Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
(En tosin ymmärrä miksi univormu piti ottaa leffasta Police Academy)
@vlad :in kommenttiin sanoisin oikeastaan vain että suunnitelma oli, mutta samoin kuin NL talvisodassa laski väärin, ei "väestö" lähtenyt mukaan, joka torppasi operaation nykyiseen tynkähölmöilyyn.
Minun on vaikea uskoa, että on olemassa yhtenäistä separatisti ryhmittymää. Ja myöskin vaikea uskoa sitä, että Kremlin toiminta on jotenkin 100% koordinoitua.
Johannes
Ennen sotaa Kiovassa saattoi tulla valtaan venäjämielinen tai länsimielinen tai täysi tuuliviiri.
Miten on tänään? Onko mahdollista että rauhanomaisesti vaalien kautta Kiovassa nousee venäläismielinen valta? Tuo on tärkeä tieto tätä koko hommaa ja Putinin aivoituksia pohdittaessa. Suomen tv:ssä ukrainaa kommentoiva ukrainalainen viiksimies epäili että peli on siltä osin venäläisten kannalta menetetty. Onko näin?
"Tulitauko pitää"heard during the day 152 explosions in the area.
On se ihan jes uniformu.Karvaiset puppelit varmaan tykkää poliisin asusta. Onko tämä pure jenkki vai Halt! Ihre Papieren! hirn hirn!!
En tiedä oliko tämä uutinen täällä, mutta Ukraina lopetti sitten kaasun ostamista suoraan Venäjältä 1.7.2015.
En tiedä oliko tämä uutinen täällä, mutta Ukraina lopetti sitten kaasun ostamista suoraan Venäjältä 1.7.2015. Nyt mustamaalaminen ja solvaaminen varkaaksi loppuu. Ei sitten Ukraina EI KOSKAAN VARASTANUTKAAN kaasua Venäjältä,koska sekä venäjän rajalla ja lännen rajalla on laskurit, niitä ei voi hujata. Venäjän propagandistit huutanet "kaasun varastamisesta" joka nurkassa. Nyt saavat laittaa turpat tukkoon.
Miten määritellään "vatnikki"?
Kyllä se tarkoittaa myös sitä, mutta se on punaniskan tapainen ääliö, selliasen, jolla on vain yksi aivosolu, ,hän haisee mahorkalle, viinalle ja ties mille, vatnikki toistaa kremlin torven kuluneita propaganda lauseita, ja ennen kaikkea vatnik on verenhimoinen ja vastenmielinen. Esim. vatnikin mielestä Venäjä on maailman napa ja muut eivät ansaitse elää.Minä olen ymmärtänyt että vatnik suunnilleen vastaa suomen kielen sanaa maalaisjuntti. Vatnik tarkoitta alunperin venäläisten toppatakkia. Eli tämä: