ak.tied
Greatest Leader
Onneksi ei haksahdettu Eurofighteriin. Voisi kriisitilanteessa saksalaiset varaosat jäädä saamatta.
Eikös se huoltovarmuuskriteeristä saanutkin hylsyn ja ulkona arvioinnista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi ei haksahdettu Eurofighteriin. Voisi kriisitilanteessa saksalaiset varaosat jäädä saamatta.
Ei ole tietoa mistä se hylsy tuli.Eikös se huoltovarmuuskriteeristä saanutkin hylsyn ja ulkona arvioinnista?
Veikkaan itse huoltovarmuutta.Ei ole tietoa mistä se hylsy tuli.
Luulen että olet oikeilla jäljillä sen suhteen että ef kosahti nimenomaan kustannuksiin. Jos budjettiin ei saatu mahtumaan riittävää määrää koneita riittävällä asepaketilla niin se on moikka.Veikkaan itse huoltovarmuutta.
Eurofighter Typhoon on HX-hankkeen ehdokkaista kallein yksikköhinnaltaan. Ja siihen päälle amerikkalaisia ehdokkaita huomattavasti kalliimmat aseet, niin veikkaan että kävi niin, että Typhoonia tarjottiin joku kriittiseksi minimiksi katsottu määrä (otetaan esimerkiksi vaikka luku 59) ja sitten kävi niin, että enää ei jäänyt tarpeeksi rahaa tarpeelliselle määrälle aseita ja varaosia, joka johti sitten siihen, että aseet ja varaosat loppuivat aivan liian pian ja täten huoltovarmuudesta tuli pompahdus. Samaan veikkaan myös Rafalen kaatuneen.
Marin Reutersin haastattelussa ei kovin innokkaasti ole Natoon menemässä, mutta ei sitä vahvasti kielläkään.
Finland's PM says NATO membership is "very unlikely" in her current term
Finland does not plan to join NATO in the near future but is ready to stand with its European allies and United States by imposing tough sanctions on Russia if it attacks Ukraine, Finland's Prime Minister Sanna Marin said on Wednesday.www.reuters.com
Mitähän Biden on sanonut Niinistölle puhelimessa? Lukekaahan tarkoin, mitä Biden on julkisesti sanonut hiljattain. Kuten olen aiemmin loilottanut: Suomi ei keikuttele veneitä näissä asioissa. Maistuupa se suussa miltä tahansa, niin se vain on. Biden on viitannut jossain puheessa malliin: Suomen aseman muuttuminen on viimeinen mitä Venäjä enää sietää....jotain tähän tapaan.
En todellakaan usko, että Bideniä kiinnostaa mitä Venäjä sietää. Tässä asemassa Venäjä saa sietää mitä tilaa eikä Bidenin tarvitse Suomea ohjailla tai Suomelta pyytää tässä suhteessa mitään.Mitähän Biden on sanonut Niinistölle puhelimessa? Lukekaahan tarkoin, mitä Biden on julkisesti sanonut hiljattain. Kuten olen aiemmin loilottanut: Suomi ei keikuttele veneitä näissä asioissa. Maistuupa se suussa miltä tahansa, niin se vain on. Biden on viitannut jossain puheessa malliin: Suomen aseman muuttuminen on viimeinen mitä Venäjä enää sietää....jotain tähän tapaan.
Lakeijat selittelee pääministerin sammakkoa. Marin ei tunnetusti kykene myöntämään virheitään, ei sitten millään. Bilettämäänkin lähti kun ilkeä setä ei suoraan kieltänyt.Aaltolalta toisenlainen tulkinta:
Bidenin kommentti keskusteluista PM:n kanssa:
I spoke with the Prime Minister of Finland. And, you know, we’re talking about concern on the part of Finland and Sweden about what Russia is doing. The last thing that Russia needs is Finland deciding to change its status. They didn’t say they’re going to do that, but they’re talking about what, in fact, is going on and how outrageous Russia is being.
Remarks by President Biden in Press Conference | The White House
East Room 4:02 P.M. EST THE PRESIDENT: Hello, folks. Thanks for being here. Well, good afternoon, everyone. Tomorrow will mark onewww.whitehouse.gov
Kaikkien muiden, tietysti. Ei meidän herkkähipiäisen pääministerin ainakaan. Johan se on nähty monta kertaa.Jos pääministeri tekee virheen ja kaikki sen näkevät, niin kenen tehtävä on myöntää virhe, kun pääministeri itse ei ole kykenevä myöntämään virheitään?
.
Jos Biden soitti ja käski sanoa noin, osana kaupankäyntiä Ukrainasta?Jos pääministeri tekee virheen ja kaikki sen näkevät, niin kenen tehtävä on myöntää virhe, kun pääministeri itse ei ole kykenevä myöntämään virheitään?
.
Onko olemassa jokin pykälä tai muu keino mistä pääministeri Sanna Marinin saisi valtakunnanoikeuteen tuosta lausunnosta ?
Täysin pöyristyttävää mennä heittämään tuollainen Suomen turvallisuutta rapauttava lausunto.
Millä helvetin oikeudella daami menee heittämään tuollaisen kommentin kansalaisten puolesta vaikka Nato kannatus täällä lisääntyy koko ajan?
.