Voitaisiinko kuitenkin yrittää? Pretty please.Niinhän se pitää. Mutta 140 miljoonaista aivopestyä ei Telluksen pinnalta poiskaan pyyhkäistä.
e. Sellaista. Huumoria. Hirhetis-, M21
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voitaisiinko kuitenkin yrittää? Pretty please.Niinhän se pitää. Mutta 140 miljoonaista aivopestyä ei Telluksen pinnalta poiskaan pyyhkäistä.
Mulla rouva tod.näk. huomenna saapuessaan lauantain kunniaksi toteaa, että "ei sit Ukrainaa tänään beibi"..täytyy varmaan orientoitua kuohuviiniin ja elämän jatkumiselle välttämättömiin verbaalisiin ja fyysisiin ilmaisuihin..Niiniin. Ja kun vaimo sanoo, että ”heiii - sullahan on teltta pystyssä ”.
Siihen vaan tyynesti, että ”joojoo, mutta tää on sotilasteltta.
No se idea, että jos toteutuu niin jatkossa tämmöiset toimenpidejulistukset on jopa ryssän otettava tosissaan, varsinkin oikeudenjakamisen näkökulmista.Mikähän idea siinä on, että sanotaan tämä ääneen etukäteen, vai onko pelkkää bluffia?
Pojat pojat...Voitaisiinko kuitenkin yrittää? Pretty please.
e. Sellaista. Huumoria. Hirhetis-, M21
Mulla rouva tod.näk. huomenna saapuessaan lauantain kunniaksi toteaa, että "ei sit Ukrainaa tänään beibi"..täytyy varmaan orientoitua kuohuviiniin ja elämän jatkumiselle välttämättömiin verbaalisiin ja fyysisiin ilmaisuihin..
M60-konekivääri?Ehdota rouvalle rauhallista kävelyä koiran kanssa kahvilaan, kyllä siinä Ukraina unohtuu
Katso liite: 61337Katso liite: 61338
Itse odottelen sitä että päästään Jenkkien Vietnamin sodan tappioihin. Kohta taidetaan olla puolessa välissä..Mitä toivoisitte vielä näkevänne sotatoimissa? Itse tänään mietin niitä samurai ohjuksia joiden terät tappavat kohteen tarkasti henkilöautossa. Olisi tykistökeskitystä herkullisempi loppu esimerkiksi niille kenraaleille jotka sallivat rikokset ihmisyyttä kohtaan.
TOS-1A ei ole ollut ilmeisesti tässä sodassa yhtä kovassa maineessa mitä jalla jalla miehiä vastaan. Syyriassa. Kenties Ukrainassa nämä ovat olleet prioriteetti kohteita.
UA esikunta on jo tällaista sanonut. Halusivat sopivia aseita. Päiviä sitten.Mikähän idea siinä on, että sanotaan tämä ääneen etukäteen, vai onko pelkkää bluffia?
Linkistä: Recruits of the 8th Army of the Southern Military District of the Russian Armed Forces undergo a 4-day training course, after which they are sent to resupply motorized rifle units fighting in Ukraine.
Itse odottelen sitä että päästään Jenkkien Vietnamin sodan tappioihin. Kohta taidetaan olla puolessa välissä..
Kyllä ovat, mutta itse en välittäisi enää ikinä kuulla sanaa reaalipolitiikka. Pakko niiden naapurina on elää, ja osa on hyviäkin ihmisiä. Mutta niin kauan kun vallassa ovat ihmiset, jotka tekevät tällaisia asioita kuin tässä sodassa on tehty, ei voida — ei saada — enää koskaan teeskennellä ystäviä eikä normalisoida suhteita. Senkin jälkeen kun aseet ovat vaienneet, jos tätä hallintoa ei ole saatu vaihdettua radikaalisti toisenlaiseen, pakotteiden on pysyttävä voimassa ja välien etäisinä.Niinhän se pitää. Mutta 140 miljoonaista aivopestyä ei Telluksen pinnalta poiskaan pyyhkäistä. Tämäkin kahina tulee päättymään rauhaan ja ryssä on edelleen Moskovassa.
Realpolitik.
Tuohan on omia valintoja...Mulla rouva tod.näk. huomenna saapuessaan lauantain kunniaksi toteaa, että "ei sit Ukrainaa tänään beibi"..täytyy varmaan orientoitua kuohuviiniin ja elämän jatkumiselle välttämättömiin verbaalisiin ja fyysisiin ilmaisuihin..