassa.(y)
 
Saattaa olla ihan sivullinen kyseessä myös. Näiden paskakasojen touhut lähteneet nyt totaalisesti käsistä. Jatkuvalla syötöllä tulee nyt ikävää uutista ulos.
Ei ole mun silmiin näkynyt tuosta mellakasta yleensä asioista perillä olevilla palstoilla isommin mainintoja. Noinkin tukevasti on kuitenkin osumaa tullut, että kuolee vammoihin. Viittaa siihen, että on oltu kultturis-uskonnollisen viiteryhmän sisällä.
 
Ei ole mun silmiin näkynyt tuosta mellakasta yleensä asioista perillä olevilla palstoilla isommin mainintoja. Noinkin tukevasti on kuitenkin osumaa tullut, että kuolee vammoihin. Viittaa siihen, että on oltu kultturis-uskonnollisen viiteryhmän sisällä.
Meno voi olla hemmetin raakaa. Itse olen nähnyt sivusta, kun kotimainen hormoonihiiri vetää yökerhossa baarimestaria turpaan. Edes poket eivät reagoi tilanteeseen tarpeeksi nopeasti. Poliisi noutaa tovin jälkeen pieksääjän pois. Kaiken taustalla on JR joka vaikutti 15 vuotta sitten ja vaikuttaa ikävä kyllä edelleenkin. Sitä ei jostain syystä kyetä kitkemään pois. Olen ollut yökerhossa myös paikalla missä kotimainen hevosmies on pistoolilla ammuskellut kattoon. Olen nähnyt ovilla tuhat ja yksi painia sekä pahoinpitelyä. Onneksi kaikki tuollaiset kokemukset kaukana takana. Nykyään nukun yöni enkä hillu yökerhoissa.
 
Millainen käsitys poliisilla on Kaivopuiston pahoinpitelyjen määrästä sanotaanko vaikka viimeisen kolmen viikonlopun ajoilta? @YJT ?
 
Millainen käsitys poliisilla on Kaivopuiston pahoinpitelyjen määrästä sanotaanko vaikka viimeisen kolmen viikonlopun ajoilta? @YJT ?
Helsingin voi surutta nykyään jättää pois jos kotimaan reissua suunnittelee. Tallinnassa piipahdan muutaman päivän mutta ajan suoraan autolla laivaan. Viikottaiset riehumiset ovat pilanneet pääkaupunkimme.
 
Mahdollisimman epäselvästi kirjoitettu.

Naiset näyttivät olevan kuitenkin sitä mieltä, että eihän toi nyt niin paha ollut. Miestuomari olisi pistänyt linnakkeeseen vähän pitemmäksikin ajaksi.

Hyvä kuitenkin, ettei sitä apupoikaa tuomittu, ettei tilasto turhaan rumene :mad:
Niin, jännittävää logiikkaa lehtijutun perusteella:
Raiskauksesta syytettiin myös miehen 26-vuotiasta kaveria. Uhrista otetuissa näytteissä oli löytynyt viitteitä hänenkin dna:staan.
...
Nuoremman miehen raiskaussyytteen oikeus hylkäsi riittävän näytön puuttuessa. Mies selvisi huumerikoksesta annetulla pikku sakolla.

Mistähän se apupojan dna oli oikeuden mukaan uhriin ilmestynyt, jos rikastusta ei tapahtunut...
 
Helsingin voi surutta nykyään jättää pois jos kotimaan reissua suunnittelee. Tallinnassa piipahdan muutaman päivän mutta ajan suoraan autolla laivaan. Viikottaiset riehumiset ovat pilanneet pääkaupunkimme.

Tuo on kyllä liioittelua. Jos ei Helsingissä liikkua niin ei kyllä missään muussakaan pääkaupungissa.

Ei tietysti kännipäissään kertomaan mielipiteitään nakkijonossa tai lökäpöksyjoukkioille. Ei Hesassa, eikä missään muuallakaan.
 
Tuo on kyllä liioittelua. Jos ei Helsingissä liikkua niin ei kyllä missään muussakaan pääkaupungissa.

Ei tietysti kännipäissään kertomaan mielipiteitään nakkijonossa tai lökäpöksyjoukkioille. Ei Hesassa, eikä missään muuallakaan.
No en kyllä liioittele. Sama koskee Tukholmaa. Tallinnassa koen turvallisuuden paremmaksi. Helsinki pannassa koronan ja epämieluisan aineksen vuoksi.
 
No en kyllä liioittele. Sama koskee Tukholmaa. Tallinnassa koen turvallisuuden paremmaksi. Helsinki pannassa koronan ja epämieluisan aineksen vuoksi.

Kyse siis etnisyydestä?

En minä Helsingissä sellaisissa porukoissa ja paikoissa liiku, joissa olisi mitään ongelmia.

Rautatieasemaa vältän illalla, mutta kyllä Tallinnan Baltijaamkin on illalla vältettävien alueiden listalla. On kokemusta.
 
Kyse siis etnisyydestä?

En minä Helsingissä sellaisissa porukoissa ja paikoissa liiku, joissa olisi mitään ongelmia.

Rautatieasemaa vältän illalla, mutta kyllä Tallinnan Baltijaamkin on illalla vältettävien alueiden listalla. On kokemusta.
Juu varmaan olet oikeassa. Rautatieasema viheliäinen paikka kyllä. Etnisyys ei ole pointti, koska siellä on runsaasti myös kotimaisia veijareita. Kotimaassa Hattulan panssarimuseo varmasti yksi kohde tänä kesänä. Mahdollisesti myös Särkänniemi. Tallinnasta en paljoa tiedä. Olemme jossain spa hotellissa pari yötä. Laivamatka kyllä vähän jänskättää Koronan vuoksi
 
Millainen käsitys poliisilla on Kaivopuiston pahoinpitelyjen määrästä sanotaanko vaikka viimeisen kolmen viikonlopun ajoilta? @YJT ?
Sanotaan näin että tietyn Kaivopuistossa sijaitsevan ravintolan alueella ja välittömässä läheisyydessä on ollut erilaisia ongelmia jo jonkin aikaa. Ja koska ollaan MP.netissä, niin sanon erikseen että suurelta osin ongelmia aiheuttavat äidinkielenään suomea ja ruotsia puhuvat henkilöt.
 
Helsingin voi surutta nykyään jättää pois jos kotimaan reissua suunnittelee. Tallinnassa piipahdan muutaman päivän mutta ajan suoraan autolla laivaan. Viikottaiset riehumiset ovat pilanneet pääkaupunkimme.
Jokainen toki kokee asiat eri tavalla, mutta Helsingissä asioi ja jopa asuu huomattava määrä väkeä jatkuvasti ilman mitään ongelmia.

On toki hienoa jo Suomesta löydetään muitakin lomakohteita kuin ne perinteiset pääkaupunkiseudun kohteet.
 
Jokainen toki kokee asiat eri tavalla, mutta Helsingissä asioi ja jopa asuu huomattava määrä väkeä jatkuvasti ilman mitään ongelmia.

On toki hienoa jo Suomesta löydetään muitakin lomakohteita kuin ne perinteiset pääkaupunkiseudun kohteet.
Ei mulle Helsinki merkkaa mitään. Tukholma on aina ollut minulle henkinen pääkaupunki. Isoäiti syntyi Tukholmassa vuosisadan alussa. Ikävä kyllä nykyään kuten kaikki tiedämme meininki siellä on vähän sitä sun tätä. Sällillä mietin miten siellä kaupat pärjäävät, kun turismi on nollissa.
 
Back
Top