Terrorismi

Vai onko niin että, globalisaation vastustaminen törmää seinään, muutenkin kuin kuvainnollisesti :ROFLMAO: :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Vai onko niin että, globalisaation vastustaminen törmää seinään, muutenkin kuin kuvainnollisesti :ROFLMAO: :ROFLMAO::ROFLMAO:

Natsi ajaa seinään ja tekee väkivaltaa itselleen. Kaippa tuosta tuli yksi tapaus tilastoihin. Eikös sisäministeriä uhkailleen voisi tilastoida äärioikeistoon, ei ne niin kaukana toisistaan ole ekofasistit ja natsifasistit :D
 
Olikohan kyseessä mohamed/mielenterveyspotilas vai joku muu syy?
 
Bongasin tällaisen; onko kukaan lukenut, kannattaako lukea?
 
Ei kai noista akoista nyt kukaan noin paljoa maksaisi? Eihän ne ole enää neitsyitäkään. Omaiset ehkä mutta niillä tuskin on tuollaisia rahoja. Suomen valtio?:unsure:
 
Ei kai noista akoista nyt kukaan noin paljoa maksaisi? Eihän ne ole enää neitsyitäkään. Omaiset ehkä mutta niillä tuskin on tuollaisia rahoja. Suomen valtio?:unsure:

Pekka kyllä maksaa et saa omansa turvaan Suomeen ni tarvittaessa. Pottunokkaa ei varamsti pelastaisi mut näitä uusia ja parempia ihmisä pelastaa vaikka olisivat millaisia murhaajia. Toivon et Pekalta loppuu hommat lyhyeen ja häviää politiikasta kokonaan. Noh ehk se johkii Ouluun mahtuisi ja voisi mennä Lokkaa haukkumaan kilpaa sinne sen ulkomaanvahvistusken kans minkä puheesta ei saa selvää ellei se sano homo,sika tai tuole. Kauankohan lie se kaveri asunut Suomessa kun on jo Oulun kaupunginhallitukseen noussut. Veikkaan et on noussut muilla kuin pätevyydellä. Värillä ja mistä hän tulee on luultavasti tuhansia kertoja enemmän merkitystä kuin sillä et osaisiko se oikeasti ajaa paikallisten asiaa. Ostakaa sille parit lampaat ni voi rueta niit paimentaa. Säästyy kaikkien rahat.
 

Pertti Rönkkö Havaintoja Saksanmaalta

t2r3aSpd onsfrhorrstedd ·

Iskuja juniin. Irakilainen pakolainen tuomittiin Wienissä elinkautiseen yrityksistä syöstä islamilaisen valtion nimissä ICE-juna kiskoilta, Junge Freiheit uutisoi. Mies oli virittänyt vuonna 2018 neljä kertaa teräsvaijerin ja muita esteitä Münchenin ja Nürnbergin väliselle rataosuudelle. Junat vaurioituivat, mutta henkilövahinkoja ei sattunut.

 
Bongasin tällaisen; onko kukaan lukenut, kannattaako lukea?

Leena Malkki. Minulla on nyt sellainen mielikuva, että jossain olen aikaisemmin kuunnellut, eikä sanoma ollenkaan vakuuttanut.

Valitettavasti en muista mitään esimerkkinä, mutta mieleen pulpahtaa pinnalle se, että elämme poliittisesti korrektissa ympäristössä, joka suitsii sitä, mitä on mahdollista sanoa ja todeta. Tämä todennäköisesti heijastuu myös tähän kirjaan ja vääristää lopullisia johtopäätöksiä.

(Olen huomannut saman ilmiön esim. siinä, että mitä johtopäätöksiä tehdään maahanmuuttajien keskuudessa 'riehuvasta' koronasta.)

Mitä itse olen seurannut terrorismiin liittyvää keskustelua, niin Atte Kaleva erottuu kirkkaasti joukosta.
 
Back
Top