JR49
Respected Leader
Tätä toimintamallia on ehdotettu tälläkin sivustolla kymmenissä, joille sadoissa viesteissä eri ketjuissa, mitä minä olen ollut täällä läsnä. Enkä ole muistaakseni nähnyt yhdenkään kantahenkilökunnaksi tunnistettavan vastustavan ajatusta, päin vastoin, kuten sinunkin postauksista käy selville.Ei tämä asia ole ongelma. Tämä on erinomainen mahdollisuus! Selkeä kriteeristö vain ja oma raha palamaan niiden osalta ketkä haluavat omaa rahaa tähän polttaa. Kaikki voittavat.
Ja täysin järkeenkäyvä ja looginen ratkaisu, vieläpä, mikä säästäisi valtion rahaa ja toisi lisää suoritusarvoa.
Aina sitten kirotaan PE:tä. Tätä minä ihmettelen, sillä pitäähän siellä vasta ollakin loogisia mieliä, kadettikurssien parhaimmistoa. Ymmärrän, että tässä näkyy linjaorganisaation sato; kun kenraali sanoo, että taivas on violetti, niin se on violetti. Mutta tämä jonkinlainen logiikan puute hämmästyttää.
Jos tapaisin jonkun kenraalin kahvipöydässä, ja sanoisin siviilinä, että onpas typerä juttu, niin millä argumenteilla kissakerholainen vakuuttaisi minut, että ei ole järkevää luoda kriteeristöä omille hankinnoille?