Ukrainan konflikti/sota

Olen tästä jo aiemmin maininnut: pv on harkinnut kiinan rynkkyjen hävittämistä, koska vievät kortilla olevaa lämmintä varastotilaa ja ei ole todellista tarvetta enää kyseisille rynkyille. Tieto on varma ja kysyjille vastaan jo nyt, sorry en voi paljastaa lähdettä.
Taisit olla hahmo joka useastikin on käyttänyt tuota "Minä tiedän, mutta en voi paljastaa lähdettä".

Vinkiksi vaan että joka asioista jotain tietää niin ei varmaan lavertele niistä foorumilla tuohon tapaan.
 
Ei ihan Ukrainaan liittyvää, mutta tässä videossa muistutus siitä miten lyhyessä ajassa kaikki on oikeastaan tapahtunut. Neuvostoliiton romahtaminen, Saksojen yhtyminen, Lähi-idän sodat ja koko tietoteknologian kehitys mahtuu kolmeen vuosikymmeneen. Klaus Meine kirjoitti tuon biisin -91 liittyen Itä-Euroopan muutoksiin. Nykyinen tilanne johtuu osittain siitä, että osa valtioista pääsi oikeasti mukaan demokraattiseen kehitykseen ja osalle kehitystä ei suotu tai taannuttiin entiseen. Muutos Venäjälle ja Ukrainalle tulee mutta kuten aikaisemmin se ottaa useamman vuosikymmenen.
 
Taisit olla hahmo joka useastikin on käyttänyt tuota "Minä tiedän, mutta en voi paljastaa lähdettä".

Vinkiksi vaan että joka asioista jotain tietää niin ei varmaan lavertele niistä foorumilla tuohon tapaan.
ok. Sovitaan niin. Jatketaan sitten niin, että eiköhän meille kaikille sitten ase löydy, jos tarve sellaiseen tulee. Toivotaan ettei sentään piipun kautta ladattavia jaeta;).
 
Edelleen, Suomesta ei loppuisi aseet vaikka sinne Ukrainaan lähetettäisiin se 50000 kiinalaisrynkkyä. Suomessa on niitä aseita sodanajanvahvuudelle ja reilusti jää yli täydennesjoukoille ja mahdollisille ulkomaalaisille vapaaehtoisillekin, "no voin minäkin ruokakaappini tyhjentää ja tilit nostaa tyhjäksi ja kaiken antaa spurguille" - tuo ei yhtään toimi minään vertauksena tässä. Niitä aseita on tarpeeksi ja niitä joukkoja ei olla nostamassa mihinkään lähemmäs miljoonaan kuten jotkut täällä heittivät että reserviä on kuitenkin teoriassa 900000 - aivan väärä käsitys joillakin on jos luulee että näin tehdään. Kuten Hermanni hyvin sanoinkin:


:salut:
Mielestäni sopiva määrä kivääreitä Suomelle olisi kaksi miljoonaa. Kehitysmaista tiedämme että lapsikin oppii käyttämään ak-perheen variantteja. Miksi siis tehdä homma yhtään helpommaksi vainolaiselle? Ukrainan territoriaaleista meidän kannattaa ottaa oppia. Kenttäarmeija on yksi asia, selkäänampujadivisioonat ihan toinen. Miksei saman tien kolme miljoonaa? Ja jos lämpimistä tiloista on pulaa, mitä en usko, jaettakoon väestönsuojiin.
 
Asekeskustelusta unohtuu että Suomessa on luvallisia aseita poliisin arvion mukaan jopa 1,5 miljoonaa, siis noiden puolen miljoonan armeijan aseen lisäksi. Alueelliset joukot ja muut alemman portaan militiat saisivat huomattavan määrän metsästysaseita käyttöönsä. Linnustukseen ja hirvestykseen tarkoitetut kiväärit ovat vallan mainio lisä maanpuolustukseen.
 
Olen tästä jo aiemmin maininnut: pv on harkinnut kiinan rynkkyjen hävittämistä, koska vievät kortilla olevaa lämmintä varastotilaa ja ei ole todellista tarvetta enää kyseisille rynkyille. Tieto on varma ja kysyjille vastaan jo nyt, sorry en voi paljastaa lähdettä.
Juu, en minäkään kiinan rynkkyihin viitannut. Kyllä niistä joutaisi.
 
Olen tästä jo aiemmin maininnut: pv on harkinnut kiinan rynkkyjen hävittämistä, koska vievät kortilla olevaa lämmintä varastotilaa ja ei ole todellista tarvetta enää kyseisille rynkyille. Tieto on varma ja kysyjille vastaan jo nyt, sorry en voi paljastaa lähdettä.
Jos ei ole lämmintä varastotilaa, PV voi luovuttaa Kiinan rynkyt reserviläisille kotisäilytykseen. Stenakiimaa se ei varmaan hillitse kuitenkaan.
 
Back
Top