Noo, kun ottaa huomioon mitä tapahtuu polttoaineiden, monien metallien ja viljan hinnalle seurannaisvaikutuksineen, niin nuo kymmenen miljardin alumiiniesineet kuuluvat lähinnä "it's only money"-osastoon... Lentokelpoisia niistä ei välttämättä tule enää koskaan, koska veikkaan ettei Venäjällä vaivauduta edes tekemään niille mitään varastointihuoltoja. Veikkaan että niitä alaskirjataan jo leasing-yhtiöiden taseissa.Lentoliikenne | Venäjä kansallistaa ulkomailta vuokratut lentokoneet – vuokrattujen koneiden arvo on yli 10 miljardia dollaria
Ulkomaiset yritykset ovat vuokranneet Venäjälle yli 500 lentokonetta. Venäjälle jääneiden koneiden arvoksi on arvioitu yli 10 miljardia dollaria.www.hs.fi
Venäjän hallitus esittää maan parlamentille, että venäläisten lentoyhtiöiden ulkomailta vuokraamat lentokoneet voitaisiin rekisteröidä lentoyhtiöiden omaisuudeksi,
Ulkomaiset yritykset ovat vuokranneet Venäjälle yli 500 lentokonetta, ja vain pieni osa niistä on saatu palautettua maasta. Venäjälle jääneiden koneiden arvoksi on arvioitu yli 10 miljardia dollaria.
Leasingistä kun on kyse, niin muut saman rahoituspuljun asiakkaat maksavat sitten tämänkin jyväsen kaiken muun hinnannousun osana. Ei ole halpaa tämä eurooppalais-maailmanlaajuinen taloudellinen sodankäynti.