Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos kerran näin on, niin sittenhän se on jo korkea aika.Kuvakaappaus Jaakon haastattelusta ja juuri tästä historian tulkinnasta.
Pakko hieman opponoida tässä, kyllä tuolla @Platypi lla on jotain ihan vakavastiotettavia pointteja. Kyllähän lopputulos olisi kaikissa skenaarioissa aika yksipuolinen, toisaalta, oletin itse että jenkki-ilmavoimien tulessa ISIS tulee murenemaan ilman järkevää IT-kalustoa hetkessä. Kummasti vielä porskuttavat. Operaatio Allied Force on myös yksi joka tarkemmalla tutustumisella palauttaa maan pinnalle. En noin vasemmalla kädellä laskisi S-300/400 tyylistä kalustoa hyödyttömäksi paskaksi, kysykää ensin vaikka USAFilta? Alivoimaista vihollista ei kannata myöskään aliarvioida - ei vaikka se pullistelee itse naurettavasti kuin pallokala.
Mahdoton kai sanoa miten tuossa tarkalleen kävisi, välitön rökäletappio olisi uskoakseni ihan todennäköinen skenaario, mutta entäpä jos se ei olisikaan ihan niin helppoa. Lähinnä tarkoitan että tuskin sitä nyt sentään kannattaa etukäteen korkata kuohuvaa ja onanoida joukolla sille miten koko Venäjän armeija tuhoutuu ja pakenee kahdessa tunnissa. Tulisi vähän ensimmäinen maailmansota mieleen, kun juhlittiin sodan SYTTYMISTÄ.
Jos tämä nyt kuulostaa röllikkäpuheelta, niin suosittelen että joko a) ottakaa kylmä suihku tai b) bännätkää minut röllinä. Minä olen viimeisenä onanoimassa Venäjän mittaamattomalle mahdille, en edes "muodinmukaisesti" eli Venäjä vs. Suomi skenaariossa Venäjä onkin sitten täysin muuta eli voittamaton juggernautti. Mutta ei se pelkällä ilkeellä katseella tuhoudu, edes NATOn katseella. NATO ei mielestäni olekaan aliarvioinut uhkaa vaan ottanut sen hyvinkin tosissaan.
T. Honcho-petturirölli
Aikamoista tekstiä!
"HTML -versio" jos on tarvista: http://maanpuolustus.net/uploads/russian_aggression_against_ukraine/
Hyvin mielenkiintoinen koonti venäläisten osuudesta ja mukaan oli nostettu muutamia selkeitä todisteita Venäjän osallisuudesta - mutta ikävä kyllä nämäkään eivät riitä todisteiksi tietylle ryhmälle (kenties Putinin ilmoitus sotatoimien alkamisesta on riittävän vakuuttava todiste Venäjän osallisuudesta) vaan heidän mielestä kyseessä on "vapaaehtoisia" tai "lomalaisia" mutta ei missään mielessä Venäjän asevoimien (tai FSB:n tai GRU:n) sotilaista tai agenteista tai tiedustelijoista etc.
vlad.