RPG83
Soome Majori
Reagan ei joutunut tilille paljon törkeämmästä IA655 -alasampumisesta, päinvastoin alasampujille jaettiin mitalit...ja muitakin vastaavia keissejä löytyy vaikka kuinka. Valtiot ovat erinomaisia kuittaamaan viattomien kuolemat vahingoiksi.
Eikä Venäjän edeltäjävaltiolle 007:n ampumisesta. Maailma nyt vain on sellainen, että jotkut rikokset jäävät selvittämättä.
Uskotko tosiaan viisaampana&kokeneempana että Nato tekisi jotain sotilaallisia toimia Venäjää vastaan vaikka valtaisivat koko Ukrainan? Ukraina ei kuulu Natoon, joten mielestäni Natolla ei ole mitään asiaa sekaantua Ukraina-Venäjä-konfliktiin. Itse Putinina, jos tälläinen tilanne kävisi todennäköiseksi(että esim ohjuksin/lentokonein hyökätään Venäjän joukkoja vastaa) toteaisin yksinkertaisesti että tämä leikki Naton osalta loppuu tähän, tai joudumme käyttämään(vähintään) taktisia ydinaseita kaikkia Naton Euroopassa sijaitsevia joukkoja ja tukikohtia vastaan.
Niinkuin itse ja monet muut todenneet; tuskin Venäjä päästää Ukrainaa noin vain lännen leiriin. Itse en ainakaan päästäsi itse ylipäällikkönä..
Nyt voisi sytyttää edes yhden kynttilän. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos naapuriin pykättäisiin mielisairaala/insert-a-building-you-hate? Ei varmaan kivalta. Matka Venäjältä (pl. Kaliningrad) Berliiniin puolittuisi Ukrainan valtauksen myötä. Samoin Slovakia, Unkari ja Romania saisivat Venäjästä miellyttävän rajanaapurin, ja Puola yli tuplaisi rajansa Venäjän kanssa. Mitäköhän nämä valtiot ajattelisivat? Mitä Saksa ajattelisi? Mitä Yhdysvallat ajattelisi tällaisesta kumppanien uhkaamisesta? Putin voi napata pari kylää Itä-Ukrainasta, mutta ei ovea Länteen!