Trump -psykoosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ak.tied
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Paranoidia on vaarallista se sumentaa järjen, sillä ihminen näkee uhkakuvia jokapaikassa, älkää antako pelolle valtaa sillä nyt olette väärässä tässä asiassa kuten ihan kaikessa, jopa siinä trumppivihassa.

Huumori toimii paremmin jos se on hauskaa.

Apropoo, Elina Lepomäki palasi Bilderberg kokouksesta ja on taas mielessään kirkastunut, että EU:sta on saatava liittovaltio. Näin se menee. Toki Elina voisi olla älyllisesti rehellinen
ja samalla ilmoittaa, että hän siis haluaa ja aktiivisesti toimii sen puolesta, että Suomi menettää itsenäisyytensä.

Mutta liskomiehet, isojalka ja illuminaatti.
Sehän on Lepomäen oikeus olla mitä mieltä tahansa EU:n rakenteesta jatkkossa. Koko EU:n idea on tietyn osan suvereniteetista luovuttamisen. Siis ihan kun Euroopan yhteisöt perustettiin. Myös kun yhteisöistä tuli unioni

Maailman itsenäisin valtio oli Albania Enver Hoxhan hallinnon alla. Oliko se väärin hoidettu "itsenäisyys"?

Vähän alkaa närästämään kun perusjuttuja joutuu vääntämään rautalangasta

Itse vastasit minulle ensin näin.

UNPA ja federalistiset järjestöt haluavat luoda YK:sta lakeja säätävän elimen, sama on jo toteutettu EU:ssa joten agendan leimaaminen folioteoriaksi on aika epätoivoista.

Nämä järjestöt ja niiden kannattajat kertovat kyllä tavoitteistaan ihan avoimesti, he haluavat lakkauttaa kansallisvaltiot ja luoda globaalin hallinnon.
Hahaa! Enpä, vaan pilkkasin juttujasi. En sinua ihmisenä. Tää on vähän kuin oplis 5 v, kumpi aloitti :eek:

Ja luen eri tavalla sitä UNPA sivua, mutta saat toki uskoa että mörkö on sängyn alla.

Hahaa! Enpä, vaan pilkkasin juttujasi. En sinua ihmisenä. Tää on vähän kuin oplis 5 v, kumpi aloitti :eek:

Ja luen eri tavalla sitä UNPA sivua, mutta saat toki uskoa että mörkö on sängyn alla.

Ei minullakaan ole mitään sinua vastaan vaikka olet väliin raivostuttava.

Siellä sanotaan selvästi että lopullinen tavoite on lakeja säätävä elin ja mallia hyvä katsoa EU parlamentista, itse olet erittäin tarkka sanamuodoista joten tämän luulisi sinullekin riittävän todisteeksi.

Kun täällä on lähdetty viikonlopun kunniaksi ihan laukalle, niin laitetaan lisää löylyä kiukaalle.

Toimittaja esiintyi hotellin työntekijänä Bilderberg kokouksessa. Sinällään itse kokouksesta ei mitään suuria paljastuksia, mutta median puolueettomuudesta ja roolista sitäkin enemmän.

Lähde on mitä on - daily mail - mutta asia vakavaa. Economistia on täälläkin laatumediana nimitetty. Kannattaa lukea juttu ja katsoa mitä yhteyksiä lehden takaa löytyy ja kuinka ne sopivat lehden kirjoitteluun.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5850053/Undercover-worlds-elitist-secret-society.html
E viddu, olipa paljastuksia :eek:

1) Henkilökunta kulkee takaovesta

2) Chatman House Rules

3) Poliitikot ja virkamiehet puhuvat politiikasta

4) Mamuhyökkäys ei ollut otsikoissa

10 pistettä ja papukaijamerkki salaisuuden paljastamisesta

Ei minullakaan ole mitään sinua vastaan vaikka olet väliin raivostuttava.

Siellä sanotaan selvästi että lopullinen tavoite on lakeja säätävä elin ja mallia hyvä katsoa EU parlamentista, itse olet erittäin tarkka sanamuodoista joten tämän luulisi sinullekin riittävän todisteeksi.
jos inssi kirjoittaa että sen tavoite on kylmäfuusio ja vääntää 3 sivua siitä, en lue sivuja :giggle:

2) Chatman House Rules

Mites on mahdollista että vasemmiston aijemmin vaarallisena ja mailmanhallitukseen pyrkivä salaseura onkin nykyään hyväksyttävä ja oman vasemmistoeliitin etuja ajava hyväseura??
Näin se mailma muuttuu kun itse pääsee eliitin jäseneksi, entisistä vihollisista tulee ystäviä ja ystävistä vihollisia ja duunari on niin vanhanaikainen ja ummehtunut, jotain 70 luvun reliikkejä, sateenkaari ja mamut ovat niin tätäpäivää.

Kerro hieman lisää.

Isäpuoli maksoi niistä nimellisesti ja säilyttää niin lupia kuin aseita...enhän minä voi pistooleita kanniskella pitkin Eurooppaa....

Siellä ne lojuu asekaapissa Suomessa.

2) Chatman House Rules

Kieltämättä aika raskasta tämä "keskustelu" sinun kanssa. Kirjoitin näin: "Sinällään itse kokouksesta ei mitään suuria paljastuksia", siihen sitten vastasit "viddu, olipa paljastuksia".

Kirjoitukseni pointtiin, joka oli Economistiin liittyvät paljastukset, lehden takaa löytyvät - Bilderbergiin liittyvät - kytkökset ja niiden voimakas vaikutus lehden sisältöön ei sinulta mitään vastausta saanut.

Viimeksi muokattu:
Sehän on Lepomäen oikeus olla mitä mieltä tahansa EU:n rakenteesta jatkkossa. Koko EU:n idea on tietyn osan suvereniteetista luovuttamisen. Siis ihan kun Euroopan yhteisöt perustettiin. Myös kun yhteisöistä tuli unioni

Maailman itsenäisin valtio oli Albania Enver Hoxhan hallinnon alla. Oliko se väärin hoidettu "itsenäisyys"?

Vähän alkaa närästämään kun perusjuttuja joutuu vääntämään rautalangasta

Mistä perusjutusta mielestäsi tässä nyt kanssani väänsit?

Back