Ne on ilmeisesti jo tuhottu pois. Keskustelua jo ollut.Vähä kyl tsetseenit pelottaa et kääntävätkö taistelun venäläisten eduksi. Kokemusta niillä ainakin on...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ne on ilmeisesti jo tuhottu pois. Keskustelua jo ollut.Vähä kyl tsetseenit pelottaa et kääntävätkö taistelun venäläisten eduksi. Kokemusta niillä ainakin on...
Pohjois-Amerikassa on jo poistettu.Ei olisi minulle kovin iso uhraus jättää ostamatta kun en erityisemmin votkasta piittaa. Viskistä tykkään enemmän.
No, minulle (ateisti) google tyrkyttää täällä kotimaista kristillistä deittisivustoa. Noin 50 kertaa olen jo klikannut mainoksen umpeen ja Google sanoo yrittävänsä olla toistamatta mainosta.OT:
Mainokset ketjussa : Ei nyt ehkä ihan oikeaan kohdistettu, mitähän tässä tarkalleen sanotaan?
Nyt on sitä materiaalia taas!Olen melko varma että tämä oli väijy viime yöltä
Kannaa jättää kaikki alkoon..Ei olisi minulle kovin iso uhraus jättää ostamatta kun en erityisemmin votkasta piittaa. Viskistä tykkään enemmän.
Ei olisi minulle kovin iso uhraus jättää ostamatta kun en erityisemmin votkasta piittaa. Viskistä tykkään enemmän.
Oon kuullut, lähinnä muilta reserviläisiltä. Oon kuullut myös, että ampuminen tuntuu siltä kun lyötäis rautalapiolla täysiä naamaan ja molemmat silmät mustuu. En kyllä itse ampuessa tuntenut tuntemuksia itseäni kohtaan kohdistetusta fyysisestä väkivallasta, eikä kyllä mustunut silmätkään. Hurjemmalta se kehossa tuntu kun taistelijapari vieressä ampu omansa.Menee ohi aiheen, mutta Apilaksesta puheen ollen oletteko kuulleet tornaria, että Apilaksella ei anneta yksittäisen henkilön ampua rauhan aikana yli kolmea kertaa, koska ampuessa tulee niin kova paineaalto, joka vaurioittaa sisäelimiä.
Ai me oltaisiin heittämällä päivässä Pietarissa ja Moskovassa? Nuo tuohon ei edes Wehrmacht pystynyt. Mutta nehän olikin amatöörejä Lauraan verrattuna.Ei varmaan mikään, mutta Huhtasaari on vähän erilainen tapaus.
Oli kuitenkin tyrkyllä ylipäälliköksi ja kertoi sodan olevan "päivässä ohi", jos vanja tänne hyökkäisi.
Oho, onpas Lauralla kova luotto meihin reserviläisiin. Kyllä mä veikkaan, että meillä lähemmäs viikko menis vihollisen pysäyttämiseen.Ei varmaan mikään, mutta Huhtasaari on vähän erilainen tapaus.
Oli kuitenkin tyrkyllä ylipäälliköksi ja kertoi sodan olevan "päivässä ohi", jos vanja tänne hyökkäisi.
Ei lainkaan mahdotonta, jos on yritetty pudotusta rannan läheisyyteen tai kone saanut osuman ja paniikissa yritetty tyhjentää. Varsinkin pimeässä/hämärässä voi mennä muutenkin tosi helposti pieleen. Lisäksi kova tuuli voi viedä yllättävän paljon sivuun pudotusakselilta, vaikka pudotuskorkeus olisi vain se 200-300m. Noita pudotuksia on ihan NATO-maissakin mennyt ihan päin helvettiä jopa harjoitusolosuhteissa. Vähintään puut on monelle enemmän hypänneelle tuttuja. Veteen hyppäämistäkin pitäisi opetella, mutta eipä siellä nyt taida selvitä ilman märkäpukua, vaikka osaisikin toimenpiteet.Reilusti suolaa tämän kanssa:
Kyllä tätä nykyistä sotaa seuratessa kieltämättä on herännyt ajatus omasta "kuuden päivän sodastamme". Siis jos tämä Venäjän eliittijoukko olisi meitä vastaan lähtenyt niin olisimme olleet kuudessä päivässä Muurmannin radalla niin että heilahtaa, jos ei olisi vanhalle rajalle jarruteltu.Ai me oltaisiin heittämällä päivässä Pietarissa ja Moskovassa? Nuo tuohon ei edes Wehrmacht pystynyt. Mutta nehän olikin amatöörejä Lauraan verrattuna.
Meidän kaikkien on tehtävä uhrauksia.Sitten jäisi blinit ja vorschmackit syömättä jos Standardin platiniumia tai Imperiaa ei enään saa. Oikeastaan meikäläisen koko viinanjuonti loppuisi. Pelottavaa.
Paljon puhuva, en nähnyt yhdessäkään mediassa, mutta tulee Georgian konflikti vahvasti mieleenPeople stand in their building's basement they use as a shelter during bombings in the town of Schastia, near the eastern Ukraine city of Lugansk, on February 22, 2022, a day after Russia recognised east Ukraine's separatist republics and ordered the Russian army to send troops there as "peacekeepers."
Firefighters work on a fire on a building after bombings on the eastern Ukraine town of Chuguiv on February 24, 2022