John Hilly
Respected Leader

Donald Trump: Ukrainan tilanne valvottaa minua öisin | Verkkouutiset

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ukrainaan voisin kuvitella edes jossain olosuhteissa jonkun rauhanpoikasen, kun Kiovan rus ja Moskovan rus pääsevät samalle sivulle, mutta ennen lehmät lentävät kuin Gaza on lopullisesti rauhallinen. Vaikeaa on Ukrainassakin. Luultavasti ei onnistu ennen kuin toinen häviää. Ehkä tässä on maailmansodan siemeniä jo parissakin pisteessä.![]()
Donald Trump: Ukrainan tilanne valvottaa minua öisin | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
USA:ssa ei tajuta sitä että Ukrainan sodalla on tasan kaksi päätepistettä: joko Ukraina kaatuu tai nykyinen ryssänfederaatio hajoaa. Suurin osa ryssälän osasista ei halua kuulu moskovan vallan alle, federaatti pidetään kasassa voimalla. Voimalla väkisin otetut maat sitten jaetaan zaarin toimesta pajarien hallintaan ja ryöstettäväksi.Ukrainaan voisin kuvitella edes jossain olosuhteissa jonkun rauhanpoikasen, kun Kiovan rus ja Moskovan rus pääsevät samalle sivulle, mutta ennen lehmät lentävät kuin Gaza on lopullisesti rauhallinen. Vaikeaa on Ukrainassakin. Luultavasti ei onnistu ennen kuin toinen häviää. Ehkä tässä on maailmansodan siemeniä jo parissakin pisteessä.
Trumpia ei tosiaan kukaan voisi arvostella siitä, ettei hän onnistu, jos hän vain ei olisi kampanjassa luvannut ihan mahdottomia. Hän kuitenkin lupasi.
Tässä on kyllä huonoja juttuja näköaloissa pitkäksi aikaa.
Joka kerran kun on luultu jossakin Putinin pohjan olevan, on mennyt siitä läpi. Siksi en sulje pois edes sisäistä joukkotuhontaa, jos se silovikeista on kiinni.Stalin tuon teki pampulla ja se tarkoitti että 10-20% väestöstä leiritettiin ja useampi prosentti tapettiin. Ei tule onnistumaan nykyiseltä kremliltä..