Bushmaster
Greatest Leader
Minä en tätä maata pysty yksin pelastamaan. Kun enemmistö haluaa ajaa kuiluun niin menköön ilman minua.
ai että enemistö? Oletko tosissas..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä en tätä maata pysty yksin pelastamaan. Kun enemmistö haluaa ajaa kuiluun niin menköön ilman minua.
ai että enemistö? Oletko tosissas..?
Taitaa veli @Minuteman olla hieman perjantain masennuksessa En ainakaan itse ole vielä..täysin..menettänyt toivoani Suomen kansaan ja esim. Puolustusvoimien touhu osoittaa, että "vielä löytyy miehiä Suomesta". Poliitikkoihin ja osittain liikemiehiin olen kyllä menettänyt toivoni.
Kirjoitin sattumalta juuri tänään (eilen) tästä poismuuttovirrasta talouspropaganda-aiheeseen. Se on kyllä mielenkiintoinen ilmiö. Voisiko Suomen turvallisuuspoliittinen asema vaikuttaa siihen? Tuskin hirveästi.
Noroviruksen aiheuttamaa ripulia on tavattu keväällä taas aiempaa enemmän. Syynä saattaa hyvin olla tänne rantautunut uusi variantti, johon ihmisillä ei ole vastustuskykyä, uskoo ylilääkäri Hannele Kotilainen Helsingin kaupungin epidemiologisesta toiminnasta.
Tilannetta hankaloittaa noroviruksen herkkyys tarttua ihmisestä toiseen, mikä on huomattu esimerkiksi työpaikoilla ja päiväkodeissa. Norovirus on ripulitaudeista kenties herkin tarttumaan.
Rotavirusta torjutaan nykyisin rokotteella, joten se on käynyt harvinaiseksi.
Tavallisimmista vatsataudeista huonoiten tarttuu kampylobakteeri. Muista bakteeritaudeista shigella on herkempi tarttumaan kuin salmonella. Kotilaisen mukaan useimmat kampylo-, shigella- ja salmonellatapaukset ovat peräisin ulkomailta, ja ne on saatu yleensä ruoasta.
Kotilaisen mukaan pisaratartuntanakin leviävän noroviruksen pysäyttämisessä tärkeää on hyvä käsihygienia. Hän muistuttaa, että tauti voi tarttua vielä oireiden katoamisen jälkeen, joten sairastuneen kannattaa pysytellä oireettomanakin kaksi päivää kotona.
Tässä vaan funteerasin tuota Siljalinen Symphonyn norovirus epidemiaa joka on nyt levinnyt toiseenkin laivaan Serenadelle.... eli Laivayhtiö on Viroilainen ja kuinka helppoa olisi "tietyn tahon" levittämällä norovirusta tehdä kiusaa ja samalla havainnoida vakavamman taudin levittämiseen littyvää dataa...?
Tarkoitatko että biopreparat on elossa ja tekemässä meille kiusaa?
Itse kun matkustan laivalla Tallinnaan niin mitä omin silmin nähnyt kyllä se on melkoisen tavallista että ei pestä käsiä vessankäynnin yhteydessä.
Itse kun matkustan laivalla Tallinnaan niin mitä omin silmin nähnyt kyllä se on melkoisen tavallista että ei pestä käsiä vessankäynnin yhteydessä.
Onko tämäkin sitä sellaista hybridivaikuttamista?
- Tästä ajasta kannattaa havaita se tosiasia, että Venäjä on palauttanut osan suurvalta-asemastaan, hän sanoi.
Vanhasen mukaan hän ei tue Nato-jäsenyyttä, vaan pitää parhaana ratkaisuna, että Suomi ja Ruotsi pysyttelevät Naton ulkopuolella.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016061221714898_uu.shtml
En sitä epäile etteikö Venäjä olisi onnistunut kasvattamaan painoarvoaan, jopa yllättävän paljon pelkällä agressiivisella käytöksellään mikä on kyllä eräänlainen saavutus sekin, mutta tuosta on edelleenkin todella pitkä matka edes osittaiseen suurvalta-asemaan
Riippuu toki siitä keneltä kysytään...
Mutta onneksi kepulaisilta ja muilta suomalaisilta päättäjiltä ei turhan paljon kysellä, ei sen enempää kun valkovenäläisiltä kollegoilta.
