Syyrian konflikti

...
Itse en ainakaan löisi vetoa kaasuteorioiden puolesta. Tähän mennessä ollaan nähty todisteina kuvaa, jossa aikuinen mies ruiskuttelee vettä lasten päälle.

Länsimaiden tiedustelupaleluilla saattaa olla asiasta jotain kättä pidempää. Suosittelen sulle 100% varmaa kaavaa jolla itse olen pystynyt löytämään totuuden asiasta kuin asiasta:

1: Onko Venäjä ottanut kantaa asiaan?
2: Jos on, mitä Venäjä sanoo?
3. Hyvä, nyt käännä Venäjän valehtelu päälaelleen niin ollaan totuuden äärellä :)
 
Länsimaiden tiedustelupaleluilla saattaa olla asiasta jotain kättä pidempää. Suosittelen sulle 100% varmaa kaavaa jolla itse olen pystynyt löytämään totuuden asiasta kuin asiasta:

1: Onko Venäjä ottanut kantaa asiaan?
2: Jos on, mitä Venäjä sanoo?
3. Hyvä, nyt käännä Venäjän valehtelu päälaelleen niin ollaan totuuden äärellä :)

Saattaa olla palveluilla tietoa joo mutta jos Venäjä valehtelee niin miksi ei joku muukin voisi valehdella? Esimerkkinä vaikka kenraali Powellin kuvat irakilaisista joukkotuhoaseista vuonna 2003. Kyseessä nyt kuitenkin näyttää olevan ensisijaisesti suurvaltojen eturistiriita.
 
Hmm...tämäkin voi olla totta. Sitten vain keskustelussa pitäisi olla rehellinen. Höpinät kaasutteluista pitää lopettaa ja myöntää kiltisti, että kyseessä on vain ja ainoastaan suurvaltojen eturistiriidat. Tilanne liittyy Syyriaan vain siksi, että se sattuu tapahtumaan Syyriassa. Kukaan ei esimerkiksi enää kiistä sitäkään seikkaa, että USA aseisti Syyrian ensikapinalliset, joihin kuului mm. ISIS.

Itse en ainakaan löisi vetoa kaasuteorioiden puolesta. Tähän mennessä ollaan nähty todisteina kuvaa, jossa aikuinen mies ruiskuttelee vettä lasten päälle.

Kansainväliseen diplomatiaan kuuluu käydä hiljaista sotaa talouden, tiedustelun ja proxyjen kautta, olisihan se reilua jos kaikki suoraan kertoisivat kenet haluavat pakottaa tahtoonsa tai jopa tuhota.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Länsimaiden tiedustelupaleluilla saattaa olla asiasta jotain kättä pidempää. Suosittelen sulle 100% varmaa kaavaa jolla itse olen pystynyt löytämään totuuden asiasta kuin asiasta:

1: Onko Venäjä ottanut kantaa asiaan?
2: Jos on, mitä Venäjä sanoo?
3. Hyvä, nyt käännä Venäjän valehtelu päälaelleen niin ollaan totuuden äärellä :)

Samat havainnot menetelmästä: yksinkertainen ja tähän asti 100% toiminut menetelmä.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Kansainväliseen diplomatiaan kuuluu käydä hiljaista sotaa talouden, tiedustelun ja proxyjen kautta, olisihan se reilua jos kaikki suoraan kertoisivat kenet haluavat pakottaa tahtoonsa tai jopa tuhota.
Ei pelkästään suurvaltojen, meidän etumme ei ole esimerkiksi Venäjän tai Kiinan vahvistuminen.

Jaa. Meinaatko, että kyseessä voisi tai jopa saisi olla vaikka false flag koska kuitenkin tärkeintä on Venäjän ja Kiinan vaikutusvallan patoaminen?
 
Jaa. Meinaatko, että kyseessä voisi tai jopa saisi olla vaikka false flag koska kuitenkin tärkeintä on Venäjän ja Kiinan vaikutusvallan patoaminen?

Kyseessä ei ole mikään false flag vaan Venäjän ja Kiinan yritys ulostaa länsimaat alueelta vetämällä se jatkuvaan matalan intensiteetin konfliktiin ja kokemaan arvovalta tappioita koska ei ole valmis täyteen sotaan.

Iran, Irak ja Syyria ovat jo molempien liittolaisia, Turkki on melkein avoimesti jo vaihtanut heidän leiriinsä.

Kyseessä on massiivinen geopoliittinen kaappaus.

Venäjälle tämä turvaa eteläisen sivustan ja se voi keskittää suurimman osan sotilaallisesta voimastaan Jäämeren ja Mustanmeren väliin.
 
