Tapaus Hussein al-Taeen

Kuulostaa jotenkin tutulta tämä virsi. Ensin "Kaikkien taustat tunnetaan, ei ole mahdollista että olisi tämä henkilö." ja siitä sitten päästiin kohtaan "Nokun ei voitu mitenkään ennustaa." Puuttuu ainoastaan "Äärioikeisto latkimassa verta uhrien kustannuksella."
 
Olis hauska nähdä Teuvo "maanteiden kuningas" yhtä nöyränä telkkariin selittelemässä... Mitähän siitäkin tulisi.

Mutta joo... Minun mielestäni mies vastaa mistä puhuu. Nyt veijari vastaa ja olisko näin että kun tulet vanhemmaksi niin kasvat aikuiseksi. Mä antaisin kaverille siimaa.
 
Olis hauska nähdä Teuvo "maanteiden kuningas" yhtä nöyränä telkkariin selittelemässä... Mitähän siitäkin tulisi.

Mutta joo... Minun mielestäni mies vastaa mistä puhuu. Nyt veijari vastaa ja olisko näin että kun tulet vanhemmaksi niin kasvat aikuiseksi. Mä antaisin kaverille siimaa.
Kyllähän oli taas melkoista tuhannen ja yhden yön tarinaa eheytymisestä... viimeisen kysymyksen kiemurtelu kertoi paljon..
 

Hyvät on lähteet liberalla.

New Knowledge-

Sama firma joka väärensi "venäläisiä bottitilejä" tukemaan Moorea Alabaman vaaleissa.

Democratic operatives created fake Russian bots designed to link Kremlin to Roy Moore in Alabama race
https://www.foxnews.com/politics/democratic-operatives-created-fake-russian-bots-in-alabama-race-designed-to-link-kremlin-to-republican-roy-moore.amp#aoh=15565617698610&amp_ct=1556561784803&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=Julkaisija%3A%20%251%24s

Facebook suspended five accounts for spreading misleading information during an Alabama election, including a lead social media researcher who helped the government discover fake news

  • Facebook suspended five accounts for spreading misleading information during the special election in Alabama last year.
  • This includes the account of Jonathon Morgan, CEO of social media research firm New Knowledge, which helped the government discover how Russian agents used social media to share fake news during the 2016 election
https://www.businessinsider.com/fac...-of-jonathon-morgan-new-knowledge-ceo-2018-12
 
Tämä A-studiossa nähty selittely ja katumus ei asiaa juuri auta. Kun kakat on housussa, niin likapyykki on pestävä huolella. Nyt vasta vaalien jälkeen tuleva "vilpitön" anteeksipyytely on niin naiivia sananhelinää, että kyllä siinä on miestä äänestäneillä kansalaisilla ihmettelemistä.

Olisi edes osittain pitänyt kiinni vanhoista kirjoituksistaan, kuten Halla-aho joka ei median grillattavana taipunut paineen alla.

Nyt tämä "Rauhan Taee" muistuttaa lähinnä vain Jope Ruonansuun sivupersoonamies "Ristoa" joka yrittää puhua sivistyneesti, mutta todellinen persoona tulee esille varomattomina möläytyksinä.

 
Viimeksi muokattu:
Kyllä helpottaa, kun tämäkin selvisi. :)

Miksi tämä kohu -vasta- vaalien jälkeen, sitä minä vaan mietin?
Koska sitten on myöhästä räpiköidä kun paskat on jo housussa. Eroon tosta ei enää pääse. Ehdä Demarit sen lemppaa, mutta ei varmasti tpahdu, koska menee yksi edustaja pois.
 
Hän kertoo tulevansa konservatiivisesta kulttuurista tai taustasta.
– Kasvuympäristössäni homoseksuaalisuus oli tabu, jonka käsittelemiseen ei ollut minkäänlaisia sanoja.
Mielenkiintoista, että SDP:n kansanedustaja al-Taee mainitsee konservatiivisen kulttuuritaustansa eräänä syynä, joka johti hänen homoseksuaaleja halventavaan viestiin. On tietysti niin, että Israelia lukuunottamatta homoseksuaalien asema Lähi-idässä ei varsinaisesti herätä kateutta. On myös päivänselvää, että naisten ja miesten asema sekä seksuaalikulttuuri on melko erilaista tuolla päin maailmaa verrattuna Pohjoismaihin. Juuri muutama kuukausi sitten oli Oulun raiskausjengin myötä keskustelua siitä, että onko Lähi-idän konservatiivinen kulttuuri yksi selittävä tekijä siinä, että näiltä alueilta tulevat maahanmuuttajat ovat yliedustettuina seksuaalirikostilastoissa. Eräät vasemmistolaiset suvaitsevaiset kiven kovaan väittivät, että kulttuuritaustalla ei ole mitään merkitystä tämän asian suhteen, kiivaimmat jopa pahastuivat siitä, kun HS kysyi kansalta asiasta. Joko on niin, että on olemassa jokin taianomainen mekanismi, joka selittää sen miksi kulttuuritausta kyllä voi altistaa homofobisille asenteille ja kirjoituksille, mutta ei seksuaalirikoksille, tai sitten on niin, että kulttuuritausta voi vaikuttaa maahanmuuttajien asenteisiin ja käytökseen yleisemminkin. Olisi mielenkiintoista kuulla mikä on tämä eron homofobian ja seksuaalirikosten välille eron luova mekanismi. Sitä odotellessani kiitän al-Taeeta, SDP:n kansanedustajaa, siitä, että hän rehdisti mainitsi konservatiivisen kulttuuritaustansa vaikutuksen käytökseensä.
 
Ei kun ne kuuluu vakiokalustoon, kun kommentoidaan Halla-ahon tweettejä korkeaotsaisesti..
Jos vetää perinteistä salaliittoilua niin voi mennä all in, eiks jee
 
Hyvinkin voisin kuvitella että kyseinen irakilainen on mennyt sceneen ihan all in.
Arvauksia onko lainannut myös Zerohedgeä? :D

Lieneekö hän "perinteinen salaliittoilija" vaiko sellainen "parempi salaliittoilija"?

Myyrä joka pääsi sotkemaan demarit? Olen kyllä ajatellut että ei
ne sitä tartte. Ne ovat tehneet sitä ihan itse. Mutta kun näitä on
jo putkahdellut esille aika monta, kuin olisi salakuljetettu
sisälle :D
 
Viimeksi muokattu:
Jos vetää perinteistä salaliittoilua niin voi mennä all in, eiks jee
Otetaan kertauksena hieman pidemmästi:




Onko salaliittoteoriaa kysyä miksi juttu ei noussut julkisuuteen ennen vaaleja, vaikka nämä samat kuvakaappaukset oli STT:llä jo viime vuonna?
 
Tämä on jotensakin kuvaava..

D5WGiDwXkAAHXFp.jpg
 
Back
Top