Trump -psykoosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ak.tied
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Silloin kun USAn pressana oli Obama 1 Täydellinen niin myös hän vaati useasti että Euroopan täytyy panostaa enemmän OMAAN puolustukseensa. Tulokset nähtiin.
Jaa nähtiin vai. Mitä ne tulokset olivat?

Nyt on pidettävä pää kylmänä ja katsottava missä laajuudessa sovitut korotukset lopulta toteutuvat ja mitä rahalla saadaan. Maali on kuitenkin vuosikymmenen päässä. Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.

Just the News, mikä media onkaan, puhelinhaastatteli trumppia, joka tilanteessa kognitiivisten kykyjensä rajoilla lipeää narratiivista ja myöntää nimensä olevan epstein-kansioissa - toki väittäen niiden olevan tekaistuja. Mutta joka tapauksessa hän tässä omin sanoin vahvistaa epäilyt.

Washington Post siis julkaisi trumpin kirjeen epsteinin merkkipäiväksi. trumppi on nyt ilmoittanut nostaneensa lihavan kanteen WP:tä vastaan ja trump moitti erikseen värikkäästi WP:n omistajaa Rupert Murdochia.

Mielenkiintoiseksi mahdollisen Murdochin ja trumpin välirikon tekee se, että Murdoch omistaa WP:n lisäksi myös Fox-kanavan ja johtopaikoilla on Murdochin miehitys. Fox on tähän saakka ollut trumpin vaikutusvaltaisin mediatukija, selittelemässä trump-skandaalit parhain päin. Entä jos Murdochin Fox vaihtaa trump-äänensävyä. trump kaivaa omaa kuoppansa.

The company [Fox Corporation] is controlled by the Murdoch family via a family trust with 39.6% ownership share, and by Rupert Murdoch himself to the effect of almost 40%. Rupert Murdoch is chairman emeritus, while his son Lachlan Murdoch is chairman and CEO. -wiki​

Viimeksi muokattu:
Trump on ollut Rooseveltin jälkeen menestynein presidentti kuuden kuukauden onnistumisten perusteella. Newsweek kysyi asiaa niin politiikantutkijoilta kuin tekoälyltäkin. Tulokset olivat samansuuntaisia. Jos mittarina pitää sitä, miten paljon presidentti saa lakejaan läpi, Trump näyttää perävaloja kaikille takavuosien presidenteille.

Tämä on USA tänään.

Varsinkin tuo takaraivoon hakkaaminen on häijyä...

Videosta ei selviä että mikä johti eskalaatioon,mutta tuskin ihan lämpimikseen mäiskivät.
Olen ehkä poikkeus,mutta omasta mielestä on ihan oikeutettua antaa vähän "isän kädestä" jos ruvetaan hyppiin silmille.
En ymmärrä kuinka se on niin vaikeata vaan hyväksyä pelisäännöt ja elää sen mukaan.

Videosta ei selviä että mikä johti eskalaatioon,mutta tuskin ihan lämpimikseen mäiskivät.
Olen ehkä poikkeus,mutta omasta mielestä on ihan oikeutettua antaa vähän "isän kädestä" jos ruvetaan hyppiin silmille.
En ymmärrä kuinka se on niin vaikeata vaan hyväksyä pelisäännöt ja elää sen mukaan.

ICE:n vastaista mielenosoittamista. Mikään ei oikeuta pahoinpitelyyn tuolla tavalla.
Kiinni otettiin mutta kymmenet nyrkiniskut pään sivuun tai takaraivoon tulevat varmasti tuottamaan kymmenien miljoonien oikeusjutut vammojen vakavuudesta riippuen.

Ryssäpiireissä on myös aina esiintynyt tällaista "opetuksen antamisen" ihannointia. Vai onko kyseessä ihan eri asia, kun liiveissä lukeekin POLICE eikä OMON?

Ymmärrän ihan täysin miksi USA:ssa poliiseja ammutaan väijytyksistä...

Tuo aivan selvästi ei mene enää voimakäytön puolelle.
Sittenkin jos palattaisiin raipparangaistuksiin niin sen pitäisi olla jonkun tuomarin langettama.

Tämä on yksi älyttömimmistä viesteistä joita olen tällä foorumilla nähnyt. Ja täällä on kaikenlaista.

Oikeusvaltion toimintatapoihin ei kuulu että pidätetylle hakataan kaupan päälle aivovaurio, jotta tämä oppii olemaan. Juuri noin ei missään tapauksessa pidä toimia. Itänaapurissa ja muissa paskamaissa tuollainen kuuluu kuvioon.

ICE:n vastaista mielenosoittamista. Mikään ei oikeuta pahoinpitelyyn tuolla tavalla.
Kiinni otettiin mutta kymmenet nyrkiniskut pään sivuun tai takaraivoon tulevat varmasti tuottamaan kymmenien miljoonien oikeusjutut vammojen vakavuudesta riippuen.
Näistähän on jenkeissä tullut aina toisinaan kuolemantapauksia. Otetaan joku kiinni, raudoitetaan ja lopuksi voimien tunnossa hakataan tai kuristetaan avuton asiakas kuoliaaksi. Ei löydy kyllä yhtään ymmärrystä näille apinoille.

Back