Ukrainan konflikti/sota

Mitähän tapahtuu vallatuille ukrainalaisaluksille? Jos pallit kestää, niin otetaanko miehistö talteen ja käytetään tyhjiä aluksia meritorjuntaohjusten maalilaitteina? Vai annetaanko takaisin Ukrainalle?
 
Venäjän median mukaan Ukraina aloitti noin tunti sitten Donetskin tulittamisen mm. raskaalla tykistöllä.

Perinteet kunniaan, vaikka Mainilan vuosipäivähän on vasta parin päivän päästä.
 
Lisäks kaiken hyvän lisäks venäjä yllättäen itse pyytää ukrainan ohella yk:n turvallisuus neuvoston hätäkokousta koolle,eli uhriutuu ja hakee jonkinlaista oikeutusta käytännössä suoralle sotatoimelle suvereenia valtiota vastaa,länsi taas paheksuu ja muistaa käskeä kaikkia säilyttämään maltin ja olemaan kiristämättä tilannetta..vi**u mua sylettää tää jeesustelu ja paheksunta yleisen munattomuuden ohella!

huhhu..helpottipas kun vähä avautu taas
 
Venäjähän syytti, että Ukrainalaiset laivat olisivat käyneet heidän vesialueellaan.
Luulisi, että tuonne Marinatrafficiin jää alusten liikkeistä historialokitietoa josta asiat voi tarvittaessa tarkistaa.
Liekö niissä ruostepurkeissa edes sellaisia laitteita, että seuranta onnistuisi. Vahvasti epäilen.
 
Liekö niissä ruostepurkeissa edes sellaisia laitteita, että seuranta onnistuisi. Vahvasti epäilen.
Siitä mitään hyötyä olisikaan, Venäjä nyt sanoisi heidän oikeuksiaan loukatun vaikka olisivat itse lillumassa Norfolkin altaassa. Ukrainalaisilla on oikeus päästä oman niemimaansa editse, yhteisen salmen läpi, omiin satamiinsa. Jos NATOlla olisi munaa, he suorittaisivat freedom of navigation operaation tuon sillan ali ja Mariupoliin. Parkkeeraten kuudennen laivaston emoalukset näköetäisyydelle salmesta.
 
https://themoscowtimes.com/news/russia-and-ukraine-trade-barbs-after-incident-in-sea-of-azov-63588
Nov. 25 2018 - 15:11

"A witness said on Sunday that a bulk cargo ship had been used to block the channel beneath the bridge and that he had seen two Russian Sukhoi Su-25 warplanes flying overhead. Russian state TV said Russian combat helicopters had also been deployed to the area. "

image.jpg

https://www.irishtimes.com/news/wor...-of-firing-on-its-ships-near-crimea-1.3709977
 
Back
Top