BarrelNut
Kenraali
Usa väittää tietävänsä paikan mistä "ohjus" ammuttiin. Sen tiedon voisi jakaa muulle maalle.
Mikähän mahtaa olla Sirppimestarin äidinkieli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Usa väittää tietävänsä paikan mistä "ohjus" ammuttiin. Sen tiedon voisi jakaa muulle maalle.
Epäilläänkö täällä minun suomalaisuuttani? Kyllä, olen syntyperäinen suomalainen.Mikähän mahtaa olla Sirppimestarin äidinkieli?
LOL. En ole äänestyskelpoinen Venäjän federaation vaaleissa. Aiotko itse äänestää Obamaa ?Aiotko äänestää?
Epäilläänkö täällä minun suomalaisuuttani? Kyllä, olen syntyperäinen suomalainen.
LOL. En ole äänestyskelpoinen Venäjän federaation vaaleissa. Aiotko itse äänestää Obamaa ?
En nyt tiedä kritisoitko varsinaisesti mitään tai mitä tarkoitit, mutta inkeriläiset olivat mielestäni täysin tervetulleita tänne. Ovat kuitenkin suoraan savolaisten jälkeläisiä.Paluumuuttajiahan ne kaikki Suomeen tulleet venäläiset ovat, ainakin presidentti Koiviston näkemyksen mukaan.
Sen sijaan, että kaikki koittaisimme kilpaa todistella kestosuosikki propagandistillemme sitä miten sepot ampui Venäjän kalustolla koneen alas, voitaisiinko ohjata keskustelua johonkin muualle. Täälläkin tuntuu siltä, että jo yksi propagandisti saa aikaan sen, että keskustelu ei etene ja junnataan samassa aiheessa paikallaan, vaikka homma on tiettyjen asioiden suhteen selvä kuin pläkki. Kauankon modet muuten jaksaa kyseisen henkilön kirjoittelua katella?
On tullu tässä pohdittua, että mitä tämä konfliktille tarkoittaa. Uskooko joku tosiaan, että Putin olisi valmis kyseisen tapahtuman takia kokonaan luopua Donetsk, Luhansk leikistä vai pitkittyykö Venäjän suoran hyökkäyksen alkaminen vain?
Omasta mielestä ainakin se, että Venäjän kalustolla ammuttiin kone alas jossa oli huomattava määrä EU:n kansalaisia täytyisi johtaa siihen, että EU:sta muodostettaisiin pikapikaa jokunen pataljoonna jolla saataisiin sepot taltutettua. Näin ei tietenkään tule käymään, mutta uskotteko, että EU:n reagoiminen konfliktiin muuttu mitenkään radikaalilla tavalla?
Tämä on kyllä harvinaisen totta. Tavoitteet säilyvät ja yksittäiset tapahtumat unohtuvat mediassa nopeasti. EU-tavoitemuovaus tässä uusimmassa asiassa on pitkälti muodostumassa.Ikävä kyllä, mutta tämä on vain yksi tapahtuma muiden joukossa. Toki varsin merkittävä jolla on myös vaikutusta siihen miten hommaa jatketaan, mutten jaksa uskoa, että kukaan konfliktin osapuolista luopuisi tavoitteistaan tapahtuman takia. Jo parin viikon päästä on homma jo mediassakin suurimmilta osin unohdettu ja siihen enää viittaillaan silloin tällöin muiden uutisten yhteydessä. Konflikti on kuitenkin kestänyt jo yli puoli vuotta, se ei muuttu viikoissa oleellisesti miksikään vaan tämä on pitkäkestoinen tapahtumasarja jonka osapuolet ovat sitoutuneet ajamaan asiaansa jo useamman vuoden ajan.
edit: tämä siis vain minun olettamus
En nyt tiedä kritisoitko varsinaisesti mitään tai mitä tarkoitit, mutta inkeriläiset olivat mielestäni täysin tervetulleita tänne. Ovat kuitenkin suoraan savolaisten jälkeläisiä.
http://www.bbc.com/news/world-europe-28383625Ukraine has accused pro-Russian militiamen at the site of the Malaysia Airlines crash of trying to destroy evidence of an "international crime".
Itse näin unta viime yönä, että Navy Seal ukkoja hyppäsi putoamispaikalle turvaamaan tutkinnan.Olisiko Euroopan unionin nopean toiminnan joukoille sopiva tehtävä turvata tutkintapaikka ja tutkijat? EU:n taisteluosastoja on suunniteltu käytettävän 6 000 km:n säteellä Brysselistä, mikä on huomioitu myös joukkoja varustettaessa. Nopealla toiminnalla tarkoitetaan kykyä siirtyä kriisialueelle nopeasti.