Jenkkilälässä pyritään lisäämään kantamaa
http://www.thedrive.com/the-war-zon...m-howitzer-doubles-range-to-40-miles-in-tests
Ramjet ammuksia? Kuulostaa ihanan halvalta per tuliannos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jenkkilälässä pyritään lisäämään kantamaa
http://www.thedrive.com/the-war-zon...m-howitzer-doubles-range-to-40-miles-in-tests
Ramjet ammuksia? Kuulostaa ihanan halvalta per tuliannos.
Onko vippalauta kaupunkisodan "The weapon of choice"? Krh voi ampua kyllä hyvin rakennusten väliin mutta entä 120mm heittimen tuhovoima betonitalojen sisällä olevia joukkoja vastaan? Pitäisikö/voisiko sitä kehittää? Puolustuksessa tukeudutaan ymmärtääkseni rakennuksiin ja pysytellään suojissa varsinkin jos vastapuoli murjoo epäsuoralla...niin itse tekisin ainakin.Minulle tulee mieleen Fallujah heti Bushin toisen kauden alussa. Jenkit rakensivat vallin, levittivät lappusia ja kun aika tuli, niin sisälle mentiin taistelupanssarein ja jalkaväen kera kaupunkia puhdistamaan. Itse olisin jättänyt ne panssarit vallille, laittanut krhta asemiin ja sitten lähettänyt jalkaväen siivoamaan kaupunkia.
Onko vippalauta kaupunkisodan "The weapon of choice"? Krh voi ampua kyllä hyvin rakennusten väliin mutta entä 120mm heittimen tuhovoima betonitalojen sisällä olevia joukkoja vastaan? Pitäisikö/voisiko sitä kehittää? Puolustuksessa tukeudutaan ymmärtääkseni rakennuksiin ja pysytellään suojissa varsinkin jos vastapuoli murjoo epäsuoralla...niin itse tekisin ainakin.
Onko vippalauta kaupunkisodan "The weapon of choice"? Krh voi ampua kyllä hyvin rakennusten väliin mutta entä 120mm heittimen tuhovoima betonitalojen sisällä olevia joukkoja vastaan? Pitäisikö/voisiko sitä kehittää? Puolustuksessa tukeudutaan ymmärtääkseni rakennuksiin ja pysytellään suojissa varsinkin jos vastapuoli murjoo epäsuoralla...niin itse tekisin ainakin.
Niitä nammon uusia 155 ammuksia. Jos kelailet takaisinpäin, niin eurosatory kohdalla löytyy kuvaa ja linkkiä. Ramjet on periaatteessa halvempi rakentaa kuin normimoottori, mutta sen sytyttämiseen vaativan nopeuden aikaansaaminen on ongelma.
Näyttää tekniseltä. Mitä nämä roketit maksaa?
Aika selvästihän tuo oli siihen kirjattu... Ilmeisesti tulinopeus riittää halutun iskun ampumiseen, jonka jälkeen poistuminen takavasemmalle.Ei patteristoa vaan tuliyksikkö onkin patteri? Näin se sitten täytyy olla sillä militääri-erikoislehti ei sekoita patteria ja pstoa. Komento- ja huolto-osat tulee vielä päälle. Niistä ei ehkä tarkempaa tietoa tulekaan.
Ratkesi kuitenkin edellisen talven arvuutuskisa.
Mutta joo, viisi tuliyksikköä näin alkuun, ennen mahdollisten optioiden käyttämistä.
Kuusi minun piti kirjoittaa. Lisää kahvia työpäivään tarvitsee hänJa jos oikein tiukkaan lasketaan niin jopa kuusi.
Tässä on meikäläisessä mennyt pitkät matematiikat ihan hukkaanTaitaa ihan pitkällä matikalla tulla 6x8=48. Ampuva tuliyksikkö ilmeisesti nyt 8-tykkinen patteri, mutta onko yläpuolella vielä patteristo sitä ei pysty sanomaan tältä pohjalta.