Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Se salaisuus, jota minä toivon, on jenkkien turvatakut prosessin ajaksi, kunhan me saadaan ensin se hakemus aikaiseksi. Twittersotilaat yms somea käyttävät suuntana keskustapuolue, saa hyökätä.Minä en oikein usko enää mihinkään salaisiin viesteihin tai kulissien takana tapahtuvaan kassakaappisopimukseen. Varmasti tuollakin on jotain sellaista sanottu joka olisi liian vahvaa kahvia tavallisen tallaajan aamiaispöytään: mutta niin moneen kertaan on jo sanottu ettei Naton suhteen mitään salaista ole meneillään, että siihen on jo uskottava. JOS sellainen yhtäkkiä paljastettaisiinkin, niin niin monen vakuuttelun jälkeen kansa katsoisi itseään petetyksi ja reagoisi negatiivisesti. Kyllä nämä jutut mitä on julkisuuteen kerrottu, on ne millä mennään ellei jotain aivan todella radikaalia käännettä tähän vielä päälle tule.
Nato on parempi, koska se on myös EU:n sotilaallisen turvallisuuden järjestelmä. Siinä pöydässä pitää myös Suomen olla. Nyt kun Saksan ostpolitikit on historiaa, niin Naton Eurooppalaisesta osasta tulee myös vahva.MNNA mahdollistaa USA:n sotakaluston varastoilisen Suomeen.
Jos valita täytyy, niin otan mieluummin amerikkalaiset aseet ja ammukset Suomen luolastoihin kuin NATO jäsenyyden. Tietysti molempi parempi.
Yle kiusaa kansaa, päästäänkö me Natoon? Kun noiden jutustelua oli vähän aikaa kuunnellut, niin mua nauratti kovasti. Minun analyysi on, että ei Natot ole mistään muusta kiinni kuin meidän poliitikoista ja yhden hakemuksen rustaamisesta.Suomen nato-keskustelun taso hetkellä kun Niinistö on tapaamassa Bideniä. Itkeä vai nauraa?
Milloinkohan hän siihen heräsi?Kyllähän se niin on, että Sauli haluaa jättää perinnön ”Presidentti joka vei Suomen Natoon”.
Piilottelee kryptisyydellään jotta ei vaikuta liian innokkaalta.
Liika vaatimattomuus ei suinkaan kaunista. Tällä hetkellä presidentti joka näyttäisi olevan viemässä Suomea NATOon on V. Putin.Kyllähän se niin on, että Sauli haluaa jättää perinnön ”Presidentti joka vei Suomen Natoon”.
Piilottelee kryptisyydellään jotta ei vaikuta liian innokkaalta.
Tuo kepun toiminta tässä on ainoastaan järkyttävää.. Kepun kokoukseen mennessä tämä tapaus voi olla jo käsitelty.Ylen tuollaista reportaasia kun tuossa katsoin jossa haastateltavana oli mm. Salonius-Pasternak niin hän osuvasti sanoi, että turvallisuus politiikka ei elä minkään poliittisen puolueen kalenterin mukaan vaan päätöksiä on kyettävä tekemään nopeampaa tahtia.
Ainakin toivon mukaan on. Kyllä tuo on pahimman laatuista vastuun välttelyä.Tuo kepun toiminta tässä on ainoastaan järkyttävää.. Kepun kokoukseen mennessä tämä tapaus voi olla jo käsitelty.
Totta kai ryssä voi iskeä mihin tahansa NATO maahan ja kaikki iskut ovat samalla hyökkäys mitä tahansa NATO maata kohtaan. Itse en näkisi tuota kynnyksenä.Se salaisuus, jota minä toivon, on jenkkien turvatakut prosessin ajaksi, kunhan me saadaan ensin se hakemus aikaiseksi. Twittersotilaat yms somea käyttävät suuntana keskustapuolue, saa hyökätä.
Nato on parempi, koska se on myös EU:n sotilaallisen turvallisuuden järjestelmä. Siinä pöydässä pitää myös Suomen olla. Nyt kun Saksan ostpolitikit on historiaa, niin Naton Eurooppalaisesta osasta tulee myös vahva.
