Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
https://www.suomalainen.com/product...JonKwWlnsBoCbt8wE[ Tämä sopii suositteella.
Jos tuollaisella tasolla sairas henkilö voi olla USA:n presidenttinä, niin mulla ei ole mitään hätää mahdollisen muistisairauden vaikutuksesta insinöörin työtehtävien sujumiseen.Tuossa samassa Foxin haastattelussa Trump syytti taas Zelenskiä siitä, että rauhaa ei ole tullut kysyttäessä onko Putin esteenä rauhanteolle.
Trumpin pelasti konkursseissa salaperäiset venäläiset liikemiehet lainaamalla rahaa. Rahan vastaanottaminen ei ole laitonta, mutta kiitoksena Trumpilta odotetaan vasta palveluksia ja siltähän Trumpin toiminta näyttää. Ei pelkästään tyhmältä ja ammattitaidottomalta.Jos tuollaisella tasolla sairas henkilö voi olla USA:n presidenttinä, niin mulla ei ole mitään hätää mahdollisen muistisairauden vaikutuksesta insinöörin työtehtävien sujumiseen.
Jos tuollaisella tasolla sairas henkilö voi olla USA:n presidenttinä, niin mulla ei ole mitään hätää mahdollisen muistisairauden vaikutuksesta insinöörin työtehtävien sujumiseen.
Trumpin pelasti konkursseissa salaperäiset venäläiset liikemiehet lainaamalla rahaa. Rahan vastaanottaminen ei ole laitonta, mutta kiitoksena Trumpilta odotetaan vasta palveluksia ja siltähän Trumpin toiminta näyttää. Ei pelkästään tyhmältä ja ammattitaidottomalta.
Voi jeesus...Jotenkin se ryssä saa jatkuvasti käännettyä näitä asetelmia itselleen suotuisampiin muotoihin. Ei pitäisi olla faktoihin perustuen enää mitenkään mahdollista, mutta jotenkin se vieläkin onnistuu.Setää viedään taas kuin litran mittaa kun lupaillaan mahtavia kauppadiilejä.
Olen edelleen aika vakuuttunut ettei ryssän tarvitse edes paljon yrittää. Onneksi punaisissa on vastakkaistakin painetta lisätä pakotteita ym.Voi jeesus...Jotenkin se ryssä saa jatkuvasti käännettyä näitä asetelmia itselleen suotuisampiin muotoihin. Ei pitäisi olla faktoihin perustuen enää mitenkään mahdollista, mutta jotenkin se vieläkin onnistuu.
Hysteeristä. Esim. "Lentokonelasteittain ihmisiä poistetaan maasta ilman oikeudenkäyntiä". Ei laittoman maassaolon casessa tarvita mitään oikeudenkäyntiä. Henkilöllisyys selville ja tietokannasta tsekki onko oikeutta oleskeluun. Jos ei, niin adios.![]()
Donald Trumpin USA:ssa pelon ilmapiiri vaientaa vastarinnan | Verkkouutiset
Donald Trumpin USA:ssa pelon ilmapiiri vaientaa vastarinnan | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi