Tänään piti oikein silmiä hieraista, kun vastaan tuli Taunus..samalla kohdin oli muuten valopylväässä..Jeesuksen vanhalla Taunuksella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänään piti oikein silmiä hieraista, kun vastaan tuli Taunus..samalla kohdin oli muuten valopylväässä..Jeesuksen vanhalla Taunuksella
Nyt nyt. Vielä tämmönen "nuorikin" muistaa, ja on kokenut. Ei läheskään kaikki laiturit tai se oheistoiminta kadonnut niin nopeaan kuin seniilit väittää . Ps. Tässä lähellä on vieläkin maitolaitureita.Ne ovat kauniita. Ja ah tuovat ikämiehen sentimentaaliseen mieleen niin lapsuuden, tuon auvonajan, joka on tosin varmasti saanut armollisesti ylleen kultamarenkia, kuten aika yleensä tekee. Olen näetsen niitä viimeisiä ikäluokkia, joilla on kosketusta esim. maitokoppikulttuuriin ja niiden ympärillä tapahtuneisiin soidinmenoihin.
Mulla oli -68 Corttiina, mutta en mä mitään Jessee nähnyt, turkanen.Nyt nyt. Vielä tämmönen "nuorikin" muistaa, ja on kokenut. Ei läheskään kaikki laiturit tai se oheistoiminta kadonnut niin nopeaan kuin seniilit väittää . Ps. Tässä lähellä on vieläkin maitolaitureita.
Tuosta maitolaituri aikakauden päättymisestä. Olin 16 vuotiaana menossa kevarilla aamulla aikaisin töihin. Yksi kylätie noin 10 km, niin jokainen maitolaituri selälläänNyt nyt. Vielä tämmönen "nuorikin" muistaa, ja on kokenut. Ei läheskään kaikki laiturit tai se oheistoiminta kadonnut niin nopeaan kuin seniilit väittää . Ps. Tässä lähellä on vieläkin maitolaitureita.
Näyttäytyy vain kärsiville..Mulla oli -68 Corttiina, mutta en mä mitään Jessee nähnyt, turkanen.
Kattelin koulutaksia ootellessani noita mun lehmiä. On ne kyllä aika nättejä. Katso liite: 32047Katso liite: 32048
No hei, Cortiina!Näyttäytyy vain kärsiville..
Minäkin katselin kuvia lehmistäsi. Todella kauniita!
Aitoa maalaisromantiikkaa.
Joo. Mä ostin 16 vuotiaana metsänistutusrahalla ja senaikaisen eloni kaikilla säästöilläni BMW 2002 tii vm. 1970, oli kipakka kulkemaan. Äiti ymmärsi ja faija vittuili, mutta pidin sen kaaran jopa siihen asti, kun lähdin opiskelemaan intin jälkeen.Tuttuja ovatten Consul ja Datsuni,olen sen ikäpolven ihminen joka koki kuuskyt ja seiskyt lukujen isot autot,ja maitolaiturien kaatohan oli hauska harrastus maaseudun teillä ennen,on niitä pikkuisia lippakioskejakin kaadettu,tiedän tapauksen jossa vi..uileva omistaja istui kioskin sisällä kun se kaatui
MTV Uutiset nautajahdissa Laukaassa – villit, vaaralliset naudat järkyttävät maalaiskylän idylliä: ”Täällä asuu paljon lapsiakin, ikävä tapaus”
Katso liite: 32208
MTV Uutiset nautajahdissa Laukaassa – villit, vaaralliset naudat järkyttävät maalaiskylän idylliä: ”Täällä asuu paljon lapsiakin, ikävä tapaus”
Laukaan Vehniällä vapaasti liikkuva villiintynyt nautalauma jakaa vahvasti kuntalaisten mielipiteitä. Asia aiheuttaa niin pelkoa, huumoria kuin turhautuneisuuttakin.www.mtvuutiset.fi