arix
Respected Leader
Eikös Epstein ollut Mossadin miehiä? Noilla keinoilla saanut monta merkittävää kompromaattia...Epsteinin päähomma oli kyllä rahanpesu.
Lolita express oli enemmän sivutyönä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eikös Epstein ollut Mossadin miehiä? Noilla keinoilla saanut monta merkittävää kompromaattia...Epsteinin päähomma oli kyllä rahanpesu.
Lolita express oli enemmän sivutyönä.
Jaa nähtiin vai. Mitä ne tulokset olivat?Silloin kun USAn pressana oli Obama 1 Täydellinen niin myös hän vaati useasti että Euroopan täytyy panostaa enemmän OMAAN puolustukseensa. Tulokset nähtiin.
Eikös Epstein ollut Mossadin miehiä? Noilla keinoilla saanut monta merkittävää kompromaattia...
Tuossa ei siis oteta kantaa siihen, ovatko lakiesitykset hyviä vaan siihen, millä tehoilla ne menevät läpi.
Videosta ei selviä että mikä johti eskalaatioon,mutta tuskin ihan lämpimikseen mäiskivät.Tämä on USA tänään.
Varsinkin tuo takaraivoon hakkaaminen on häijyä...
Videosta ei selviä että mikä johti eskalaatioon,mutta tuskin ihan lämpimikseen mäiskivät.
Olen ehkä poikkeus,mutta omasta mielestä on ihan oikeutettua antaa vähän "isän kädestä" jos ruvetaan hyppiin silmille.
En ymmärrä kuinka se on niin vaikeata vaan hyväksyä pelisäännöt ja elää sen mukaan.
Videosta ei selviä että mikä johti eskalaatioon,mutta tuskin ihan lämpimikseen mäiskivät.
Olen ehkä poikkeus,mutta omasta mielestä on ihan oikeutettua antaa vähän "isän kädestä" jos ruvetaan hyppiin silmille.
En ymmärrä kuinka se on niin vaikeata vaan hyväksyä pelisäännöt ja elää sen mukaan.
Vedä viila höylääs.Ryssäpiireissä on myös aina esiintynyt tällaista "opetuksen antamisen" ihannointia. Vai onko kyseessä ihan eri asia, kun liiveissä lukeekin POLICE eikä OMON?
Ymmärrän ihan täysin miksi USA:ssa poliiseja ammutaan väijytyksistä...Videosta ei selviä että mikä johti eskalaatioon,mutta tuskin ihan lämpimikseen mäiskivät.
Tuo aivan selvästi ei mene enää voimakäytön puolelle.Videosta ei selviä että mikä johti eskalaatioon,mutta tuskin ihan lämpimikseen mäiskivät.
Tämä on yksi älyttömimmistä viesteistä joita olen tällä foorumilla nähnyt. Ja täällä on kaikenlaista.Videosta ei selviä että mikä johti eskalaatioon,mutta tuskin ihan lämpimikseen mäiskivät.
Näistähän on jenkeissä tullut aina toisinaan kuolemantapauksia. Otetaan joku kiinni, raudoitetaan ja lopuksi voimien tunnossa hakataan tai kuristetaan avuton asiakas kuoliaaksi. Ei löydy kyllä yhtään ymmärrystä näille apinoille.ICE:n vastaista mielenosoittamista. Mikään ei oikeuta pahoinpitelyyn tuolla tavalla.
Kiinni otettiin mutta kymmenet nyrkiniskut pään sivuun tai takaraivoon tulevat varmasti tuottamaan kymmenien miljoonien oikeusjutut vammojen vakavuudesta riippuen.