Minä olen nykyisen maahanmuuton suhteen todella tiukka jätkä ja vähänkin kielteinen maahanmuutto loppuisi heti, jos minä pääsisin asiasta päättämään
Halla-ahosta en silti pidä tippaakaan ja vielä vähemmän pidän näistä suvakit sitä sun tätä väittelyistä. Olen niin tyhmä jätkä että en edes tiedä keitä nämä suvakit ovat. Ehkä liikun ihan väärissä piireissä, mutta en ole ikinä törmännyt yhteenkään ihmiseen jonka mielestä haitallinenkin maahanmuutto on hieno homma ja jos joku on erimieltä niin se on fasisti, natsi ja rasisti.
Rajat kiinni ja rajat auki hörhöt kävivät jo mättämässä toisiaan turpaan heti seuraavana päivänä Turussa, niin että poliisi joutui siirtämään rauhanomaisen mielenosoituksen toiseen ajankohtaan. Eilen olivat Narinkkatorilla täällä Helsingissä, mutta tuskin nekään ilman taka-ajatuksia hihhuloivat. Ja vaikka hihhuloisivatkin, niin ei sillä ole mitään merkitystä...ovat niin pieni vähemmistö että ketä kiinnostaa?
Paitsi tietysti poliisia...
On toki olemassa ihmisryhmiä jotka hyötyvät maahanmuutosta, eikä niitä häiritse edes haitallinen maahanmuutto tippaakaan, kun siitäkin irtoaa rahaa tai vähintäänkin sillä voi parantaa asemiaan uraputkessa, kuten monet poliitikot ovat oivaltaneet.
Näillä ryhmillä ja ihmisillä on mediassa omat juoksupoikansa, mutta eivät ne itsekään usko siihen mitä höpöttävät. Kyse ei ole mistään maailmanhalaamisesta tai utopiasta, vaan rahasta, vallasta ja uraputkesta.
Näitä voimia vastaan kun lähtee tappelemaan Halla-ahon keinoilla, niin ihan turha inistä jos vähän nenään sattuu. Halla-aho on ajanut itsensä ikuiseen paitsioon jo kauan sitten ja nyt se tekee saman Persuille.
Hyvähän se on ihan noin periaatteessa että oppositiosta löytyy edes yksi ääni, joka on nykyisestä pakolaispoliitiikasta ihan eri mieltä kun muut, mutta sitä en kyllä tiedä mitä hyöytyä sellaisesta on.
Suomalaiset ovat maltillista väkeä, eivätkä ne helpolla lähde höntyilemään suuntaan tai toiseen.
Pakolaisia ja pakolaispolitiikkaa voi tarkastella monelta kantilta.
Tunnen montakin maahanmuuttajaa ja vielä enemmän niiden jälkeläisiä, jotka suhtautuvat nykyiseen pakolaispolitiikkaan jopa kriittisemmin kun minä ja se on jo paljon se.