Taannoisen lehtijutun perusteella niitä tilauksia on kyllä joten arvailua ei tarvita. Tuollainen metalliteollisuuden linja jota on ajettu viimeiset 50 vuotta yhdessä vuorossa ja ilman kiirettä vaatii melkoisen työmäärän että se pyörii 24/7. Ihan ensimmäinen ongelma on työntekijät, pitkään on pärjatty yhdellä vuorolla ja 24/7 tarkoittaa työntekijämäärän viisinkertaistamista. Koulutus vie vaikaa ja osaajat on ne alkuperäiset työntekijät. Toinen ongelma tuollaisessa linjassa on sitten huolto ja siivous. Prosessi on aina pysäytetty illaksi/viikonlopuksi/lomakudeksi joten huollot on voinut tehdä silloin. Jotta prosessia voi huoltaa lennossa jo kuluvien osien osalta niin se vaatii rajuja muutoksia siihen tuotantoprosessiin.
Tilausten osalta tuolla munittiin se eka ½vuotta mutta viimeinen vuosi on kyllä mennyt ihan puhtaasti eräajolinjan muuttamiseen 24/7 pyöriväksi. Varsinkin kun mitään pitkiä tuotantokatkoja ei ole saanut tulla.