Niin juuri tätä minä tarkoitin. Kun kutsuu toista ihmistä sairaaksi ämmäksi jolla on rikollinen mieli, olisi paikallaan esittää siitä jokin todiste. En puolusta enkä näe mitään syytä olla Clintonin puolella, mutta argumentointi on aika tyhjänpäiväistä. Mistä väitteistä on jäänyt kiinni, mitä näyttöä on ja missä. Onko tuomittu talousrikoksesta ? Oikeusvaltiossa, jossa Bill joutui aika liemeen yhden sikarin takia, varmaan nostetaan syyte, hankitaan todisteet ja tuomitaan. Myös jenkeissä on presidentti saanut lähteä kun on todisteet alkaneet poltella, en epäile etteikö se toimisi myös Clintoneihin. Mikä tämä juttu serveristä omassa kellarissa täynnä huippussalaista materiaalia on? Minä olen ymmärtänyt että kyseessä oli jokin läppäri tms. jota käytti sähköpostiviestintään. Se on pölhöä, mutta ennemminkin ymmärtämättömyyttä, huolimattomuutta ja vahinko. Onko Hillary asennuttanut palvelimen omaan kellariinsa pitääkseen siellä huippusalaisia tietoja - miksi ihmeessä? Eikös se ole rikos josta FBI nappaa kiinni ja syyte tulee maanpetoksesta.
Mitä tuottamuksellista hän teki Libyan suurlähetystön kanssa?
Sorry kovasti - minusta nämä argumentit liittyen syytöksiin ovat vain aivan ompelukerhotasolla. Trumpin suihkusta en tiedä mitään.