Ukrainan konflikti/sota

Liitän tuolta talous puolelta tähän vastauksen. Eli on ollut mahdollista ottaa lainaa ilman korkoa jos se menee puolustus teollisuuteen. Eiköhän tuolla "varjo budjetilla" ole rahoitettu ties mitä. ainut paska puoli että kun tuolle lainarahalle et ole oikein saanut mitään vastiketta niin millä maksat takasin. No se onneksi ryssän ongelma.
Laina ilman korkoa ja kas massiivinen inflaatio pjyyhkii sen pois! Ihan selvä kuvio, sota kun loppuu talous keikkaa, inflaatio kasvaa ja ei ole valtiolla velkaa kohta. Pankit, no niiden rahat on nyt sitten sosialisoiti ja pankit valtion hallinnassa.

Viimeksi muokattu:

On siinä kaksi oikein asiantuntijaa🤣🤣🤣... Linnanmäki ja Kastehelmi🤭. Miksi YLE aina onnistuu yllättämään minut🤔
Olen vakaasti sitä mieltä, että Suomen tulisi lähettää valmistelevissa joukoissa ainakin yksi henkilö, mieluiten suoraan etulinjaan: kastehelmi itse.

Olen vakaasti sitä mieltä, että Suomen tulisi lähettää valmistelevissa joukoissa ainakin yksi henkilö, mieluiten suoraan etulinjaan: kastehelmi itse.
pian lehissä lukee suomalaisen vapaaehtosen sankartarinoita... Hää Ukrainassa taistelee nimimerkillä "night wetter"... jatkoa odotellessa....
no asiahan ei sinänsä ole väärä. Jos tää homma etenee niin kuin nyt näyttää, meiltäkin joudutaan lähettämään jonkunlainen "panttipataljoona" todnäk isompikin yksikkö, kuin tuo kirjan nimen lainaus... ja sitte kun oikeesti perkelöityy, niin lainaveijarit kutsutaan äkkiä kotio tulppaamaan idän vyöryä... Vyöryä ei koskaan tule jos nyt ryssää niistetään tarpeeks, se tulee jos nyt höllätään... näin se vaan on...

Viimeksi muokattu:
Starmer lupasi jatkaa Ukrainan aseistamista vielä rauhantulon jälkeenkin ja tämä hermostutti venäläiset. Zaharovan mukaan se on kuin tuomionsa kärsinyt kleptomaani pedofiili pestattaisiin päiväkodin kirjanpitäjäksi.

Zakharova commented on Starmer's words about arming Ukraine​

MOSCOW, March 3. /TASS/. Official representative of the Russian Foreign Ministry Maria Zakharova responded to the words of British Prime Minister Keith Starmer.

Earlier, he said that London would continue arming Ukraine after peace was established.

"It's like getting a kleptomaniac pedophile a job as an accountant in a kindergarten after treatment and punishment," the diplomat wrote on her Telegram channel.
https://tass.ru/politika/23294615

Starmer lupasi jatkaa Ukrainan aseistamista vielä rauhantulon jälkeenkin ja tämä hermostutti venäläiset. Zaharovan mukaan se on kuin tuomionsa kärsinyt kleptomaani pedofiili pestattaisiin päiväkodin kirjanpitäjäksi.

https://tass.ru/politika/23294615
No herraisä mitähän järkeä siinä on että Ukraina saa rauhassa ja autettuna valmistautua siihen että ryssät pettää lupauksensa? Eihän ryssä sitten pääse tavoitteisiinsa, kun kolmen päivän erikoinenkin on vienyt yli 3 vuotta vaikka pienempi ja yllätetty kansa on sotinut koko ajan vähintään toinen käsi selän takana.

Hänen mielestään menee idea koko rauhaan kun ei voi puukottaa selkään, eli ihan linjassa on lausunto sen kanssa mitä ryssästä näemme ja tiedämme.

Jep, ja nyt kun Saksan autoteollisuus yskii niin yksittäisen tehtaan yksi tuotantolinja voisi tuottaa näitä 26 päivässä.
Niinpä... Itse tässä mielessäni toivon, että Saksa heräisi ja Ruhrin alueella alettaisiin jälleen tuottamaan isoja kissoja kolmessa vuorossa. Ei missään nimessä ole kaipuuta mihinkään natsihallintoon ja heidän tekemisiinsä, mutta toisaalta toivoisi, että elettäisiin jälleen sitä aikaa, että niin Luftwaffe kuten Wehrmacht aiheuttavat painajaisia venäläisten keskuudessa ja Saksalaisen sotilassaappaan korske on se viimeinen asia, mihin juoksuhaudassa kuoleva venäläinen kokee.

Toisaalta, joku venäläinen kirjailija taisi tuoda jo esille, että tämä Saksan herääminen on juuri se putinin pahin painajainen. Joten, toivotaan hän saa kokea sen vielä ennen kuolemaansa.

Back