RKSTAK
Ylipäällikkö
Vahvistamattomien, tottakai siinä näkyy ilmatorjuntaa. Kuulee sen äänestäkin.Mitä tuossa pitäisi näkyä? Minä näen vain ilmatorjunnan pikkupilviä, joita monet oli erehtyneet luulemaan laskuvarjoiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vahvistamattomien, tottakai siinä näkyy ilmatorjuntaa. Kuulee sen äänestäkin.Mitä tuossa pitäisi näkyä? Minä näen vain ilmatorjunnan pikkupilviä, joita monet oli erehtyneet luulemaan laskuvarjoiksi.
Joo ja lähdekriittisyys korostuu kokoajan. Tämä asenne hieman nappaa..Parasta propagandaa syntyy, kun mukana on todellistakin tavaraa.
Kyllähän tuo oli "hauska" kuvituskuva.
Eikai tuota edes ollut tarkoitettu, että joku uskoo sen olevan jotenkin aito.
Et taida oikein ymmärtää lukemaasi. Toivottavasti muuten menee hyvin.Kyllä Venäjä varmasti suomalaisia kirkonkelloja pelästyykin ja vetäytyy heti pyydellen anteeksi.
Hieman itse aiheesta sivuun, mutta. Muistui tässä mieleen vuosia sitten kirkon osoittama solidaarisuusele jossa kaikkien kirkkojen kelloja soitettiin tapahtuvan inhimillisen kärsimyksen tietoisuuden herättämiseksi. Nyt olisi sillekin eleelle tilausta. Tuo taisi vieläpä alkaa Suomesta leviten muuallakin.
Olisko kuitenkin soihtuja tms, killuu varmaan 1km korkeudessa? Pumpuli-Suomessakin ukot tulee rauhan aikana ovesta 300 metrissä ja SA korkeus on 150m - tai vähemmän. Edes Venäjällä ei ole niin paljoa laskuvarjoväkeä, että niitä laitettaisiin Sergeille harjoitusmaaliksi.
Tuskin on tiedossa eduskunnan täysistuntoa Nato-hakemuksesta.Ylipäällikkö ja Tasavallan Presidentti
plus joku kahvinkeittäjäplikka
pitävät tiedotustilaisuuden 0945.
Tässä toinenkin samasta.
Mitä helvettiä!! Eikö se tuhonnutkaan koko lentokenttää ja pippuroinnut koko kiitorataa aivan reikäjuustoksi.Vahvistamaton. Kalibr risteily ohjus osuu Ivano-Frankivsk lentokentälle. Joka on kanssa aika lännessä.
FUNKER530 | Military Videos and News
Funker530: Combat footage and military news for the veteran community.funker530.com
Taita Anus Putkostakin jännittää, kun kamera tärisee noin paljon koko ajan. Ollaan niin uhmakkaita ja kovaa tyyppiä että.Jaetaan vielä tämäkin. Videon perusteella tykkituli ollut Itä-Ukrainassa kovaa.