Pannukakku isku tulossa jos ei isketä myös tukikohtiin joissa venäläisetkin operoivat.
Voisin nokittaa sanomalla että pannukakku jos ei tule täyttä ydinsotaa. Käsitätkö mikä kynnys on hyökätä Venäjän niskaan? Reipasta vaikutusta saadaan kyllä vaikkei Venäjän tukikohtiin hyökätäkään. Riippuen sitten miten hyökätään ja millä intensiteetillä.
 
Sitä on ilmeisesti tapahtunut jo viikkojen ajan, yksi ansaan viittaava asia lisää.

Ei ole mitään realistista ansaa mitä venäjä voisi tuolla alueella viritellä. He ovat jenkkien liittolaisien puolesta saarroksissa joka ilmansuuntaan, 50-1000 kertaisesti alivoimaisia ja alueella olevat venäjän merivoimat seilaavat käytännössä naton sisämerellä useiden satojen meritorjuntajärjestelmien kantaman sisällä.

Ellei nyt ansana sitten ole tapatuttaa koko mustan/välimeren laivasto sekä kaikki syyriassa olevat joukot ja tulla kansainvälisesti nöyryytetyksi.
 
Are you fucking kidding me...

Tällä foorumilla on kerta toisensa jälkeen todettu, että Israel ja Syyria ovat teknisesti ja osittain jopa käytännössä sotatilassa, aseleposopimuksesta huolimatta. Tätä käytetään aina perusteena Israelin "oikeudelle" pommittaa Syyrian alueella olevia kohteita.

Ja sitten kun ehdotan, että Israel voisi koettaa manipuloida liittolaisiaan osallistumaan ponnekkaammin sotatoimiin Syyriaa vastaan, se on ilmeisesti jotenkin epäloogista.

Are you fucking kidding me?
 
ja siksi Israel ei varsinaisesti ole ottanut puolia Syyriassa.
Israelin suurin kansallinen uhka on Iran ja Israelin johto on laskelmoinut, että Syyria ilman Assadia olisi parempi Israelille. Samaten Israel on ottanut selkeän puolen ja avustanut rajallaan olevia sunnikapinallisia, joiden tehtävä on toimia puskurina Irania vastaan.
 
Voisin nokittaa sanomalla että pannukakku jos ei tule täyttä ydinsotaa. Käsitätkö mikä kynnys on hyökätä Venäjän niskaan? Reipasta vaikutusta saadaan kyllä vaikkei Venäjän tukikohtiin hyökätäkään. Riippuen sitten miten hyökätään ja millä intensiteetillä.

Isku on täysin symbolinen koska kaikki tärkeimmät kohteet ovat venäläistenkin käytössä.
 
Ei ole mitään realistista ansaa mitä venäjä voisi tuolla alueella viritellä. He ovat jenkkien liittolaisien puolesta saarroksissa joka ilmansuuntaan, 50-1000 kertaisesti alivoimaisia ja alueella olevat venäjän merivoimat seilaavat käytännössä naton sisämerellä useiden satojen meritorjuntajärjestelmien kantaman sisällä.

Ellei nyt ansana sitten ole tapatuttaa koko mustan/välimeren laivasto sekä kaikki syyriassa olevat joukot ja tulla kansainvälisesti nöyryytetyksi.

He voivat viritellä juurikin jotain ilmatorjunta ansaa, siellä on kaikki mitä Venäjälläkin, jos se ei ole uhkana mitään niin silloin voivat kaikki lopettaa puheen Venäjän ilmatorjunnasta meidän rajana takana.
Itsehän olen sen sanonut olevan kupla ja propagandaa mutta moni täällä uskoo Venäjän ilmavoimien ja ilmatorjunnan kykenevän lamauttamaan Suomen.
 
Viimeksi muokattu:
Itse en ainakaan löisi vetoa kaasuteorioiden puolesta. Tähän mennessä ollaan nähty todisteina kuvaa, jossa aikuinen mies ruiskuttelee vettä lasten päälle.
Bellingcatissa ollaan sitä mieltä, että ainakin klooria olisi tiputettu.

Ja Jaysh al-Islam väittää perääntyneensä Doumasta kaasuiskun vuoksi. Tämä tosin kuulostaa aika propagandamaiselta lausunnolta; aiemmin myöntymyksen syyksi on sanottu painostus Douman siviiliväestön taholta.
 
Isku on täysin symbolinen koska kaikki tärkeimmät kohteet ovat venäläistenkin käytössä.

No hienoa että löytyy ainakin yksi, joka on ennen (mahdollisia) iskuja jo tuominnut ne pannukakuksi. Eli vaikka jenkit+kumppanit pommittaisi pitkään ja hartaasti Syyrian hallituksen joukot kivikaudelle, niin että jäljellä olisi vain Venäläisissä tukikohdissa pakoilevat joukot niin selvä pannukakkuhan se.

Voit olla 100% varma että Venäläisten kimppuun ei tässä hyökätä.
 
Back
Top