StepanRudanskij
Respected Leader
Oho.Olen itse käynyt sotaa rahasta Afghanistanissa, Afrikassa ja muuallakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oho.Olen itse käynyt sotaa rahasta Afghanistanissa, Afrikassa ja muuallakin.
Ihan tosisaan? Vart utomlands o krigat?Olen itse käynyt sotaa rahasta Afghanistanissa, Afrikassa ja muuallakin.
Ihan tosisaan? Vart utomlands o krigat?
Jos kuninkaat ovat narrin alaisena, miten käy?Miten hän sen yksin möisi minnekään? Hän tarvitsisi siihen kabinettinsa, senaatin ja kongressin?
Kongressi äänestää paljon kovemmista pakotteista Venäjällä pian ja niille on laaja kannatus.
Uusien pakotteiden lisäksi Ukrainaa aletaan aseistamaan ja Baltiaan tulee pysyvästi US joukkoja kuten myös Trumpin kabinetti todistanut.
Saksa, Ranska ja muut eurooppalaiset kuten Suomi toivottavasti pakotetaan mukaan näihin toimiin, sitä varmaan itsekin toivot ja olet yhtä innoissasi kuten minäkin?
Tillerson sanoi että Kiina pitäisi heittää pois keinosaariltaan ja vertasi sitä Venäjään Krimillä, jos eurooppalaiset saadaan mukaan sekä Venäjä ja Kiina voidaa tuhota totaalisesti.
Done! Naikkoset tänne, täältä paska-arabit sinne... simples, eh..?!?Ilmoitti jo aikovansa myydä Ukrainan
Jos kuninkaat ovat narrin alaisena, miten käy?
Pakotteet eivät ole kongressin asettamia, vaan hallinnon. Trump voi purkaa ne.
Kongressi on säätänyt lain, joka salli Ukrainan aseistamisen, toimeenpanovalta, eli hallinto, toteuttaa, mutta tässä tapauksessa ei toteuta.
En ole innoissani kansainvälisistä konflikteista enkä Venäjän sodasta Ukrainassa. Tulevan kabinetin puheet senaatin kyselyissä eivät paljoa paina kun pomonsa on ihan eri planeetalla
Nostan hattua sulle !Utomlands indeed.
CIA SAD Afghanistan (no shit), STTP ( Africa, Nigeria) etc.
Aivan, asuin jenkeissä vuoden vuosikymmeniä sitten, ja lukuisilla käynneillä sen jälkeen olen huomannut että maa on kääntynyt koko ajan sisäänpäin.En ihan hirveästi laittaisi lantteja likoon sen puolesta että perusjenkki olisi hyvin perillä maailman asioista. Siellä pääosin eletään kuplassa ja pelätään kaikkea/kaikkia. Rahamiesten talouteen ajamat muutokset ovat olleet rajuja ja nyt oletetaan yhden näistä rahamiehistä korjaavan tilanteen vähintään ennalleen.
Nostan hattua sulle !
Onko paljon suomalaisia Ranska Muukalaisdivisioonassa? sorri OT
Jaahas että Suomipojalla on kova maine ulkomailla
Tämä liittynee siihen, että yhteiskunnassa jossa aloitekyky on positiivista, saadaan aikaan asioita. Yhteiskunnassa, jossa kaikki viisaus tulee ylempää, tehokkuus on heikkoa. Sama pätee asevoimiin. Tämä voisi tosin olla oma aiheensa.Te ette edes ymmärrä miten hieno maine suomalaisilla sotilailla on maailmalla.
"Anteeksi että olen olemassa"-klovnit.
Venäjän pitää palauttaa ainakin Laatokan Karjala, Suursaari ja Sallan itäiset osat. Muusta voidaan neuvotella kovat piipussa, mutta nämä on ihan lähtökohtaisia alkkipakkeja.Miten Venäjä pitäisi hoitaa jos sinä saisit päättää?
Entä Kiina?
Molemmat ovat yhtä rikollisia ja moni muukin maa.
Venäjän pitää palauttaa ainakin Laatokan Karjala, Suursaari ja Sallan itäiset osat. Muusta voidaan neuvotella kovat piipussa, mutta nämä on ihan lähtökohtaisia alkkipakkeja.
Siitä siis ruvetaan.
42Miten Venäjä pitäisi hoitaa jos sinä saisit päättää?
Entä Kiina?
Molemmat ovat yhtä rikollisia ja moni muukin maa.
Huvittaa kun porukka ei tajua miten kova maine suomalaisilla ammattisotilailla on.
Se on sellainen, että ei kahta puhetta.
Plus kaikki pankkiin, Tsadissa tuskin hirveästi ehdit puolessa vuodessa tuhlata...STTP:n pomo:
"Who are you?"
meikä "FDF officer"
he: is 5k ok salary?
And this was no meager man. Ex-32d "Buffalo" Bn CO.
Tämä liittynee siihen, että yhteiskunnassa jossa aloitekyky on positiivista, saadaan aikaan asioita. Yhteiskunnassa, jossa kaikki viisaus tulee ylempää, tehokkuus on heikkoa. Sama pätee asevoimiin. Tämä voisi tosin olla oma aiheensa.
Plus kaikki pankkiin, Tsadissa tuskin hirveästi ehdit puolessa vuodessa tuhlata...