Korpijääkäri
Kapteeni
Jokainen kranaatti on liikaa. Itse en ymmärrä sitä naureskelua mitä täälläkin esiintyi kun venäjä turvautui p-korean apuun. P-Korea on varautunut vuosikymmeniä ja siellä luultavasti ruutia riittää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jokainen kranaatti on liikaa. Itse en ymmärrä sitä naureskelua mitä täälläkin esiintyi kun venäjä turvautui p-korean apuun. P-Korea on varautunut vuosikymmeniä ja siellä luultavasti ruutia riittää.
Sodan käännekohta kuten todettua ja kyyti vain kylmenee ryssille.Kuten täällä taidettiin pohtia jo, Ukrainana tykistöammuskulutus on ylittäny Venäjän kulutuksen per päivä
Ilovaiskissa kärynny kaasuputki
Venäjän YK:n suurlähettiläs Vasili Nebenzya väitti perjantaina, että Ukrainan vastahyökkäys on "virallisesti ohi".
Venäläisdiplomaatti: Ukrainan vastahyökkäys on "virallisesti ohi"
Ajatushautomo ISW:n mukaan on erittäin epätodennäköistä, että Ukrainan vastahyökkäys on päättynyt.www.mtvuutiset.fi
Lie Vasililla lääkitys kohdillaan, saattaa tulla vielä yllättymään
Luulis nyt, että ainakin partisaanien joukossa on.Olisi kiva tietää onko venäjällä länsimaita kannattavia ihmisiä,tuntuu että kaikki muuttaneet pois.
Savolaisen sähköpylvään viereen ajoi salaperäinen valokuvaaja – tällaisia uhkia on nyt ympäri Suomea
Sähköyhtiöt eri puolilla Suomea ovat tehneet havaintoja epäilyttävästä toiminnasta, ja joistakin on ilmoitettu suojelupoliisille. Tämä selvisi Ylen soittokierroksella energiayhtiöihin.yle.fi
Raja kines täysin eikä mitään muuta liikennettä kun täältä pois häädettävät päästetään idän suuntaan, noh menee offtopikiksi osittain joten se siitä.On itselle paljon ihmetystä aiheuttanut asia miten paljon 5. kolonnalaisia on ympäri läntisiä maita.
Jopa yhdysvalloissa on paljon julkisesti venäjää tukevia ihmisiä mm. Jason Hinckle.
En ymmärrä mikä niitä ihmisiä motovoi, ei kaikki voi saada rahallista hyötyä toiminnasta.
Luulisi että jenkeissä venäjää tukevat olisi yleisesti yhteiskunnan hylkiöitä.
Olisi kiva tietää onko venäjällä länsimaita kannattavia ihmisiä,tuntuu että kaikki muuttaneet pois.
Savolaisen sähköpylvään viereen ajoi salaperäinen valokuvaaja – tällaisia uhkia on nyt ympäri Suomea
Sähköyhtiöt eri puolilla Suomea ovat tehneet havaintoja epäilyttävästä toiminnasta, ja joistakin on ilmoitettu suojelupoliisille. Tämä selvisi Ylen soittokierroksella energiayhtiöihin.yle.fi
Siellä ne vaan Venäjän TV:ssä jauhavat porukalla lisää tuhoa Ukrainaan