Yle kiusaa kansaa, päästäänkö me Natoon? Kun noiden jutustelua oli vähän aikaa kuunnellut, niin mua nauratti kovasti. Minun analyysi on, että ei Natot ole mistään muusta kiinni kuin meidän poliitikoista ja yhden hakemuksen rustaamisesta.
Onko tämä kynnys liian korkea ylitettäväksi?
Juu sinut sinne Albaniaan varmasti lähetettäisiin.Niinistö korosti että asiat etenee Suomessa parlamennisessa ja valtiosäännön mukaisessa järjestyksessä . Ei mitään kassakaappisopimuksia . Tärkentä maanpuolustuksen kannalta puolueiden yhteinen tahto turvata Suomen turvallisuus. Aivan kuin talvisodan aikana . Ei maamme puolustus ole Natosta kiinni vaan viiden ja puolen miljoonan kansalaisen maanpuolustustahdosta . Ei kannettu vesi kaivossa pysy on nähty Irakissa , Afkaganistissa ja Vietnamissa . Vaikka käytössä on parhaat aseet ei kansan yhtenäistä taistelutahtoa voiteta . Vaikka aseylivoiman mukaan näin on . Tämäkin foorumi on mennyt valituksesti miten heikkoja olemme jos Naton suojaa ei ole. Ettekö luota omiin puolustusvoimiin. Minä en luota mihinkään muuhun kuin Suomalaiseen viime kädessä . Jos on valittava oman kansan etu niin sopimuksilla ei ole pennin arvoa . Ei Nato tai USA ole hyväntekijäjärjestöjä . Meillä on lapsen usko miten Suomen eteen ollaan valmiina taistelemaan ja kuolemaan . Oletko itse valmis uhrautumaan Albanian tai Romanian takia.
Suomen geopoliittisella sijainnilla pitäisi olla helppo kysymys vastata jokaiselle. edit sanan poistoTotta kai ryssä voi iskeä mihin tahansa NATO maahan ja kaikki iskut ovat samalla hyökkäys mitä tahansa NATO maata kohtaan. Itse en näkisi tuota kynnyksenä.
Ei voisi vähempää kiinostaa muu kuin Suomen puolustaminen . Enkä usko jenkki sotilaan tuntevan suurta halua kuolla Suomen puolesta .Juu sinut sinne Albaniaan varmasti lähetettäisiin.
1: Vahvat puolustusvoimat + NATO jäsenyys on huomattavasti suurempi pidäke kuin kumpikaan noista yksittäin. Jännästi täällä jatkuvasti sivuutetaan se, että naton jäsenenä siihen konfliktiin joutumisen riski on ylipäätään merkittävästi pienempi.Niinistö korosti että asiat etenee Suomessa parlamennisessa ja valtiosäännön mukaisessa järjestyksessä . Ei mitään kassakaappisopimuksia . Tärkentä maanpuolustuksen kannalta puolueiden yhteinen tahto turvata Suomen turvallisuus. Aivan kuin talvisodan aikana . Ei maamme puolustus ole Natosta kiinni vaan viiden ja puolen miljoonan kansalaisen maanpuolustustahdosta . Ei kannettu vesi kaivossa pysy on nähty Irakissa , Afkaganistissa ja Vietnamissa . Vaikka käytössä on parhaat aseet ei kansan yhtenäistä taistelutahtoa voiteta . Vaikka aseylivoiman mukaan näin on . Tämäkin foorumi on mennyt valituksesti miten heikkoja olemme jos Naton suojaa ei ole. Ettekö luota omiin puolustusvoimiin. Minä en luota mihinkään muuhun kuin Suomalaiseen viime kädessä . Jos on valittava oman kansan etu niin sopimuksilla ei ole pennin arvoa . Ei Nato tai USA ole hyväntekijäjärjestöjä . Meillä on lapsen usko miten Suomen eteen ollaan valmiina taistelemaan ja kuolemaan . Oletko itse valmis uhrautumaan Albanian tai Romanian takia.
Itselläni on muutaman harrastuksen kautta useampikin hyvä kaveri Yhdysvalloista, osa entisiä ja osa nykyisiä ammattisotilaita. Usko huviksesi, kyllä he olisivat suomea ja suomalaisia valmiita aseellisesti puolustamaan.Ei voisi vähempää kiinostaa muu kuin Suomen puolustaminen . Enkä usko jenkki sotilaan tuntevan suurta halua kuolla Suomen puolesta .