-TripleX-
Respected Leader
Tässä yksi näkemys mikä ryssien ilmavoimissa on vialla. Tai lueteltu vähän pidempi lista.
Lisäisin itse vielä sen, että piloteista on todennäköisesti menetetty jo se parhaiten osaava 10-20 % ja koneilla lennetään vaikka niissä olisi jo monia havaittuja vikoja tai puutteita. Mikäli sen saa lentoon niin sillä lennetään.
On myös näköpiirissä sellaista, että yritetään vähän liikaa. Aikaisemmin oli juttua, että SU-34 heittää tyypillisellä keikallaan 4 liitopommia, sitten on kokeiltu 5 ja jopa 6 pommia. On selvää, että vaikka moottoreissa potkua onkin niin kuudella tai viidellä pommilla se ei saa samaa vauhtia ja saadakseen riittävän kantaman on mentävä hiukkasen lähemmäs.
Tähän kun yhdistetään se, että intialaisten mielestä noista ryssien moottoreista alkaa olemaan vaikea ottaa huipputehoja enää 2000 tunnin jälkeen (riippuen tietenkin miten on kuormitettu sitä ennen) niin sekin pakottaa tulemaan joko hiukan lähemmäs tai lentämään aavistuksen korkeammalla.
Pienistä asioista kumuloituu ongelmia joiden eskaloituessa S-200 tulee vastapalloon eikä edes varoitusta tule.
Saattapi siellä olla salaisia kehitysversioita länsiohjuksistakin, joilla kantamaa tulee muutama kymmenen kilometriä lisää, ratkaisevasti kuitenkin. Toki jos näin olisi niin ryssät ulisisivat siitä löytäessään jotain poikkeavia jäämiä maastosta. Se miksi sieltä ei kuulu mitään viittaa vahvasti S-200, koska se jos mikä on nolointa ryssien kannalta ja ovat siksi hiljaa.
Lisäisin itse vielä sen, että piloteista on todennäköisesti menetetty jo se parhaiten osaava 10-20 % ja koneilla lennetään vaikka niissä olisi jo monia havaittuja vikoja tai puutteita. Mikäli sen saa lentoon niin sillä lennetään.
On myös näköpiirissä sellaista, että yritetään vähän liikaa. Aikaisemmin oli juttua, että SU-34 heittää tyypillisellä keikallaan 4 liitopommia, sitten on kokeiltu 5 ja jopa 6 pommia. On selvää, että vaikka moottoreissa potkua onkin niin kuudella tai viidellä pommilla se ei saa samaa vauhtia ja saadakseen riittävän kantaman on mentävä hiukkasen lähemmäs.
Tähän kun yhdistetään se, että intialaisten mielestä noista ryssien moottoreista alkaa olemaan vaikea ottaa huipputehoja enää 2000 tunnin jälkeen (riippuen tietenkin miten on kuormitettu sitä ennen) niin sekin pakottaa tulemaan joko hiukan lähemmäs tai lentämään aavistuksen korkeammalla.
Pienistä asioista kumuloituu ongelmia joiden eskaloituessa S-200 tulee vastapalloon eikä edes varoitusta tule.
Saattapi siellä olla salaisia kehitysversioita länsiohjuksistakin, joilla kantamaa tulee muutama kymmenen kilometriä lisää, ratkaisevasti kuitenkin. Toki jos näin olisi niin ryssät ulisisivat siitä löytäessään jotain poikkeavia jäämiä maastosta. Se miksi sieltä ei kuulu mitään viittaa vahvasti S-200, koska se jos mikä on nolointa ryssien kannalta ja ovat siksi hiljaa.
Nine reasons the Russian Air Force lost more than 26 Su-35, 36 Su-34 and 2 A-50 Early Warning Aircraft
One of the greatest surprises from the initial phase of the Russian invasion of Ukraine has been the inability of the Russian Aerospace Forces (VKS) fighter and fighter-bomber fleets to establish air superiority or to deploy significant combat power in support of the under-performing Russian...
www.globaldefensecorp.com