Keskustelun tasosta kertoo paljonkin se etta asia kiinnostaa minua. Olen Kaartin kaupunkijaakarijoukkueen reservin johtaja, ja kaikella kunnioituksella tama aihe koskettaa minua potentiaalisesti huomattavasti enemman kuin Teita.
Noilla sanalyhenteilla ei ole mitaan merkitysta ainakaan meikalaiselle kun alkaa luoti lentamaan ja rupean rajayttelemaan telluilla rakennuksia jotka haiskahtavat edes vihreille miehille, laittakaa lasku peraan ihan vapaasti.
Me reservilaiset emme ole ammattilaisia, onneksi. Ja siina on yksi vahvuus, jos rakennetussa ymparistossa liikkuu ryhma Spetznatseja tai Omoneita, joilla on sama -05 maastokuvio ja 400metrista samannakoiset aseetkin, tiedan kaskea tulenavauksen koska liikkuvat kuin ammattilaiset, eivat niinkuin me siviili-ressuina omine haroilyinemme ja poukkoiluinemme... sotilaskoulutus voi joskus olla ammattisotilaan suurin heikkous, yllattavaa kylla. Ennakoitavuus voi koitua kuolemaksi viholliselle, toivottavasti.
Ja respectit suomalaisille ammattilaisille, olen talla foorumilla koska maanpuolustus kiinnostaa minua ja haluan olla paras mahdollinen sotilas jos tilanne vaatii.