Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Täysin omaan jalkaan ampumista, vero verolle. Mutta kun ei voi ns. antaa periksi koska silloin tulisi myönnettyä avoimesti lypsylehmän olemassaolo.Pahoin pelkään kun bensan hinta alkaa Suomessa 3:lla niin ihmiset alkaa vinkuu että pakotteet on liikaa...
Tuskin on kovin vaikeaa myöntää että Suomen pyörittämiseen tarvitaan fyrkkaa. Osa siitä tulee polttoaineverosta, ei liene mikään salaisuus?Täysin omaan jalkaan ampumista, vero verolle. Mutta kun ei voi ns. antaa periksi koska silloin tulisi myönnettyä avoimesti lypsylehmän olemassaolo.
Jos ottaa periaatteeksi, että ryssälle ei antauduta koskaan, niin sillä ei voi mennä paljoa pieleen. Silloin kun kyse on tällaisista ryssän silmätikuista, niin vielä vähemmän.
Olin etukäteen ihan varma että yksikään Azov- taistelija ei ole niin hullu, että jäisi elävänä ryssän käsiin, mutta vähänpä tiesin.
Olihan niillä joku sopimus, ja siinä piti olla kansainvälisiä tahoja takaajina. Mutta nyt näyttäisi käyvän niin kuin ryssän kanssa tehtyjen sopimusten kanssa yleensä käy. Varmasti heille on vakuuteltu omastakin johdosta että antautukaa, meillä on tämä hoidossa. Noh...nyt kävi klassiset ja ryssä syö taas vaihteeksi sanansa.Täytyi kait näillä olla joku sopimus, mikä ei sitten ollutkaan sopimus. Ja tuskin ryssä oli ainut joka sai nämä puhuttua antautumaan? Olikohan haavoittuneiden evakoinnin ehtona että kaikki antautuu?
Mistä minä mitään tiedän, mutta olisin ehkä jättänyt natseihin viittaavan musta aurinko tarran pois paidasta mtv3 haastattelun ajaksi.MTV tapasi Ukrainassa sotivia suomalaisia taistelutauolla – yksi haavoittunut toipuu tällä hetkellä sairaalassa
Ukrainan asevoimien erikoisjoukkojen suorassa alaisuudessa toimii suomalaisjoukkue.www.mtvuutiset.fi
Vaikka Venäjän sotakoneen strategista ja taktista osaamista on kilpaa arvosteltu, ovat suomalaiset kohdanneet taisteluissa hyvin kyvykästä väkeä.
– Olen huomannut, että porukka alkaa aliarvioimaan venäläisiä. Sitä ei saisi missään nimessä käydä. Se on pahin virhe, jonka voi tehdä, toteaa suomalainen joukkueenjohtaja Mark Gubar MTV Uutisille.
Eihän tässä puhuttu polttoaineveron tarpeellisuudesta tai muista punaisista silakoista. Eli joo ei mutta aika vankkaa omaan jalkaan ampumista silti.Tuskin on kovin vaikeaa myöntää että Suomen pyörittämiseen tarvitaan fyrkkaa. Osa siitä tulee polttoaineverosta, ei liene mikään salaisuus?
Ensimmäinen T-62M saanut osuman, tosin osuman laadusta vaikea sanoa kuvan perusteella:
Tuollaisesta natsimerkistä kuullutkaan? No kaiketi niitä on satoja tai tuhansia, ainakin jos vasureilta kysyy. Jos olisin tuolla ja joku mulle merkin antaisi osastotunnuksena tjsp, niin laittaisin mukisematta takkiin kiinni.Mistä minä mitään tiedän, mutta olisin ehkä jättänyt natseihin viittaavan musta aurinko tarran pois paidasta mtv3 haastattelun ajaksi.
Kovia jätkiä siitä ei mihinkään pääse.
OT, mutta valtion kassavirran kannalta korkeat polttoaineiden hinnat on huono homma. Kas kun vero peritään sentteinä per litra, joten mitä vähemmän bensaa myydään - vaikka sitten korkean hinnan takia - sitä pienempi on verokertymä.Täysin omaan jalkaan ampumista, vero verolle. Mutta kun ei voi ns. antaa periksi koska silloin tulisi myönnettyä avoimesti lypsylehmän olemassaolo.
Varmaan yksi yleisimmistä "heidän" nykypäivän merkeistä (Schwarze Sonne) joten vähän turhaa "vähättelyä"Tuollaisesta natsimerkistä kuullutkaan? No kaiketi niitä on satoja tai tuhansia, ainakin jos vasureilta kysyy.
Juu toki sillä tuo on Avoz joukoissa suosittu, mutta ottaisin kyllä pois ennen haastattelua. Mutta voi tosiaan olla, että sivistyksessä tämän osalta vain aukko eikä tiennyt tuon merkitystä sen enempää.Jos olisin tuolla ja joku mulle merkin antaisi osastotunnuksena tjsp, niin laittaisin mukisematta takkiin kiinni.
Tällaisia virityksiä oli paljon Syyrian sodan videoissa. Taitaa olla yleinen ratkaisu ns. Kehitysmaakonflikteissa. On ainakin halpaa näin.Lyhyt akseliväli kuorma-autossa, voisi olla Euroopassa ja Suomessakin yleinen vetopöytäauto (puoliperävaunujen vetämiseen tarkoitettu). Näyttäisi siltä että otettu vetopöytä pois ja varsinaisen rungon päällä matala apurunko johon asennettu tämä ilmatorjuntatykki.
Kovasti keikkuu ammuttaessa, mutta ei ehkä ihan hullu idea. Vetopöytäautot ovat Euroopassa merkittävässä roolissa kumipyöräkuljetuksissa, siitä syystä niitä valmistetaan suuret määrät ja ovat hinnaltaan edullisia. Auto on mitoiltaan lyhyt ja siten ketterä. Molemmat taka-akselit näyttäisivät olevan vetäviä, tosin Euroopassa tyypillisempää että vain toinen olisi vetävä.
Tällainen halvan, yleisen alustan käyttö sotilastarpeisiin on hyvä idea. Tehokkuudesta voi toki väitellä, mutta kehityskelpoinen idea silti. Samaa mieltä olisi puoliperävaunuun asennetusta asejärjestelmästä. Halpa ja yleinen vetoauto sekä halpa ja yleinen perävaunutyyppi. Suomessa täysperävaunut ovat yleisiä mutta muualla Euroopassa puoliperävaunu on kappaletavaraliikenteessä kuningas.
Ainakin tuo dollarinippu lienee kuvituskuvamateriaalia, kukaan ei yhden dollarin seteleitä väitetyssä tarkoituksessa kuljeta.SSU on käräyttänyt ryssän rahaliikenneoperaation. Tarkoitus on ollut kuljettaa käteistä Kiovaan, jotta kaikki Ukrainassa vielä toimivat juudakset saavat hopearahansa.