Ei muuta ku rintamalle tai muihin asiallisiin hommiin. Nää kyselyt pitäis muotoilla näin: pitäisikö sotaa mielestäsi jatkaa, jos se vaatii että sinut laitetaan rintamalle juuri nyt. Kyllähän kaikki haluaa omansa takaisin, mutta ei se sama prosentti halua mennä sinne tekemään sitä.Tämä nyt on kyllä ihan sitä ihtiään.
Suorastaan aika ala-arvoista lätinää, vai oletko käynyt monesti paikanpäällä? Viimeisin kysely puhui mielestäni jotain 87% sotimisen puolesta ja yli 75% maiden takaisin valtauksen puolesta. Se mitä tiltu supottaa jatkuvasti, ei näytä pätevän Ukrainalaisiin.
En vaan ymmärrä että miten 40miljuunan kansasta josta 20 miljuunaa on miehiä ei saada edes 10% eli 2 miljoonaa ukkoa kasaan. Vrt meidän tilanne ryssää vastaan edellisessä isossa(tais olla vähä enemmän ku 10% miehistä rintamalla).
Joo laatu ei korvaa määrää, mutta saattaishan se helpottaa sitä hommaa jos ois vaik 400k ylimäärästä ukkoa. Ihmisaallot pysähtyy 7.62 laukaukseen ja kun niitä on vastassa tarpeeksi niin ei sieltä juosten läpi tulla. Ja ryssän kanssa kun tapellaan niin se menee siihen että omiakin tappioita tulee, ne on kestettävä ja uutta ukkoa pitää syöttää.
Summasummarum, itse tuen ja lahjoitankin ukrainaan apua.. mutta mä odotan että missä se mobilisaatio viipyy. Jos kansa in yhtenäinen niin lähes kaiķki on varmaan vapaaehtosia lähtemään puolustamaan maatansa. Tai sitten mulla on vaan kieroutunut ajatuskanta ja seuraavassa Suomi-ryssä ottelussa meillä on samalla suhteella laskettuna rivissä alle 100k ukkoa (ja sillonki koko kansa haluaa jatkaa tappelua ja saada alueet takas).