Vologda, pari h sitten. Mikähän lie suunta? aika kaukana Ukrainasta.
Suomi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vologda, pari h sitten. Mikähän lie suunta? aika kaukana Ukrainasta.
Kaukaa pitää Putlerin haalia kaikki materiaali, mitä irti saa.Vologda, pari h sitten. Mikähän lie suunta? aika kaukana Ukrainasta.
Jeesus mitä lukuja. Tuota rataa tieltä pitkin nitisee jossain vaiheessa jo T28 Postijunatkin kohti kieviä, kun kurantimpi kalusto ammuttu mäsäksi.
Miksi ei kukaan muu ymmärrä mitään, paitsi Janus ja Ano.Mutta Marski ja Suomen liput taustalla, mitä vattua..
Äsken taas Usan kone tuomassa lisää tavaraa.
Eikös tuohon kannattaisi kiinnittää vielä musti? Tilaa olisi.Nyt sit foorumin vanha kaarti ohittaa tämän kuvan eikä saa hulluja ajatuksia. Venäläiset vetänyt Sergein BMD:n päälle köysillä kiinni.
Katso liite: 57612
No, ei tullut edes mieleen lennokit vaan oma lähitorjujuntakyky maamaleihin ja helikoptereihin.Taitaa Baytraktori kuitenkin lentää sen verta korkealla, että Sergejeffin ammus ei jaksa nousta niin ylös? Lisäksi ammunta niin korkealla ja kaukana olevaan maaliin on aika hankalaa tolla lopottimella. Baytraktori kun ei kärsi psykologisesta traumastakaan eli ei väistä tai lähe kotiin sen vuoksi että jossain kilsan päässä paukkuu pari murkulaa. Pitää osua ja se on vaikeaa.
Ottaen nyt nähdyn osaamisen tason - 200. eril. arktinen mek. jalkaväkiprikaatikin Mjurmanskista, niin sanottu "eliittiyksikkö", otti täydellisesti kuokkaan paikallisesta Lukoilinbaarista kerätyille militiamiehille. En usko että sergeillä ammunta liikkuvaan maaliin ylös taivahille onnistuu noilta. Se vaatii paljon taitoa ja harjoitusta. (Sanokaapa IT:n käyneet tähän jotain - onko helppo homma tuo ammusilmatorjunta käsipelillä liikkuvaan maaliin?)
Lopuksi, Bayrattorit operoi vissiin pääasiassa yöllä ku niissä on se lämpökamera sun muut vehkeet ja näkee ongelmitta. Nuo sergei-miehet ei näe kyllä yhtään mitään siitä Baytraktorista yötaivaalla. Ei vaikka olis kuutamokin.
Sää voi häiritä koneen laitteita ja niin on käynytkin joillekin koneille, että myrskyssä instrumentit ottavat häikkää ja siihen päälle lentäjän kaikki muu, niin onnettomuuden todennäköisyys kasvaa entisestään.Kuinka todennäköisenä voisi pitää esim. GPS- tai muiden instrumenttien häirinnän mahdollisuutta? Sanonta menee kai niin, että vasta kolmas kerta olisi vihollistoimintaa.
Katso liite: 57642
Meillähän tuo yksi olisi, pikku huollolla ihan soiva peli. Voitaisiinko me tuo puolestaan Venäjän armeijalle luovuttaa aseavuksi? Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä ajattelin. Ettei tulisi sanomista.
Päinvastoin, musta Venäjä on alusta asti hamunnut Natoa mukaan. Sehän se putlerin narratiivin sopisi, "iso paha Nato, vuosia olen tästä puhunut. Olin oikeassa."NATO tai Venäjä halua että tästä alkaa laajempi homma.
Kopterit ymmärrän, mutta on melko häjy paikka istua kun kuulaa alkaa tulla pientareilta tai taloista päälle, yhtä turvallista kuin huollon kuormurissa...No, ei tullut edes mieleen lennokit vaan oma lähitorjujuntakyky maamaleihin ja helikoptereihin.
Tuo eteläinen rintama Mariupoleineen kehittyy kyllä huolestuttavaan suuntaan Ukrainan kannalta.
Miksi ei kukaan muu ymmärrä mitään, paitsi Janus ja Ano.
Tolla on sentään konttori, ettei autosta lähetä.
Tuosta videosta oli aika vaikea tunnistaa muuta, kuin BMP:t, joten en laita päätäni pantiksi. Ihan kuin nuo kolme MBT:tä olisivat olleet T-64B. Lokasuojat näyttivät vähän T-80U:n lokasuojilta, mutta telapyörät näyttivät omaan silmääni T-64:sen pyöriltä.Vologda, pari h sitten. Mikähän lie suunta? aika kaukana Ukrainasta.
Sepolla ampuu pariin kilsaan. Ei ehkä tarkasti, mutta tilastollisen vääjäämättömästi.Kopterit ymmärrän, mutta on melko häjy paikka istua kun kuulaa alkaa tulla pientareilta tai taloista päälle, yhtä turvallista kuin huollon kuormurissa...