Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tässä myös jonkinsortin analyysia Venäjän ohjusiskun tarkkuudesta
https://medium.com/@DFRLab/hit-and-miss-38a489b45ed6#.g5yx441jc
Jos Turkki ei anna jenkkien ampua ohjuksia alueensa yli niin ei kyllä Venäjänkään. Mustanmeren laivaston ampumat ohjukset on ammuttu Välimereltä.
Tarkoititko siis sanoa, ettei mielestäsi siinä ole mitään outoa, että "loukkaantunut" henkilö on ihan liikkumatta ja hiljaa, ja alkaa kuin taikaiskusta ulista ja irvistellä vasta sitten, kun käsky käy?Osallistumisesta #MannequinChallenge -hommeliin on kyllä vielä aika pitkä matka "staging rescue videos" -hommeliin.
Vai jäikö minulta jotain huomaamatta?
Turkkilaisia sotilaita kuollut syyrian ilmaiskussa.
Osallistumisesta #MannequinChallenge -hommeliin on kyllä vielä aika pitkä matka "staging rescue videos" -hommeliin.
Vai jäikö minulta jotain huomaamatta?
Minä esimerkiksi olen tehnyt "staging rescue operations" -hommelia SPR:n tms. näytöksissä pariinkiin kertaan.
edit. Minä kyllä jättäisin #MannequinChallenge:t väliin tuohon aiheeseen liittyen, sen verran vakava aihe. Ehkä siksi tuo video poistettiinkin?
Sanoo propaganda. Jutussa kerrottiin myös muihin lähteisiin nojaten, että kyseessä olisi ollut autopommi-isku.
Tarkoititko siis sanoa, ettei mielestäsi siinä ole mitään outoa, että "loukkaantunut" henkilö on ihan liikkumatta ja hiljaa, ja alkaa kuin taikaiskusta ulista ja irvistellä vasta sitten, kun käsky käy?
Ei kukaan oikeasti loukkaantunut osallistu moiseen pelleilyyn moisella tavalla. Liekö tarkoitettu kuvausporukan sisäpiirin vitsiksi, joka on tullut julkaistua vahingossa. Edes jihadistit tuskin ovat niin urpoja, etteivät ymmärtäisi tuon videon olevan täysin absurdi (myös niiden silmissä, jotka uskovat kyseessä olevan aidosta loukkaantuneen pelastamisesta).
Nyt jo anteeksi pyydellään
Syria's White Helmets apologize for Mannequin Challenge video
http://edition.cnn.com/2016/11/24/middleeast/mannequin-challenge-white-helmets-syria/index.html