Trump -psykoosi

Niin no kannattaa muistaa etta Tucker Carlson ei ole asia- saatikka uutisohjelma vaan etupassa kitusien repimista, trollailua ja viihdetta Trumpin kannattajille.


Rachel Maddow on lienee lahinna samaa vasemmalta laidalta muttei kait ole ihan oikeudessa joutunut puheitaan tolla argumentilla puolustamaan, ja Rachel Maddow hyokkaa selvasti vajhemman tavallisten ihmisten kimppuun kuin Carlson, etta sikali ei ole laheskaan yhta vastenmielinen.
 
Viimeksi muokattu:
"Kaikkien aikojen kirja" on työn alla. Tosin kustantamot eivät ole halukkaita koskemaan siihen edes pitkällä tikulla.

Varmasti tulee myymään ison määrän tota kirjaa kannattajilleen, en epäile yhtään. Ja rahalla kyllä aina sen saa painatettua kirjan itselleen kuka vaan.
 
"Kaikkien aikojen kirja" on työn alla. Tosin kustantamot eivät ole halukkaita koskemaan siihen edes pitkällä tikulla.


Twitter on kokolailla kattavasti paljastanut Trumpin kirjalliset kyvyt, eivat ole kaksiset....
 
Kyllä mulle sopisi jatkaakin.
Suomalaiset ovat yleensä aika tolkun väkeä. Jos tunnet ketään joka asuu jenkeissä, niin kysäse mitä he ovat itse mieltä. Itse tunnen paljon ja löytyy jopa Usan kansalaisuus perhepiiristä. Eipä tule yhtään mieleen joka ei Trumppia kannattaisi.
 
Suomalaiset ovat yleensä aika tolkun väkeä. Jos tunnet ketään joka asuu jenkeissä, niin kysäse mitä he ovat itse mieltä. Itse tunnen paljon ja löytyy jopa Usan kansalaisuus perhepiiristä. Eipä tule yhtään mieleen joka ei Trumppia kannattaisi.
Jos et ole huomannut, niin kannatus siellä on aika tasan. Ja itsellänikin kavereita siellä, jotka eivät kannata Trumppia Ja Trump hävisi vaalit, vai väitätkö että se tappio tosiaan oli maailmanlaajuisen salajuonen ansiota?
 
Back
Top