Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän oli taas melkoista tuhannen ja yhden yön tarinaa eheytymisestä... viimeisen kysymyksen kiemurtelu kertoi paljon..Olis hauska nähdä Teuvo "maanteiden kuningas" yhtä nöyränä telkkariin selittelemässä... Mitähän siitäkin tulisi.
Mutta joo... Minun mielestäni mies vastaa mistä puhuu. Nyt veijari vastaa ja olisko näin että kun tulet vanhemmaksi niin kasvat aikuiseksi. Mä antaisin kaverille siimaa.
Kaikki olikin venäläisten syytä!
https://www.libera.fi/blogi/venalainen-informaatiovaikuttaminen-nayttaa-toimivan/
Hussein on saanut uusia faneja..
Ei kun ne kuuluu vakiokalustoon, kun kommentoidaan Halla-ahon tweettejä korkeaotsaisesti.."Chemtrails ja reptiliaanit", kirjotteliko irakilainen niistäkin?
Kaikki olikin venäläisten syytä!
Koska sitten on myöhästä räpiköidä kun paskat on jo housussa. Eroon tosta ei enää pääse. Ehdä Demarit sen lemppaa, mutta ei varmasti tpahdu, koska menee yksi edustaja pois.Kyllä helpottaa, kun tämäkin selvisi.
Miksi tämä kohu -vasta- vaalien jälkeen, sitä minä vaan mietin?
Kyllä helpottaa, kun tämäkin selvisi.
Miksi tämä kohu -vasta- vaalien jälkeen, sitä minä vaan mietin?
Mielenkiintoista, että SDP:n kansanedustaja al-Taee mainitsee konservatiivisen kulttuuritaustansa eräänä syynä, joka johti hänen homoseksuaaleja halventavaan viestiin. On tietysti niin, että Israelia lukuunottamatta homoseksuaalien asema Lähi-idässä ei varsinaisesti herätä kateutta. On myös päivänselvää, että naisten ja miesten asema sekä seksuaalikulttuuri on melko erilaista tuolla päin maailmaa verrattuna Pohjoismaihin. Juuri muutama kuukausi sitten oli Oulun raiskausjengin myötä keskustelua siitä, että onko Lähi-idän konservatiivinen kulttuuri yksi selittävä tekijä siinä, että näiltä alueilta tulevat maahanmuuttajat ovat yliedustettuina seksuaalirikostilastoissa. Eräät vasemmistolaiset suvaitsevaiset kiven kovaan väittivät, että kulttuuritaustalla ei ole mitään merkitystä tämän asian suhteen, kiivaimmat jopa pahastuivat siitä, kun HS kysyi kansalta asiasta. Joko on niin, että on olemassa jokin taianomainen mekanismi, joka selittää sen miksi kulttuuritausta kyllä voi altistaa homofobisille asenteille ja kirjoituksille, mutta ei seksuaalirikoksille, tai sitten on niin, että kulttuuritausta voi vaikuttaa maahanmuuttajien asenteisiin ja käytökseen yleisemminkin. Olisi mielenkiintoista kuulla mikä on tämä eron homofobian ja seksuaalirikosten välille eron luova mekanismi. Sitä odotellessani kiitän al-Taeeta, SDP:n kansanedustajaa, siitä, että hän rehdisti mainitsi konservatiivisen kulttuuritaustansa vaikutuksen käytökseensä.Hän kertoo tulevansa konservatiivisesta kulttuurista tai taustasta.
– Kasvuympäristössäni homoseksuaalisuus oli tabu, jonka käsittelemiseen ei ollut minkäänlaisia sanoja.
Jos vetää perinteistä salaliittoilua niin voi mennä all in, eiks jeeEi kun ne kuuluu vakiokalustoon, kun kommentoidaan Halla-ahon tweettejä korkeaotsaisesti..
Otetaan kertauksena hieman pidemmästi:Jos vetää perinteistä salaliittoilua niin voi mennä all in, eiks jee