SUURI RESERVILÄISKESKUSTELU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baikal
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
En tiedä, mutta voin kysyä saman akkulaturista.

Miksi minut käskettiin joukon eteen ja lyötiin käteen aktiivisen reserviläisen kauppaneuvos Väinö H. Bromanin (niitä Motonetin Bromanneja) lahjoittama 12 V laturi?

Mitään pahaa en ollut tehnyt, mutta en todellakaan mikään mallisotilaskaan ollut.

Plussa ja miinus ovat siinä väärin päin. Tämän kun muistaa niin laturi on hyvä. Huonommassa tapauksessa räjähtää akku silmille.

Katso liite: 122445
Tuohan on jo paljon, yleensä tottunut saamaan vain MPK:n lippiksen, jota ei kehtaa julkisesti käyttää :D

Juu itekkin sain 150 päivän jälkeen kupilkan. 👍😁 Siitä sitä on sitten jallua ryystetty.
Tuota glögiä ei matkassa ollut.
Omalta osalta tähän mennessä jokainen käymäni MPK-harjoitus on päättynyt Kupilkan noutamiseen. Kostukkeet on saanut aina hankkia itse omaan lukuun. Huipulla on huono lopettaa joten eiköhän tämä 100 % onnistumisprosentti tulevaisuudessa. Ehkä jo seuraavalla eli toisella osallistumiskerralla, heh.

Omalta osalta tähän mennessä jokainen käymäni MPK-harjoitus on päättynyt Kupilkan noutamiseen. Kostukkeet on saanut aina hankkia itse omaan lukuun. Huipulla on huono lopettaa joten eiköhän tämä 100 % onnistumisprosentti tulevaisuudessa. Ehkä jo seuraavalla eli toisella osallistumiskerralla, heh.
Ite olen tehnyt noita kouluttaja hommia ja ammuntoja vedellyt. Nyt tällä hetkellä 200 päivää ei ole kaukana. 😉👍

Mielenkiintoista keskustelua ku katoin alusta alkaen tähän päivään ja mun mielestä nyt asiat ovat tosi hyvin reserviläisten osalta. Ei oo moitittavaa ainakaan omalla alueella. Näin kouluttajanäkökulmasta tilanne on edenny just sellaseen suuntaan jossa sen pitääkin olla. Silloin maakkilaisena 2009-11 epäröin lähtemistä mukaan vaikka kyseltiin useasti. Ehkä aika ei ollut otollinen silloin verrattuna nyt tai sitten olisin kokemuksia rikkaampana kenties. Harjoituksia on sopivasti tarjolla ympäri maakuntia.

Back