rty19
Greatest Leader
AI:n generoima puhe nykytilanteesta Reaganin tyyliin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uutinen parin viikon takaa: "IQM hakee 200M lisää rahoitusta"Suomessa edistystä kvanttilaskennan suhteen. Tuossa mainitaan myös mielestäni muutama ihan mielenkiintoinen suomalainen start-up.
![]()
Suomessa valmistui suurin Euroopassa kehitetty ja rakennettu suprajohtava kvanttitietokone | VTT
VTT:n ja IQM:n nelivuotinen yhteiskehityshanke kvanttitietokoneen rakentamiseksi on saatu päätökseen, ja 50 kubitin suprajohtava kvanttitietokone on otettu käyttöön Espoossa. Rakennushanke on ollut lähtölaukaus kotimaisen kvanttitoimialan kasvulle. Kvanttitietokone avataan nyt tutkijoiden ja...www.vttresearch.com
Mitä tälle voi tehdä? Tähän pitää puuttua!Venäjän propaganda leviää myös tätä kautta
![]()
Venäjä onnistui: ChatGPT on myrkytetty
Uutissivuston katsaus osoittaa, että Venäjän suunnitelma propagandansa levittämiseksi toimii.www.iltalehti.fi
Voit aina ottaa lähteet chatgpt:ltä ja tarkistaa ketjun manuaalisesti. Voit myös käskyttää ai:n tekemään analyysin lähteistä. Voit myös käskeä poistamaan kaikki ryssänlähteisiin johtavat tietolähteet jo ennakkoon.Mitä tälle voi tehdä? Tähän pitää puuttua!
Itse en törmännyt AI:lta putler propagandaa, varmaan liittyy missä kontekstissa kysytään. Nythän ne tulevat muistamaan käytyjä keskusteluja, hän varmaan "tuntee" jo minua. Mutta kuka on onnistunut syöttämään putler-valheita sille, sitä on kysymys.Voit aina ottaa lähteet chatgpt:ltä ja tarkistaa ketjun manuaalisesti. Voit myös käskyttää ai:n tekemään analyysin lähteistä. Voit myös käskeä poistamaan kaikki ryssänlähteisiin johtavat tietolähteet jo ennakkoon.
Hirveä klickbait otsikointi ollut tuostakin. Ei ai vastauksiin voi suoraan luottaa ikinä. Ne valehtelevat, hallisinoivat ja tulkitsevat väärin.
AI:n kouluttamisessa pyritään käyttämään aina vain suurempia tietoaineistoja: mitä enemmän tietoa tuuttiin kaadetaan, sitä parempi AI syntyy lopputuloksena, ainakin teoriassa. Ryssä tietysti tekee tässäkin asiassa parhaansa ja kippaa omaa paskaansa samasta tuutista sisään.Itse en törmännyt AI:lta putler propagandaa, varmaan liittyy missä kontekstissa kysytään. Nythän ne tulevat muistamaan käytyjä keskusteluja, hän varmaan "tuntee" jo minua. Mutta kuka on onnistunut syöttämään putler-valheita sille, sitä on kysymys.
Ei kai hän itse keksi..