Kohtalon ivaa, että aloitin tänään aamulla lukemaan Red Storm Rising kirjaa toista kertaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Odotellaan ja katsellaan. Eiköhän faktoja ala tipahdella esiin..Ei muuta kuin tutkimaan.
Sivu 111
5.6.2. Ballistiikka
5.6.3. Ruutisavujäänteet
(linkki poistettu, -setämies-)
Uskotko tosiaan viisaampana&kokeneempana että Nato tekisi jotain sotilaallisia toimia Venäjää vastaan vaikka valtaisivat koko Ukrainan? Ukraina ei kuulu Natoon, joten mielestäni Natolla ei ole mitään asiaa sekaantua Ukraina-Venäjä-konfliktiin. Itse Putinina, jos tälläinen tilanne kävisi todennäköiseksi(että esim ohjuksin/lentokonein hyökätään Venäjän joukkoja vastaa) toteaisin yksinkertaisesti että tämä leikki Naton osalta loppuu tähän, tai joudumme käyttämään(vähintään) taktisia ydinaseita kaikkia Naton Euroopassa sijaitsevia joukkoja ja tukikohtia vastaan.
Niinkuin itse ja monet muut todenneet; tuskin Venäjä päästää Ukrainaa noin vain lännen leiriin. Itse en ainakaan päästäsi itse ylipäällikkönä..
Ja asiasta seitsemänteen; Mitä mieltä olette tuosta Medvedevistä? Tuskin Putin häntä turhaan katselee? Tämän päivän puheiden mukaan ym äijä vaikuttaa itsekin aika kovapintaselta ryssältä...?
"Finnairin viestintäpäällikkö Aku Varamäki sanoo, että lennolla ei ole Finnairin kautta lentolipun ostaneita.
Varamäki sanoo myös, että Finnairin koneet eivät lennä Ukrainan ilmatilan kautta."
Ainakin juuri tällä hetkellä Finnairin lento Rhodokselta Helsinkiin ohittaa Kiovaa länsipuolelta
Uskotko tosiaan viisaampana&kokeneempana että Nato tekisi jotain sotilaallisia toimia Venäjää vastaan vaikka valtaisivat koko Ukrainan? Ukraina ei kuulu Natoon, joten mielestäni Natolla ei ole mitään asiaa sekaantua Ukraina-Venäjä-konfliktiin. Itse Putinina, jos tälläinen tilanne kävisi todennäköiseksi(että esim ohjuksin/lentokonein hyökätään Venäjän joukkoja vastaa) toteaisin yksinkertaisesti että tämä leikki Naton osalta loppuu tähän, tai joudumme käyttämään(vähintään) taktisia ydinaseita kaikkia Naton Euroopassa sijaitsevia joukkoja ja tukikohtia vastaan.
Niinkuin itse ja monet muut todenneet; tuskin Venäjä päästää Ukrainaa noin vain lännen leiriin. Itse en ainakaan päästäsi itse ylipäällikkönä..
Ja asiasta seitsemänteen; Mitä mieltä olette tuosta Medvedevistä? Tuskin Putin häntä turhaan katselee? Tämän päivän puheiden mukaan ym äijä vaikuttaa itsekin aika kovapintaselta ryssältä...?
Nyt Finnairin lento siirtyi Valko-Venäjän ilmatilaan.
Mikäs sen koneen kirjain-numero tunnus on. Käsittääkseni suomalaisten koneiden tunnus on OH.
Nyt Finnairin lento siirtyi Valko-Venäjän ilmatilaan.
"Finnairin viestintäpäällikkö Aku Varamäki sanoo, että lennolla ei ole Finnairin kautta lentolipun ostaneita.
Varamäki sanoo myös, että Finnairin koneet eivät lennä Ukrainan ilmatilan kautta."
Ainakin juuri tällä hetkellä Finnairin lento Rhodokselta Helsinkiin ohittaa Kiovaa länsipuolelta
Lennon numero tässä tapauksessa on AY1714 ja koneen rekisteri OH-LZG (Airbus A321).
Faktat voivat vielä olla hakusessa, mutta syyttely on kovaa. Myös pelin voi olettaa kovenevan!
Artikkelissa on tosiaan virheitä: jos siinä separatistien kaappaamassa ohjusajoneuvossa on ollut kovia ohjuksia (ei harjoitusohjuksia ja ruutipanokset paikoillaan) niin kyllä se pystyy yksinäänkin ampumaan koneen alas ilman yksikössä normaalisti olevia ilmavalvontatutkaa ja komentokeskusta. JOS siis separatisteilla on ollut ajoneuvoon koulutettu miehistö.
Turmapaikalta näyttäisi olevan Venäjän rajalle 30-40 kilometriä. Bukille hiukan pitkä matka, mutta S-300 tjsp olisi toki voinut tehdä sen helposti. Toisaalta, Venäjän armeijan ohjusyksikössä olisi sitten ollut mukana täysi setti tutkia jne, jossa IFF:n olisi pitänyt tunnistaa kone siviilikoneeksi. -Toisaalta ei olisi ensimmäinen kerta kun IFF:stä huolimatta ammutaan siviili- tai oma kone alas.
"Putinin kone" -sivujuonne on hupaisa - Putinin kone lensi jossain Varsovassa tjsp, ei lähelläkään turmapaikkaa.
Joo, kyllä pystyy ampumaan pelkän tulenjohtotutkan avulla. Ja kun asiaa ajattelee, niin se selittäisi paljon tästä tapauksesta.
Mikä tukee sitä näkemystä, jotta kapinallisten joukoissa ei olisi BUK-osaamista ja että heillä ei kyseistä järjestelmää ollut käytössä tämän kantaman vaikutusalueella?Artikkelissa on tosiaan virheitä: jos siinä separatistien kaappaamassa ohjusajoneuvossa on ollut kovia ohjuksia (ei harjoitusohjuksia ja ruutipanokset paikoillaan) niin kyllä se pystyy yksinäänkin ampumaan koneen alas ilman yksikössä normaalisti olevia ilmavalvontatutkaa ja komentokeskusta. JOS siis separatisteilla on ollut ajoneuvoon koulutettu miehistö.
Turmapaikalta näyttäisi olevan Venäjän rajalle 30-40 kilometriä. Bukille hiukan pitkä matka, mutta S-300 tjsp olisi toki voinut tehdä sen helposti. Toisaalta, Venäjän armeijan ohjusyksikössä olisi sitten ollut mukana täysi setti tutkia jne, jossa IFF:n olisi pitänyt tunnistaa kone siviilikoneeksi. -Toisaalta ei olisi ensimmäinen kerta kun IFF:stä huolimatta ammutaan siviili- tai oma kone alas.
"Putinin kone" -sivujuonne on hupaisa - Putinin kone lensi jossain Varsovassa tjsp, ei lähelläkään turmapaikkaa.
Puhumattakaan siitä, että tulenjohtotutkassa ei välttämättä edes ole IFF-juttua....mikä selittäisi paljon.
buk on käytössä sekä Ukrainassa että venäjällä jo useamman vuosikymmenen ajan. Tällöin vuosikymmenten ajan on koulutettu useita sukupolvia bukin käyttäjiksi. Populaa kertyy joka osaa käyttää kertyy ympäri maata. Tällöin on helppo kerätä porukkaa käyttäjiksi.Mikä tukee sitä näkemystä, jotta kapinallisten joukoissa ei olisi BUK-osaamista ja että heillä ei kyseistä järjestelmää ollut käytössä tämän kantaman vaikutusalueella?