Kummallista venkoilua asian sivusta. Ei alkuperäiseen aiheeseen liity kyllä mitenkään, mutta onnistut kaivamaan itsesi aina vaan syvemmälle kuoppaan. Otapas huviksesi selvää mikä on suomen/meänkielisen väestön osuus pohjois-Ruotsissa
Oletan että viittaat minuun vaikka et ilmeisesti ymmärrettävistä syistä halua lainata kirjoitustani
.
Hupaisaa, että henkilö, joka aloittaa koko keskustelun asian sivusta puhuu venkoilusta. No. Kuten itse sanoit lusikasta aiemmin niin tämä lienee odotettavissa oleva tulos.
Ja ei varmaan liitykään alkuperäiseen aiheeseen, koska et ole missään vaiheessa sitä kommentoinut. No. Vastahan minä sen postasin vasta pari kertaa uudelleen joten mitä minä oikein odotan sinulta? Tarvitaan ainakin 5 lisätoistoa joskin pahoin pelkään ettei sekään auta.
Tuota viimeistä kappalettasi täytyy oikein miettiä. Ja pitkään...
Mietin...
Mietin...
Myönnän. Voitit. En todellakaan parhaimmallakaan tahdollani ymmärrä, miten joku pohjoinen vähemmistökieli liittyy keskusteluun.
Epäilemättä jos ymmärtäisin tämän korrelaation, voisin ymmärtää myös ajatuksenjuoksusi. Toisaalta se vaatisi nähdäkseni massiivista traumaattista aivovammaa tai psykotrooppisten aineiden voimallista käyttöä.
No niin. Jatketaan trollailuasi huomenissa
.
Pistä hieman haastavampaa ainesta kiitos. Ajattelin harjoitella hieman aikanaan näkemääni retorista mollausta. Se vaatii hyvän kohteen, joten odotan sinulta kunnon panosta huomenna! Tähän saakka maalitaulu on hieman liian helppo.