Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ooh, tuossapa näppärä tapa ilmaista asia! Arvostan!
Vyönä vissiin toimii Ruotsalainen 304 tetsari?
Omaa settiä en ala postailemaan, mutta tavaran sijoittelun puolesta lähes identtinen, tykkään!Meikäläisen "Tetris Challenge". Erilaiseen kevytmieliseen TRA-toimintaan ja sekalaiseen ressuiluun tarkoitettu pohja.
Kuinka meinasit saada kätin helposti osuman jälkeen? Näyttäisi olevan keskellä selkää. Suurinosa osuman saanneista makaa maassa
Medicin on myös vaikea alkaa etsimään Ifakkia, kun aikaa on vähän ja alkuvaiheessa potilas pidetään mielellään selällään kun arvioidaan miten kävi ja aikaa on varsin vähän kun potilaita on useita kerralla. Vittumaista aina penkoa että missä vittua se sen cat ja ifakki taas on, kun on saatanallinen kiire ja jokaisella missä helvettiä ne sattuu kulloinkin olemaan. Combat medicin laukku tyhjenee yllättävän nopeasti kun haavoittuneita alkaa tulemaan, että henk.koht tarvetta ei kannatta yksin laskea sen varaan ja siirtää itselleen varatut lähes hankalimpaan paikkaan mitä kropasta löytyy. Medicitkin saavat osumia siinä missä muutkin, heillä on se epäonni että auttajat eivät ole niin taidokkaita tai tottuneita joten varsinkin heidän kannattaa pitää se hen.koht ifak mahdollisimman helposti löydettävissä.
Legioonalla oli hyvä tapa pitää aina cattiä vasemmassa reisitaskussa, avaruuslakanan kanssa. Olen sitä koittanut tuoda tännekkin. Toki oli vielä henk.koht ifak.
Mutta vasemmassa reisitaskussa oli jokaisella ja aina Catti. Et poistunut edes paskalle tukikohdassa ilman että ne oli vasemassa reisitaskussa.
Asiasta sen enempää tietämättä syyttäisin amerikkalaisia vaunusikoja. Niillä kun on melkein aina ollut ristivetokotelo torson päällä. Nykyään niilläkin näkee suojaliivejä ja tetsareita.Tunteeko joku ns. cross draw -taisteluliivien historiaa? Missä ne otettiin ensimmäisenä käyttöön ja milloin?
Katso liite: 35319
Mies vastaa mies tekee. Jokainen taaplaa tyylilläänKuinka lihava saa olla, että kättä ei saa alaselän keskikohdalle? Onnistuu kummallakin kädellä, istualteen, kyljelleen, mahalteen tai seisalteen. Joillekin voi tuntua hankalalta otta asioita paikoista joihin ei näe, mutta kun muutaman kerran harjoittelee sen ottoa, niin ei mikään ongelma.
Totta on, että jos ei edes kylkeä saa käännettyä, siten että jää kunnolla selän alle, niin voi olla hieman vaikeaa. Siinä tilassa vaan tuskin enää kiristyssidettäkään saa operoitua.
Ongelma syntyy oikeasti silloin, jos sijoittaa sen toiselle kyljelle. Silloin ei vastapuolen käsi välttämättä kunnolla ylety, täysvarustus päällä ainakaan.
edit: Ah, @Oantteri olikin jos itse vastannut ja vieläpä lähes samoilla toteamuksilla. No tässä ne oli vielä kertaalleen. Hyvä pointti muuten, että housun reisitaskuun tulee tungettua kaikkea muutakin, mutta sinänsä olihan tuossa legioonan hommassa ihan ideaa, kun on toteutettu koko joukon tasolla. Yksilötasolla se itselle paras ratkaisu lienee paras?
Harvempi meistä on.Mies vastaa mies tekee. Jokainen taaplaa tyylillään
Monesti vain ei itse ole laittaja.
Kuinka lihava saa olla, että kättä ei saa alaselän keskikohdalle?
Itse veikkaan poliisin suuntaan, esim joku SWAT-porukka 70/80-luvulla, jos liiveistä puhutaan. Cross draw on hyvä jos pistooli pitää olla mukana istumatyössä, mutta sitä ei pääasiallisessa tehtävässä tarvitse.Tunteeko joku ns. cross draw -taisteluliivien historiaa? Missä ne otettiin ensimmäisenä käyttöön ja milloin?
Katso liite: 35319
Sama liikku itsellä. Itse namittelin metsästykseen sopivan version. Tietysti menee sopivasti rinkan/repun kanssa muussakin kuljeskelussa.Varusteleka möi pari viikkoa sitten käytettyjä ultralight-chestriggejä (TST LW18) puoleen hintaan. Tuli kuin tilauksesta koska en ole raaskinut ostaa niitä täyteen hintaan ja tämä tekele ollut mielessä tehdä kauan.
On vuosia sitten ostettu Kifarun n.5 litran varustepussi (Kifaru claymore pouch) plus nuo pienet pussukat. Chestriggin avulla niistä tuli vaikkapa retkeilyyn ja pyöräilyyn sopiva varustepussi. Saa tärkeimmät tavarat mukaan ja käden ulottuville.
Sopivilla taskuilla voisi olla asentajallekin käypänen, kyniä, bitsisarjaa, mitta, ruuvareita, pikkusälääSama liikku itsellä. Itse namittelin metsästykseen sopivan version. Tietysti menee sopivasti rinkan/repun kanssa muussakin kuljeskelussa.
Jep. Pitääpä kokeilla rakentaa tosta remonttiversiokin.Sopivilla taskuilla voisi olla asentajallekin käypänen, kyniä, bitsisarjaa, mitta, ruuvareita, pikkusälää