Antares
Respected Leader
Hyvin on info-operaatio ja sodansumu sakeaa pöö-korean supererikoissotilaiden kanssa. Kun oikeasti katsoo kokonaiskuvaa ja laskelmia ryssän varastotilanteista niin eiköhän sieltä tule ihan puhtaasti tykistön miehistöä ja ehkä tykkejäkin. Nykymenolla ryssän homma hyytyy tykistön ongelmiin, eli koulutetut miehistöt loistaa poissa-olollaan ja tykistön tappiot ovat karmeita. Lisäksi tykistön kalusto alkaa loppua. Kaikki jo tietää että ryssä sotii tykistöllä ja sitä löytyy myös pöö-korealta. Pari tykistöprikaatia koulutetulla miehistöllä ja uudenkarheilla putkilla paikkaa kummasti nykytilannetta.
Lihavyöryyn lilliputteli saa örkkiä ruplilla, ruplia saa painokoneesta joten tämä ei ole ongelma. Lihahyökkäys ei vain toimi jos ei ole tykistöä. Ja siinä sivussa raketinheitintä ja vähän ballistista. Tankki ja muut panssarilaatikot on turhia, ihan samalla lailla se skoobidoo paku lähtee dronella kuin aito panssarilaatikkokin. Elso, hävittäjät yms. ei pöö-korealta löydy.
Tykistön suhteen on jo ennakoitu että vuoden lopulla ryssän pitää tehdä jotain tai ensivuoden alussa on putket loppu. No nyt nähdään todennäköisesti juuri tämä, tykistöä on vain pakko saada. Joten eiköhän se ole tälläinen diili saatu rakettimiehen kanssa aikaan, pakko on hyvä kirittäjä ryssälle. Hyväntahtoisuus ei tähän ryssän "kaveriporukkaan" kuulu vaan kyllä tuolla on nyljetty riittävä korvaus valuutassa tai kullassa. Etukäteen.
Tuossa on vinha perä, olet oikeassa.
Minä olen myös odottanut, milloin nähdään ensimmäiset pohjoiskorealaiset tykit junan kyydissä, matkalla kohti Ukrainaa. Se olisi ns. kevään merkki eli kertoisi ryssän varastotukikohtien tykkien tilanteesta, sekä tuliputkien uustuotannosta ja kalustosta Ukrainassa. Eli nuo yhdessä eivät riitä korvaamaan tappioita, jolloin ovat pakotettuja etsimään ratkaisuja muualta, mikä tarkoittaisi tykkejä Pohjois-Koreasta.
Ainoa syy miksi minä olen höpöttänyt "erikoisjoukoista" johtuu siitä että Etelä-Korean tiedustelu julkaisi tiedotteen, jossa arvioitiin ainakin sen ensimmäisen 1500 sotilaan olevan "erikoisjoukkoja".