Riippuu siitä oletko pro- vai anti-trump.Tarkoittaako tämä, että jatkossa minun Fox linkit ovat ihan ok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu siitä oletko pro- vai anti-trump.Tarkoittaako tämä, että jatkossa minun Fox linkit ovat ihan ok?
Kertoo kaiken libtardien järjenjuoksusta
Kertoo kaiken libtardien järjenjuoksusta
Kaasuahan Merkel haluaa. Mutta miksi? Siksikö kun on sätkynukke?
Sauli Niinistön kanssa Trump on varmasti, aivan varmasti, puhunut kuten valtionpäämiehet puhuvatkin. Se riippuu kenen kanssa puhuu. Paskasäkin vaiko presidentin. Ja vittu mitä paskaa, etteikö Yhdysvaltain presidentti muka tietäisi missä on Suomi. Kaikkea sontaa media lapioikin. MTV3 etunenässä.
Politico Playbook reported Tuesday that fewer than 10 people remain on a list of suspects in the internal investigation, a sign that President Trump is serious about finding and possibly punishing whichever official was behind the leak to the media.
Muttaku Trump paha ja oranssi..
Yllätysennuste: Donald Trump voittaa lähes varmasti | Verkkouutiset
Yllätysennuste: Donald Trump voittaa lähes varmasti | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Riippuu varmaan kovaa väittelyistäkin ja miten kamppaniat toimivat. Biden odotuksia vastaan jauhotti viimeisessä väittelyssä Sandersin. Jos käy niin, että väittelyissä Biden jauhottaa Trumpin, se saattaa olla hyvinkin se asia, joka vie Bidenin maaliviivan ohitse.Gallupit osoittavat selvää etuasemaa Bidenille, mutta kuinkahan käy vaalipäivänä?
Mä melkein ottaisin jonkun republikaanin.Bidenin varapresidenttiehdokkaalla tulee olemaan myös vaikutusta. Nyt on uutisoitu, että se olisi Kamala Harris.