Suomalaiset on tunnetusti huonoja kauppamiehiä, Janukselle riitti reilu tonni kuussa.
Missä muuten Janus-anus on?
Nyt Helsingissä kävi yllättäen Mihail Hodorkovskyi, piti puheen, jonka päälle tulkattu, joten monet eivät saaneet selvä mitä mies puhui..Paananen jotain selitti tästä.
Mielenkiintoista että Hodorkovskilla on omat fanit, itse en kuuluu niihin, vaikka istunut siellä vankilassa, minulle ei mertkitse mitään. Hän on sitä sama Kremlin valtaeliitin kuluva komsomoli, joka hyötyi NL hajuttuaan näillä sisäpiirien huutokaupoissa, sai pilkkahintaan luonnonrikkauksista, mutta toisin kun ne muut varastelevat sentään kehitti yritystä, ja rikastui nopeasti.
Botoksiselle piti maksaa, Hodorkovsky ei maksanut, kuten lilipuputin halusi ja menetti bisneksen. Ihan varmasti jemmanut rahat, miljardööri hänkin.
Miten se nyt pulpahti esiin. Levitetaan tarina että hän oli järjestänyt Navalnylle vaihtamista vähän ennen kun Navalnya tapettu. Hodorkovski kirjotteli kyllä Ukraina tukevan kommentin joskus, en seuraa häntä lainkaan.
Hän on minulle edelleen kremlin klaaniin kuuluva jokin, ja sellaiseksi jää.
Hänen faneihin kuuluu Elina Gusatinsky, entisen Spektr lehden toimittaja, lehti sai rahoitusta Moskovasta, sitä lopetettu, sitten lehti naamioitui toiseksi (jo internet)julkaisuksi, jota johtaa Gusatinskyi veli. En luotta heihinkaan.