Tähän loppuun vanhoja ja vähemmän yllättäviä uutisia...
Venäjän federaation hallitus antaa suostumuksensa siihen, että...
...sallitaan rajan ylitys mainittujen rajanylityspaikkojen kautta ainoastaan Venäjän federaation, Valkovenäjän tasavallan ja Suomen tasavallan kansalaisille...
Ice hockey, Ice hockey, totta toki. Siinä on se jokin!
Tästä on ollut juttua...miten suomen poliittisen johdon päätöksentekokyky halvautetaan sisältäpäin...ihan niinkuin Ukrainassa tapahtui. Kukaan ei käskyjä antanut tai jos annetiinkin niin niitä ei viety eteenpäin eikä toteutettu...
Tehokkain keino saattaa maa kaaokseen on puolueiden keskinäisten "erilaisuuksien" korostaminen ja agressiivinen kärjistäminen. Se halvaannuttaa mahdollisen yhteistyökyvyn esim. hallitustyöskentelyssä. Kulloisenkin hallituksen voimakas kritiikki ja dissaus, etenkin kun mennään henkilökohtaisuuksiin on paras keino vaikuttaa myös eri puolueiden sisäiseen ja henkilöiden keskinäiseen luottamukseen. Johtajat laitetaan vaihtoon riittävän usein niin estetään tehokkaasti poliittista päätöksentekoa ja viivytetään asioista päättämästä. Aika ja panokset menee puolueiden sisäisiin henkilöratkaisuihin. Näin jää tärkeämmät asiat paitsioon ja puolueet ovat kykenemättömiä keskinäiseen yhteistyöhön.Tästä on ollut juttua...miten suomen poliittisen johdon päätöksentekokyky halvautetaan sisältäpäin...ihan niinkuin Ukrainassa tapahtui. Kukaan ei käskyjä antanut tai jos annetiinkin niin niitä ei viety eteenpäin eikä toteutettu...
Tästä on ollut juttua...miten suomen poliittisen johdon päätöksentekokyky halvautetaan sisältäpäin...ihan niinkuin Ukrainassa tapahtui. Kukaan ei käskyjä antanut tai jos annetiinkin niin niitä ei viety eteenpäin eikä toteutettu...
Tehokkain keino saattaa maa kaaokseen on puolueiden keskinäisten "erilaisuuksien" korostaminen ja agressiivinen kärjistäminen. Se halvaannuttaa mahdollisen yhteistyökyvyn esim. hallitustyöskentelyssä. Kulloisenkin hallituksen voimakas kritiikki ja dissaus, etenkin kun mennään henkilökohtaisuuksiin on paras keino vaikuttaa myös eri puolueiden sisäiseen ja henkilöiden keskinäiseen luottamukseen. Johtajat laitetaan vaihtoon riittävän usein niin estetään tehokkaasti poliittista päätöksentekoa ja viivytetään asioista päättämästä. Aika ja panokset menee puolueiden sisäisiin henkilöratkaisuihin. Näin jää tärkeämmät asiat paitsioon ja puolueet ovat kykenemättömiä keskinäiseen yhteistyöhön.
Kansakunnan yhtenäisyys on todellinen uhka potentiaaliselle hyökkääjälle. Riidan siemeniä kun jaetaan riittävästi puolin ja toisin, ei ole pelkoa että tehtäisiin yhtenäisyyttä edellyttäviä suuria päätöksiä tai edes käsiteltäisiin niitä.
Suuria tunteita kun lietsotaan riittämiin, mieluummin agressivisin sanakääntein niin saadaan päättäjätkin napit vastakkain. Kansalaiset elää omissa kuplissaan, mikä hämärtää käsityskykyä asioiden TODELLISESTA tilasta ja todellisista uhkatekijöistä.
Mahdollisuuksiakaan ei nähdä kun pyöritään vain omissa murheissa ja itse kyhätyissä tunnelukoissa. Netti mahdolistaa rajattoman tiedon saannin mutta on haasteellinen ymmärryksen muodostamisessa. Paljon kirjoitellaan medialukutaidosta mutta lukutaitokaan ei auta kun ymmärrys puuttuu ja ihminen on luontojaan laiska ajattelemaan omilla aivoillaan.
Tuossa pari hyvää artikkelia FB kuplimisesta: "On yleinen harhaluulo.." ja "Ihmiskoe Facebookin vihakuplassa"