Ettei nyt olis niin, että ryssien sisäpiirillä on vähän tietoa että putler on huonossa hapessa tai muita isoja muutoksia tulossa... Nyt he koittavat jakaa kortit uudestaan ja alkavat sönköttämään ihan muuta, kun tähän asti? ... jospa hyö jotain tietää, mitä me ei viellä???
Niin uskomatonta kun se onkin niin on ihan mahdollista että oikea Putin on kuollut jo aikoja sitten
Tästä Solovei on jauhanut jo yli 2 vkoa, en jaksanut kiinnittää foorumin huomiota tähän. En pidä koko miehestä, en ymmärrä mihin tarkoitukseen ja mistä tämä mainoksiin erikoistunut ammattilainen ja itseään täynnä oleva "professori" virnuilleen kerro muka "sisäpiiri" juoruja.
Jos se on joku psykologinen operatio, niin vielä vähemmän ymmärrä, jotain sairasta ja kyynistä koko menossa. Luin miten paljon hän ennustanut, ja että harvoin toteutuneet ennustukset. Hesarikin laittoi miehestä jonkin ison jutun, mutta hesari laittanut monista täysin merkityksemättömistä ihmisistä Ukrainan sodasta uutisoitaessa. Lakkasin lukemasta koko lehteä, kahden aukeaman jutun jälkeen, missä joku täysin tuntematon nuori nainen Britanniasta, muistellut ja tehnyt analyysin hyvin nourena elämästä Venäjällä, vietti siellä muutaman vuoden, mutta en kovasta halusta huolimatta kyennyt mitä lopulta hän yrittää kertoa. Sen piti olla jotain silmiä avartava, mutta ei auennut edes syy, miksi näin vähäpätöisestä pitää ylipäänsä kirjoittaa.
Joku Solovein kohdalla vinkkasi että on meneillään tornien taistelu Kremlissa, että Soloveilla on Patrushevin katto, kun kerran saa olla Venäjällä ja vapaasti huuhdella itse putinin likasangoissa. Parista postauksesta Ukrainan sodasta saa 2 v vankilaleiria, ja tämä virnuillee miten hauska kaikki on.
Minä näen maailman jo täysin vinksahtaneena, ukrainalaiset olivat valmiit taistelemaan itse, antakaa vain aseita, jos joku ei nuku ja näkee korruptiota siellä, laittakaa omat ihmiset ministeriksi aseita valvoomaan. Ei. Olivat huolistuneita ja ties mitä, ja nyt
orkit siinä ajassa vahvistaneet itseään entisestään ja vetaneet sinne kaiken mahdolliseen asemiin.